poniedziałek, 13 maja 2013

8 odcinek ( Półfinałowe starcie tytanów ! )

I już po ćwierćfinale! A w nim zmierzyły się cztery najlepsze pary tej edycji. Jurorzy nie szczędzili dziesiątek dla naszych gwiazd, jednak najwięcej zebrali ich Martyna Wojciechowska i Robert Rowiński, bo po cztery za każdy taniec. Pomimo świetnego fokstrota i dobrego paso doble program musiała opuścić para numer 2 - Sasha Strunin i Jan Kliment. Z nimi spotkamy się w wielkim finale. A dzisiaj półfinał. O kryształową kulę i mercedesa klasy e coupe walczą tylko trzy pary. Kto okaże się najlepszy, a kto wyjdzie z niczym? O tym zadecydują państwo. Zapraszamy na półfinał "Tańczących Gwiazd"!!!

Ze studia BLOGSPOT TV
Tańczące Gwiazdy!!!

Przed państwem gość specjalny wieczoru
One Direction

Oto nasi prowadzący
Paulina Sykut-Jeżyna i Artur Chamski

Paulina : Witam serdecznie! Jak zauważyliście, jestem sama. Gdzie się podział ten Artur? O! Biegnie!
Artur : Dzień dobry państwu. Przepraszam za spóźnienie, ale...
Paulina : Masz tam rozpiętą koszulę trochę..
Artur : A to z podekscytowania, że to już półfinał programu!
Paulina : Dobra, ja nie wnikam, co się działo za kulisami<śmiech z widowni>. Dzisiaj nasze gwiazdy zatańczą po dwa tańce. Nowy latynoski i powtórzony standardowy. 
Artur : To będzie prawdziwa walka tytanów! Może przedstawmy ich?
Paulina : Zgadzam się. Oto gwiazdy II edycji "Tańczących Gwiazd"!!!

Podkład : Margaret "Thank You Very Much"
Para nr 5 to aktor, gwiazda serialu "Galeria" Tomasz Dedek i jego partnerka Paulina Biernat!
Para nr 6 to aktorka Monika Mrozowska i jej partner Stefano Terrazzino!
Para nr 8 to prowadząca program "Kobieta na krańcu świata" Martyna Wojciechowska i jej partner Robert Rowiński!

Artur : To są nasi wspaniali półfinaliści! Ostatnio pożegnaliśmy Sashę Strunin i Jana Klimenta. Dzisiaj odpadnie kolejna para. Jestem ciekawy kto to będzie.
Paulina : Ja też... A teraz przedstawmy naszą ekipę! Oni nigdy nie odpadną, a każdy ich występ można ocenić na cztery dziesiątki. A mowa o Orkiestrze Adama Sztaby!
Artur : Ona również zawsze spisuje się na dziesiątkę - Małgorzata Baczyńska.
Paulina : A teraz trzeba przedstawić jurorów. I proszę Cię, przedstaw ich jakoś miło!
Artur : No dobrze, dla Ciebie wszystko. Oto nasi niezastąpieni i kochani sędziowie!
Paulina : Polska tancerka, mistrzyni w tańcu, w tym w tańcach latynoamerykańskich & wicemistrzyni w tańcach standardowych - Iwona Szymańska-Pavlović!
Artur : Wokalista, kompozytor, muzyk & akordeonista, a także osobowość telewizyjna - Czesław Mozil!
Paulina : Jurorka "Got To Dance, Tylko Taniec" oraz była choreografka m.in "You Can Dance" oraz "Sopot TopTrendy festiwal" - Anna Jujka!
Artur : Oraz polski choreograf, specjalizujący się w tańcu nowoczesnym, towarzyskim & jazzowym - Piotr Galiński!
Paulina : Oni również zadecydują o składzie finalistów. A para, która zajmie trzecie miejsce dostanie piękne kwiaty oraz... UWAGA! IPhona 5 dla gwiazdy i tancerza. No dobra zaczynajmy już!
Artur : Na początek wystąpi ostatni facet w programie. Może się cieszyć, bo jest pierwszym męskim półfinalistą w naszym programie. Zobaczmy, jak do rumby przygotowują się Tomek Dedek i Paulina Biernat.

Tomek : I znowu dzieją się rzeczy niemożliwe. Jak staliśmy z Sashą i Janem w strefie zagrożenia, to byłem pewny, że odpadniemy, a tu okazuje się, że jesteśmy w półfinale! <fragment rumby>
Paulina : Tomek, w tej rumbie musisz być seksowny(...). Dotknij mnie tu! No Tomciu! Tomek : Haha! To zbyt seksualny taniec, jak dla mnie. 

Rumbę zatańczy para nr 5
TOMASZ DEDEK I PAULINA BIERNAT


Artur : Było bardzo erotycznie. No, no! Erotyczna Iwona... Przepraszam! Iwona Pavlović oczywiście!
Iwona : Ta pierwsza wersja mi pasowała, nie musiałeś się poprawiać <śmiech>. A taniec bardzo dobry Tomku. Widziałam malutkie, maluteńkie zachwianie, ale nic nie szkodzi, każdemu się może zdarzyć. Technicznie ładnie się zaprezentowałeś, tańczyłeś precyzyjnie. A to co mnie najbardziej zaskoczyło, to przepiękne partnerowanie! Świetnie rozpoczęliście odcinek.
Artur : Jak każdemu się może zdarzyć zachwianie, to daj dziesiątkę! Ania Jujka.
Ania : Dla mnie też był to bardzo przyjemny występ. Ale co ja będę mówiła. Jeżeli w półfinale mamy Tomka, Martynę i Monikę, to raczej słabych tańców nie będzie. Musiałby zdarzyć się cud. Tak jak mówiłam ładna rumba i zatańczona przede wszystkim z emocjami!
Artur : I za to powinna być dziesiątka Aniu. No dobrze, biegnijcie do Pauliny.

---

Paulina : Nasi wspaniali półfinaliści są z nami. Tomek, jak myślisz, kto ma największe szanse na finał?
Tomek : Tutaj odpowiedź jest łatwa i krótka - Martyna i Robert, Monika i Stefano oraz Paulina. Tylko ja nie powinienem dostać się dalej.
Paulina : Co ty mówisz! A skąd Paulina wzięłaby takiego wspaniałego partnera! Paulinko, przypomnij nam z kim tańczyłaś w I edycji?
Paulina B : Wtedy tańczyłam z Krzyśkiem Respondkiem. Jest to bardzo fajny facet i utrzymuje z nim kontakt. Z tańcem było średnio i doszliśmy chyba tylko do 3 odcinka. Mam nadzieję, że teraz uda mi się dojść do finału, ale półfinał to już jest wielkie wyróżnienie.
Paulina : No to zobaczmy jakimi ocenami wyróżnią Was nasi jurorzy.

Iwona Pavlović : 9
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 10
Piotr Galiński : 8
Suma : 37

Paulina : Wielkie brawa! Na 37 punktów została oceniona wasza piękna rumba. Jeżeli według Was, Paulina i Tomek zasługują na finał to wysyłajcie głosy na numerek pięć.

Artur : Nasza kolejna gwiazda znowu powróciła do formy i ostatnio nawet zgarnęła dwa razy cztery dziesiątki wygrywając odcinek. Czy dzisiaj powtórzy sukces? Zobaczmy, co o poprzednim odcinku mówią Martyna Wojciechowska i Robert Rowiński, i jak przygotowują się do samby.

Martyna : Ojej! Dwóch czterdziestek to się kompletnie nie spodziewałam. Szczerze, to miałam problemy z tym walcem wiedeńskim, chociaż jest on ponoć najłatwiejszym tańcem. Myślałam, że na nim polegnę, a tu owacje od jurorów.  Robert : Ja zawsze mówię Martynie, że taniec jej nie wychodzi, że robi dużo błędów, dlatego zawsze jest taka zaskoczona wysokimi ocenami, bo robię to, po to, aby ją zmotywować. Potem po odcinku słyszę "I widzisz!? Jednak umiem tańczyć!" I ja się z nią zgodzę. Każdy taniec wyszedł jej na miarę czterech dziesiątek. Zobaczcie, jak Martynie wychodzi samba. <fragment treningów> Robert : O! Jak pięknie zatańczyłaś!(...) No, no wspaniale. Martyna : Wow! Robert chwali! Robert : Ja chwalę? O Boże!

Sambę zatańczy para nr 8
MARTYNA WOJCIECHOWSKA I ROBERT ROWIŃSKI 


Artur : I ja Cię pochwalę Martynko - wspaniały taniec. Ostatnio wypowiedziały się Ania z Iwoną, czyli teraz czas na panów. Czesław.
Czesław : Mi się niezmiernie podobał ten taniec, jak każdy w waszym wykonaniu. Czuję tę energię, która w sambie jest bardzo ważna. Zatańczyliście bardzo dobry taniec i bardzo przyjemnie się go oglądało. Ja widzę Was w finale, nie ma innej opcji.
Artur : A ty Piotrku, co sądzisz o tej sambie?
Piotr : A ja się spodziewałem po tej parze czegoś więcej. To jest półfinał, tu nie można robić błędów, a u Was było ich kilka i to tych najbardziej niedopuszczalnych. Charakter samby oddany pięknie, ale ze strony technicznej szkoda gadać. To nie oznacza, że zatańczyłaś słabo, tylko to nie jest Twój poziom. Ale za to mogliście państwo zobaczyć wzorową sylwetkę w sambie i za to brawa!
Artur : Ja myślę, że oceny też powinny by wzorowe, bo ta para w pełni na takie zasługuje. 

---

Paulina : Słoneczna pogoda + samba Martyny i Roberta = upał w studio. Bardzo mi gorąco, nie wiem jak wy tym wytrzymaliście tańcząc ten taniec. Martynko, myślisz, że awans masz w kieszeni?
Martyna : Ale mi pytanie zadałaś, Paulinko! Nikt nie ma finału w kieszeni i każda para ma niego szansę. I Tomek, i Monika prezentują wysoki poziom taneczny, więc będą trudnymi "przeciwnikami". Ja mówię "przeciwnikami", a tak naprawdę, dla mnie ten program to zabawa, emocje i wzruszania, a nie wygrana. Ja czuję się wygraną, bo jestem już w półfinale i w ogóle wygraną jest to, że dostałam zaproszenie do tego programu.
Paulina : Pięknie się wypowiedziałaś. To jeszcze Robert króciutko... Jesteś zadowolony z pierwszego tańca?
Robert : Tak i to bardzo. Martyna postarała się zatańczyć na poziomie i udało jej się w 100%.
Paulina : I ja się zgodzę. Zobaczmy teraz punkty za sambę jednej z najlepszych par w tym programie...

Iwona Pavlović : 8
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 10
Piotr Galiński : 8
Suma : 36

Paulina : Ładne punkty dostaliście, bo aż 36 w sumie. Przed wami jeszcze drugi taniec, który na pewno wyjdzie Wam jeszcze lepiej. Jeżeli państwo zgadzają się z tym ocenami, to trzeba wysyłać głosy o treści 8!

Artur : Czy Monika Mrozowska spodziewała się tego, że dojdzie aż do półfinału? 

Monika : To, że jestem w półfinale jest dla mnie szokiem. Nie spodziewałam się tylu głosów od widzów i takich wysokich punktów. Nie wiem czy dojdę do finału, ale jestem już na takim etapie, że może zdarzyć się wszystko. Udział w tym programie, to wspaniała przygoda. Polecam ją przeżyć każdemu! I przyszedł czas na cha chę. Obawiam się tego tańca bardzo, ale jestem dobrej myśli. Zobaczcie zresztą sami! <fragment cha chy> Stefano : Ta noga tutaj, a ta tutaj! No! Monika ruszaj pupcią! Monika : Stef mnie rozwala! Ale dla niego pokręcę tyłeczkiem <śmiech>

Cha chę zatańczy para nr 6
MONIKA MROZOWSKA I STEFANO TERRAZZINO

Muzyka : Caro Emerald "A Night Like This"

Artur : O Jezusieńku! Jakie ty masz nogi! No, no świetny taniec. Ja myślę, że tym razem jurorzy się niczego nie uczepią. Iwonka Pavlović.
Iwona : Dałam ósemkę? Dałam! Dałam dziewiątkę? Dałam! No to czas na... Państwo wiedzą na jaką ocenę. To była najlepsza cha cha w tym programie. Nie mogę się przyczepić do niczego, bo po prostu powaliłaś mnie na kolana. Podobało mi się takie akcentowanie kroków. Tak ostro je stawiałaś, tańcząc przy tym wspaniale technicznie. Dziękuję za ten taniec, jestem pewna, że reszcie też się podobało,
Artur : To zobaczmy, czy z Iwoną zgadza się Ania Jujka.
Ania : No oczywiście, że się zgadzam. Proszę państwa, jak chwali Iwona Pavlović, to już jest w 100% profesjonalny taniec. Cha cha opiera się na kroku chassis czyli kroku w formacie odstaw-dostaw-odstaw. I ty zatańczyłaś to po prostu fantastycznie, jak prawdziwa tancerka! Lockstepy wspaniałe i pięknie przeprostowane nogi. Bardzo efektowna cha cha, ekstra!
Artur : Ja mogę Wam tylko pogratulować. Zmykajcie szybciutko do Pauliny!

---

Paulina : Wielkie brawa! Mnie ta cha cha urzekła, mam nadzieję, że wejdziecie do finału. Moniko, w materiale mówiłaś, że obawiasz się tego tańca, ale jurorzy pochwalili Twój taniec. Jakie masz odczucia po tych opiniach?
Monika : Naprawdę jestem zaskoczona, że ta cha cha wyszła aż tak dobrze. Ale to zasługa Stefano, który zadbał o choreografię i o to, o czym mówiła pani Iwona, o te akcentowanie kroków. Gdyby nie Stef, to by mnie tutaj nie było.
Paulina : No tak, coś o tym wiem - Stefano jest fantastycznym nauczycielem, partnerem tanecznym i mężczyzną. Stef, a co ty sądzisz o dzisiejszym występie?
Stefano : Monika dzisiaj zaprezentowała swój najlepszy taniec. Mieliśmy fajną muzykę, świetnie pasującą do cha chy i cieszę się, że jurorom się podobało. 
Paulina : No to zobaczmy, jak opinie naszych sędziów zostaną wyrażone w punktach...

Iwona Pavlović : 10
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 10
Piotr Galiński : 10
Suma : 40

Paulina : Jest! Warto było czekać całą rundę na tę czterdziestkę. Jeżeli państwa przekonała cha cha Moniki i Stefano, to wysyłajcie głosy o treści 6! Zakończyliśmy właśnie I rundę, dlatego czas zobaczyć tabelkę.

Paulina : I najlepsza, jak na razie była para Monika i Stefano, którzy mają piękną czterdziestkę. Druga pozycja należy do Tomka i Pauliny, a ostatnia do Martyny i Roberta. Ale dzisiaj wszyscy mogą czuć się zagrożeni, każdy może odpaść. Zobaczmy jeszcze, kogo widzowie chcą zobaczyć najbardziej w finałowej dwójce...

Paulina : Najwięcej głosów widzowie wysłali na Martynę i Roberta, bo prawie 50%. Najmniej głosów dotąd zdobyli Monika i Stefano, ale oni dopiero zatańczyli! Zapraszam na przerwę, a po niej druga runda!

REKLAMA


Artur : Ze studia BLOGSPOT TV - Tańczące Gwiazdy!!! To półfinał naszego programu. Zobaczmy, kto kibicuje Tomkowi Dedkowi!

Joanna Trzepiecińska : Jako serialowemu mężowi życzę Ci wygranej Tomku. Jesteś wspaniałym "mężem" i super tancerzem. Proszę państwa, głosujcie na tę parę, bo naprawdę zasługują na finał!
Jarosław Boberek : Nie spodziewałem się, że tak rozwiniesz się w tym programie. Dostałeś wspaniałą partnerkę i udowodniłeś, że nie trzeba mieć dwudziestu lat, żeby dobrze tańczyć. Wygraj ten program i trzymaj się!
Julia Pietrucha : Tomku musisz wygrać ten program, bo ja nie widzę innej możliwości. Mam nadzieję, że jak uda Ci się zatańczyć freestyle, to będzie zadedykowany dla mnie. Pozdrawiam Cię!

Fokstrota zatańczy para nr 5
TOMASZ DEDEK I PAULINA BIERNAT

Muzyka : "Janosik"

Artur : Dobrze zrobiła mi ta muzyczka z "Janosika". Piękny taniec - naprawdę. No dobrze, zapytajmy o opinie jurorów. Piotrek. 
Piotr : No kurcze, to nie był udany taniec. Nie widziałem połączenia kroków z akcją swingową niestety, a tego od Was oczekiwałem, bo jesteście jedną z najlepszych par tej edycji. Po drugie jest to półfinał programu i nie możemy zatańczyć zwykłego fokstrota - trzeba zachwycić. Technicznie nie za bardzo, ale w obrazku to mi się podobał ten taniec, tyle Wam powiem. 
Artur : Taka opinia nie za dobra. No trudno, Czesław.
Czesław : A mi się podobają wszystkie wasze występy i ten też mogę do nich zaliczyć. Bardzo płynnie się ruszaliście i świetnie się Was oglądało. Moi kochani, jesteście idealnym materiałem na finał.
Artur : Brawo dla Tomka i Pauliny. Zmykajcie teraz do Pauliny.

---

Paulina : Nasi półfinaliści są z nami! Tomaszu, w materiale filmowym wypowiadały się dwie gwiazdy serialu "Rodzina Zastępcza Plus" i w związku z tym mam do Ciebie pytanie. Tęsknisz za tym serialem?
Tomek : No oczywiście. Tam panowała wspaniała atmosfera. Tęsknie bardzo za panią Gabrysią, to była wspaniała osoba i na zawsze pozostanie w naszych sercach. 
Paulina : To był jeden z moim ulubionych seriali. A ty Paulinko oglądałaś "Rodzinę Zastępczą" ?
Paulina B. : Szczerze, to tylko kilkanaście odcinków, bo jakoś nie miałam okazji. Ale bardzo mi się podobały, zwłaszcza te z udziałem Tomka...
Paulina : No tak, Tomek to wspaniały aktor. Dobrze, a teraz zobaczmy jakim Tomek jest tancerzem...?

Iwona Pavlović : 7
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 9
Piotr Galiński : Tylko... 7
Suma : 33

Paulina : Ojojoj! Tylko 33 punkty uzyskaliście za swojego fokstrota. Ale nie jest tak źle, idźcie odpocznijcie, a ja proszę Was o głosowanie na tę parę, bo zasługują na finał.

Artur : A kto kibicuje naszej kolejnej parze, czyli Martynie Wojciechowskiej i Robertowi Rowińskiemu?

Maksymilian Cegielski : Kobieto, tańczysz tak wspaniale, jak prowadzisz program i musisz wygrać! Jak nie zajmiesz pierwszego miejsca, to wyrzucę telewizor przez okno, a dodatkowo wkradnę się do studio i ukradnę kryształową kulę!
Tomasz Sianecki : Ja tak patrzę na Ciebie i sobie myślę : Jak ty to robisz, że tak wspaniale tańczysz!? Ja bym tak nie potrafił, dlatego szczerze życzę Ci wygranej!
Artur Hajzer : Tak, jak zdobyłaś ze mną szczyt Elbrus, tak wygrasz program "Tańczące Gwiazdy", czego serdecznie Ci życzę. Jesteś wspaniała!

Walca angielskiego zatańczy para nr 8
MARTYNA WOJCIECHOWSKA I ROBERT ROWIŃSKI


Artur : Dziękujcie losowi, że dostajecie takie wspaniałe piosenki do tańca. Świetnie i wzruszająco. Ania Jujka.
Ania : Nie do końca tak świetnie, bo dla mnie to był średni występ. Tak jak nie podobał mi się wasz walc angielski z odcinka pierwszego, tak i ten nie był jakiś fantastyczny. Było lepiej, ale dalej widziałam wiele błędów technicznych i trochę przechyloną sylwetkę. Mam nadzieję, że wejdziecie do finału, ale nie tańczcie już walca, proszę!
Artur : No nie! Przecież to był wspaniały taniec. Trudno, zobaczmy co powie Iwona.
Iwona : Ja się znowu wzruszyłam przy waszym występie! Reprezentujecie wysoki poziom taneczny, a przy tym potraficie przekazywać emocje, co jest naprawdę ważne przy tańcu. Poczułam tego walca. Poprawiłabym kilka rzeczy i wysyłam na turniej! Brawa!
Artur : Opinie na temat tego tańca są podzielone, mam nadzieję, że reszta jurorów jest zdania Iwonki. Ja wam dziękuję i zapraszam Was do Pauliny.

---

Paulina : Jezu, wasz taniec jest wspaniały! Martynko, cieszysz się, że prowadzisz program "Kobieta na krańcu świata"?
Martyna : Oczywiście! Dzięki temu programowi można poznać różne kultury na świecie. Cieszę się, że taki program powstał.
Paulina : Robert, a ty byś chciał tak podróżować?
Robert : Czasami gdzieś wyjeżdżam na jakieś zawody, więc też mogę powiedzieć, że podróżuję. Ale zazdroszczę Martynie, bo zna się na tym wszystkim i w ogóle.
Paulina : Martyna zna się na świecie, Robert na tańcu. A na czym znają się nasi jurorzy? Czy przypadkiem na dawaniu dziesiątek?

Iwona Pavlović : 10
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 8
Piotr Galiński : 10
Suma : 38

Paulina : Po co ta ósemka? Byłaby czterdziestka, a tak jest 38 punktów. I tak jest dobrze. Jeżeli państwo zgadzają się z Iwoną, Czesławem i Piotrem to trzeba wysyłać głosy na parę z numerem 8.

Artur : Czas na ostatni występ. Zobaczmy, kto wspiera Monikę Mrozowską i Stefano Terrazzino.

Aleksandra Szwed : Mi nie udało się dojść tak daleko, jak Tobie, dlatego gratuluję Ci, że tyle wytrwałaś. Mam nadzieję, że wygrasz, bo jesteś po prostu najlepsza!
Leszek Zduń : Jako Twój serialowy mąż muszę Cię wspierać. Wygraj ten program, a państwo głosujcie na tę parę!
Sergiusz Żymełka : "Siostrzyczko"! Pomimo wielu naszych serialowych kłótni, życzę Ci abyś została najlepszą tancerką II edycji. Jesteś ekstra osobą i jestem pewny, że wspaniale poradzisz sobie z finałem.

Walca wiedeńskiego zatańczy para nr 6
MONIKA MROZOWSKA I STEFANO TERRAZZINO


Artur : Było płynnie i poprawnie, i super, i Piotr!
Piotr : Ja? Mi się bardzo podobał ten taniec, chociaż na końcu widziałem małe zachwianie. Technika bardzo dobra. Moim zdaniem od początku jesteś materiałem na finał, dzisiaj to udowodniłaś. Jestem ciekawy Twojego freestyle'a. Emocje dzisiaj sięgają zenitu, jestem ciekawy kogo pożegnamy. Moim zdaniem zatańczyłaś dzisiaj najlepiej.
Artur : A ja się zgodzę z Piotrem oprócz tego zachwiania. Czesław Mozil.
Czesław : Wy po prostu przekazujecie emocje i nie wiem kogo chciałbym zobaczyć w finale. Dzisiaj u jury chyba wygracie, życzę Wam, żeby widzowie też wysłali na Was bardzo dużo głosów. Piękną historię przedstawiliście w tym tańcu, gratuluję!
Artur : Nasi jurorzy gratulują i ja się do tego dołączę. Monika, Stefano pędźcie do greenromu!

---

Paulina : Nasi jurorzy zadowoleni, ta para chyba też. Monika, jesteś drugą gwiazdą z "Rodziny Zastępczej" w tej edycji i w półfinale! Zadam Tobie to samo pytanie, co Tomkowi. Tęsknisz za tym serialem?
Monika : Nie da się nie tęsknić Paulinko. To jest jedna 10 lat wspólnej pracy i przychodzenia na nagrania. To kupa czasu i żałuję, że już nie ma tego serialu, ale bez pani Gabrysi i pana Stanisława, nie byłoby to, to samo...
Paulina : Aż mi się żal zrobiło.. Stefano, a ty już masz na swoim koncie jakieś role filmowe?
Stefano : Kilka się tam znalazło. Fajnie mi się gra w serialach, jest to taka moja druga pasja, ale na pierwszym miejscu pozostaje taniec bezapelacyjnie!
Paulina : A u mnie prowadzenie pogody i programów. Zobaczmy ostatnie punkty dzisiaj. Czy jurorzy dobrze spełniają swoje "role"?

Iwona Pavlović : Z zachwianiem, czy bez dla Was 10!
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 10
Piotr Galiński : 9
Suma : 39

Paulina : Wow! Iwona nie zwróciła uwagi na jakieś zachwianie, ale Piotrek tym razem tak. W sumie zebrało się 39 punktów i to jest bardzo wysoki wynik, najwyższy w tej rundzie. Zobaczmy, więć tabelę, bo to był ostatni taniec konkursowy.
Paulina : Dzisiaj tylko jedna czterdziestka. Dodana do 39 punktów, dała nam sumę 79 punktów dla Moniki i Stefano. Drugie miejsce mają dzisiaj Martyna i Robert, którzy wywalczyli 74 punkty. Najsłabiej jurorzy ocenili dzisiaj Tomka i Paulinę - na ich konto powędrowało tylko 70 punktów. Ale pamiętajcie - to w większości państwo decydują o tym, która para przejdzie dalej. Zobaczy ostatni raz tabelkę widzów.

Paulina : Ale te wyniki wyrównane proszę państwa. 35% mają Martyna z Robertem, ale gonią ich Monika i Stefano z 33% oraz Tomek i Paulina z 32%. Linie głosowania szaleją, a zamkniemy je za 10 minut. Teraz zapraszam na przerwę i występ drugiego gościa specjalnego. 

REKLAMA


Ze studia BLOGSPOT TV 
Tańczące Gwiazdy !!!
Przed państwem drugi gość specjalny wieczoru!
Lana Del Rey
W utworze "Dark Paradise"

Artur : Wielkie brawa dla Lany! Piękny występ. Proszę państwa, właśnie zamknęliśmy linie do głosowania! Znamy wyniki i wiemy kto nie powalczy o główną nagrodę. Na najważniejszą wiadomość wieczoru czekają...
Paulina : Martyna i Robert, Monika i Stefano oraz Tomek i Paulina.
Artur : Z wielką przyjemnością ogłaszam, iż pierwszymi finalistami II edycji "Tańczących Gwiazd" zostają..... TOMEK I PAULINA !!!!!
Paulina : Jest to duże zaskoczenie, bo ta para zdobyła dzisiaj najmniej punktów. A to oznacza, ze w strefie zagrożenia stanęły dwie faworytki : Martyna Wojciechowska i Robert Rowiński oraz Monika Mrozowska i Stefano Terrazzino.
Artur : Ja nie powiem kto odpada, tylko kto zajmuje zaszczytne trzecie miejsce. Brązowy medal drugiej edycji trafia do..... MONIKI MROZOWSKIEJ I STEFANO TERRAZZINO!!!
Paulina : Stefano już drugi raz zajął trzecie miejsce w naszym show. Gratuluję Wam serdecznie, brakowało Wam naprawdę niewielu głosów. Byliście dzisiaj najlepsi według jury, popatrzcie jak biją wam brawa. Ja już oddaję głos Monice!
Monika : Ojej! Dziękuję, nie spodziewałam się, że tak daleko zajdę w tym programie, a jednak się udało. Była to wspaniała przygoda, taka emocjonalna. W każdym odcinku tańczyłam jakiś inny taniec, poznawałam tajniki tańca towarzyskiego. Dziękuję, że wyjawił mi je mój kochany partner Stefano. Państwo nie wiecie, jakim on jest wspaniałym facetem. Przeżyłam z nim naprawdę wiele fantastycznych chwil. To on zawsze mnie pocieszał i motywował do większej pracy. Wielkie podziękowania składam Wam drodzy widzowie, bo to, ile głosów na nas wysłaliście, świadczy o tym, że jednak mnie lubicie. Dziękuję też prowadzącym! To oni stwarzają tę piękną atmosferę w tym programie. Nie mogę też zapomnieć o jurorach - dziękuję państwu za miłe opinie, ale również za uwagi, które na zawsze pozostaną głęboko w moim sercu. Podziękowania składam orkiestrze, pani Małgosi Baczyńskiej i wszystkim osobom za kamerami, bez których tego program by nie było. Nie wiem co dalej mówić, bo zaraz się po prostu popłaczę.
Stefano : Ja mogę dołączyć się do podziękować mojej kochanej partnerki. Dziękuję ci za te miesiące wspólnej pracy.
Artur : Brawa! Patrzcie, macie owacje nawet od widzów! Dziękujemy Wam. Monika i Stefano to zdobywcy trzeciego miejsca.
Paulina : A naszymi finalistami są Tomasz Dedek i Paulina Biernat oraz Martyna Wojciechowska i Robert Rowiński. Finał już w sobotę, nie możecie tego przegapić!
Artur : Do zobaczenia państwu!
Paulina : Pa pa!


7 komentarzy:

  1. Świetny półfinał! Jednak przyznam ze spodziewałam się wyższych ocen, a na tym etapie jeszcze były błędy. Genialną muzykę wybrałeś po raz kolejny: walc angielski i samba Martyny, cha-cha Moniki.. no cudnie! Emocji było co nie miara, zaczęły się ogromnie gdy zobaczyłam wyniki procentowe, wydarzyć mogło się wszystko. Co prawda z tej trójki nie mam za bardzo faworytów, ale liczyłam na Monikę, która dzisiaj niestety odpadła. Szkoda, ale cóż, taka kolej rzeczy. Uważam że to Martyna zasługuje na zwycięstwo, mam nadzieję że pokona Tomka którego nie lubię, a o dziwo miał dziś najwięcej głosów.. Czekam niecierpliwie na finał, będę głosowała :) [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ale świetny półfinał! Wiele, wiele niespodzianek, jak nic. Co prawda zdarzały się te słabsze tańce, ale to jest półfinał i nie wolno sobie pozwolić na błędy. Goście specjalni na pewno bardzo umilili czas! Cha cha Moniki była genialna pod każdym względem - ocen, muzyki. Szkoda, że Monika i Stefano odpadli, ale jako faworyci to u mnie są trzeci i bardziej byłem za Tomkiem i Martyną, którym udało się przejść. Ten program niesie niespodzianki, bo byłem zaskoczony odejściem tej pary. Bardzo wysoki wynik, a odpadka. Na tym etapie tak się zdarza niestety. Czekam na finał! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  3. O cholera... Co jak co, ale takiego wyniku się nie spodziewałem. Myślałem, że Tomek odpadnie, a Monika będzie pierwsza. I tak byłoby najlepiej. No cóż, odpadła moja największa faworytka, bardzo żałuję, że nie głosowałem na nią więcej. Ale od początku. Gośc specjalny taki sobie, jednak piosenkę, którą zaśpiewali, to już lepiej :) Gratuluję Monice pięknej czterdziestki i w ogóle najlepszego wyniku o w odcinku. To tylko udowadnia, że nie powinna odpaśc. Ale gratuluję Martynie i Tomkowi, szczególnie występ tego drugiego w finale jest wielkim zaskoczeniem. Cóż, jestem zawiedziony, czekam na finałowe zmagania [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  4. No powiem szczerze, że moje głosowanie na Tomka się opłaciło, ale głosowałam też na Monikę i nie wiem czemu ona odpadła. Choć Martynie wystarczyło by trzecie miejsce to i tak myślę, że bardzo ciężko byłoby mi się z kimś pożegnać. Szkoda mi najbardziej Stefano bo już druga edycja i on znów jest trzeci. Może jak wystąpi w 3 edycji to uda mu się wejść do finału. [Stars on Ice 2]

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcinek fantastyczny. Gość specjalny fajny. Co do emocji to były i to wielkie. Bardzo te wyniki cząstkowe były ciekawe :) Co do moich faworytów to poszło im dobrze. Ogólnie takiego werdyktu się nie spodziewałem. Bylem w 100% przekonany, ze Tomasz odpadnie, a tu został. Co do Moniki to jest mi ją szkoda, bo była moją faworytką. W finale mam dwóch faworytów, ale bardziej liczę na Martynę. Czekam na finał. [Dancing With The Stars]

    OdpowiedzUsuń
  6. Odcinek super, w ogólnie nie spodziewałem się go w tym czasie. Ale to na plus. Muzyka mi się niezbyt podobała, po prostu nie przepadam za takimi gatunkami, gość specjalny fajny. Emocji od groma, do końca nie wiedziałem czego mam się spodziewać i nadal wolałbym nie wiedzieć. Odpadła moja największa faworytka. Bardzo mi szkoda Moniki, ona zasłużyła na finał i nie powinna odpaść. Nie wiem co tu Tomek robi, ale cóż. Poziom wysoki i na szczęście w finale powalczy Martyna i to na nią będę głosował. Czekam na finał. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny odcinek! Naprawdę! Już nie mogę się doczekać finału, bo moi najwięksi faworyci się tam zmierzą. Muzyka byłą taka sobie, a oceny myślę trochę niesprawiedliwe, trudno. ;)

    kpmpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń