sobota, 30 marca 2013

Konferencja prasowa II edycji "Tańczących Gwiazd"

Dokładnie 26 lutego 2012 r. odbył się finał I edycji. Dzisiaj po długiej przerwie, zaczynamy drugą. Zobaczymy nowych prowadzących, troszkę odświeżone jury oraz najlepsze na rynku show biznesu gwiazdy. Dzisiaj odbędzie się konferencja programu, na której poznamy dziesiątkę uczestników. Czy będą waszymi faworytami? Zaczynamy ! Przed państwem nasi nowi prowadzący! Zdobywczyni brązowego medalu w I edycji "Tańczących Gwiazd", pogodynka -  Paulina Sykut-Jeżyna & aktor, zwycięzca IV edycji "Jak Oni śpiewają" -  Artur Chamski!

Paulina : Witamy państwa serdecznie!
Artur : Tak, tak witamy. To druga edycja naszego programu. Jest to debiut mój, Pauliny, jurorów oraz...
Paulina : Dziesięciu gwiazd. W starym składzie pozostało tylko połowa składu sędziowskiego.
Artur : Do nich dołączyła zupełnie nowa dwójka. Czy te zmiany wyjdą na dobre? Ja myślę, że tak. Także poznajmy ich, ukrywanych przez wiele tygodni w tajemnicy! Tylko my wiedzieliśmy, kto to będzie. Oto nasi jurorzy!
Paulina : Polska tancerka, wielokrotna mistrzyni Polski w tańcu, w tym w tańcach latynoamerykańskich i wicemistrzyni w tańcach standardowych - Iwona Szymańska-Pavlovic!
Artur : Wokalista, kompozytor, muzyk & akordeonista, a także osobowość telewizyjna - Czesław Mozil!
Paulina : Jurorka w programie "Got to dance, Tylko Taniec", Była choreografka "You Can Dance", a także m.in "Sopot TopTrendy festiwal" - Anna Jujka!
Artur : Oraz polski choreograf, specjalizujący się w tańcu jazzowym, towarzyskim & nowoczesnym - Piotr Galiński!
Paulina : To na pewno będzie wspaniała edycja. Będzie się troche różniła od poprzedniej, ponieważ nie wystąpi w niej 14 gwiazd, a 10.
Artur : Zasady nie ulegną zmianie, myślę, że państwo je znają.
Paulina : Na poznanie gwiazd 2 edycji czekaliśmy ponad rok, dlatego nie przedłużajmy. Oto para numer 1!



Cha chę zatańczy para nr 1 
MAREK BUKOWSKI & ANNA GŁOGOWSKA

Muzyka : Anna Jantar "Mój, tylko mój"

Artur : Wielkie brawa. Marku, jak się czujesz w naszym programie.?
Marek : Na razie dobrze, chociaż już się stresowałem, a to dopiero konferencja. Nie wiem co będzie w pierwszym odcinku, mam nadzieję, że poradzę sobie w nowej roli. 
Artur : Aniu, ty po raz drugi w naszym programie. Przypomnij z kim tańczyłaś w I edycji. 
Anna : Wtedy tańczyłam z Borysem Szycem. Odpadliśmy bardzo szybko, bo chyba w 4 odcinku. Z Markiem chciałabym dojść dalej, a może nawet do finału, bo na razie dobrze mu idzie.
Artur : Dziękuję Wam, a teraz zapraszam na występ kolejnej pary, czyli tej z numerem 2!


Walca angielskiego zatańczy para nr 2
SASHA STRUNIN & JAN KLIMENT

Muzyka : Zbigniew Wodecki "Oczarowanie"

Paulina : Bardzo przyjemny występ. Sasha, jak czujesz się w nowej roli?
Sasha : Na początku było bardzo trudno. Nie chciało mi się trenować. Myślałam, że walc to prosty taniec, bo wolny, ale się pomyliłam. Ta technika mnie przerosła, ale czuję się dobrze. W życiu warto próbować nowych rzeczy. 
Paulina : Wiem coś o tym, sama byłam zaskoczona walcem. Janie, myślisz, że Sasha ma równie duże szanse na zwycięstwo, jak Twoja poprzednia partnerka?
Jan : Oczywiście! Na treningach, jak i dzisiaj zachwyciła swoim talentem tanecznym. Myślę, że dojdziemy daleko, ale w tym muszą nam pomóc widzowie!
Paulina : Myślę, że widzowie wam pomogą, a teraz zapraszam do zaprezentowania się pary numer 3.


Cha chę zatańczy para nr 3
KRYSTIAN WIECZOREK & BLANKA WINIARSKA

Muzyka : Jennifer Lopez "Carino"

Artur : Kolejny taniec i kolejny bardzo dobry. Jak Ci się tańczy z Blanką?
Krystian : Jest bardzo ostra. Taniec na 1 odcinek przygotowujemy od miesiąca, więc Blanka zadbała o szczegóły. Wszystko musi wypaść wspaniale. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona, co?
Artur : No własnie, Blank będziesz?
Blanka : Zobaczymy, jak Krystian zatańczy. Na razie zapowiada się fantastycznie, ale co będzie dalej? Zobaczymy... A tak szczerze, to bez względu, jak wyjdzie taniec, to będę zadowolona, bo Pan Wieczorek bardzo się stara :). 
Artur : Dziękuję. A teraz para z numerkiem 4.


Walca angielskiego zatańczy para nr 4
ANITA SOKOŁOWSKA & KRZYSZTOF HULBOJ

Muzyka :  Elvis "Unchained Melody"

Paulina : Coś czuję, że w tej edycji będzie wysoki poziom. Z "Przyjaciółek" do naszego programu! Jak ci się tańczyło walca?
Anita : Bardzo dobrze, aczkolwiek wiem, że nikomu się nie podobało. Myślę, że ten program to będzie świetna zabawa. Mam nadzieję, że nie odpadnę jako pierwsza, co jest bardzo prawdopodobne. 
Paulina : Co ty mówisz? Tańczysz olśniewająco! I tak samo wyglądasz. A w naszym programie debiutuje również Krzysiek Hulboj. Jak ci się podoba tutaj?
Krzysiek : Jest bardzo przyjemnie, cieszę się, że tu występuję i mam tak zdolną partnerkę.
Paulina : Widzisz Anito, jesteś zdolna. Tak jak nasz kolejny uczestnik!


Cha chę zatańczy para nr 5
TOMASZ DEDEK & PAULINA BIERNAT

Muzyka : Lou Bega "Sweet like cola"

Artur : Tym razem Tomek, nie jako producent filmowy Jędrula z 'Rodziny Zastępczej", a jako tancerz. Poszło Ci dobrze czy raczej źle?
Tomek : Myślę, że tak pół na pół. Na livie się postaram, bo chcę przejść do kolejnego odcinka. Mam nadzieję, że dobrze mi pójdzie. 
Artur : Na pewno! Wróżę Ci sukces. Paulinko, jakim uczniem jest Tomasz?
Paulina : Bardzo pracowitym, ambitnym, upartym w pozytywnym sensie, ale też leniwym. No dużo ma cech ten człowiek, ale wspaniale mi się z nim pracuje.
Artur : Nie dziwię się. A teraz kolejna gwiazda "Rodziny Zastępczej", ale tym razem jest to kobieta.

'

Walca angielskiego zatańczy para nr 6
MONIKA MROZOWSKA & STEFANO TERRAZZINO

Muzyka : Chuck Berry "Wonderful world"

Paulina : No ja Ci gratuluję partnera Moniko!
Monika : Dziękuję. Stefano jest wspaniałym człowiekiem. Jak on uczy, to aż przyjemnie. Walc jest bardzo dopracowany, Stef dba o najmniejsze szczegóły. 
Paulina : Miałam z tym człowiekiem do czynienia i tego nie żałuję, bo dzięki niemu osiągnęłam sukces w tym programie. Jak tańczy Monika?
Stefano : No sama widziałaś Paulinko, że wspaniale. Klasa sama w sobie, ciesze się, że to właśnie na nią trafiłem. 
Paulina : I odwrotnie ! Ja myślę, że ta para może odnieść sukces, tak jak i kolejna czyli....?


Cha chę zatańczy para nr 7
ANDRZEJ PIASECZNY & IZABELA JANACHOWSKA

Muzyka : Les Rita Mitsouko "Marcia Baila"

Artur : Ciebie Andrzeju, to ja się w ogóle nie spodziewałem w składzie. To jest dla mnie wielkie zaskoczenie i dla widzów pewnie też. Jak cię namówiono na udział w naszym programie?
Andrzej : W sumie zachęcili mnie znajomi, którzy powiedzieli, że to wspaniała przygoda i warto brać udział. Jakoś nad tym pomyślałem i jestem tutaj.
Artur : Oj, dobrze, że jesteś mądry! :). Izabela, Andrzej ma talent, czy raczej lepiej, żeby śpiewał?
Izabela : Najlepiej, żeby połączył śpiew z tańcem. Bo i to i to robi wspaniale, wręcz fantastycznie! Moim zdaniem jest to materiał na zwycięzcę.
Artur : A czy jest zdaniem widzów? Tego dowiemy się w 1 odcinku.  Zapraszam na walca kolejnej pary.


Walca angielskiego zatańczy para nr 8
MARTYNA WOJCIECHOWSKA & ROBERT ROWIŃSKI

Muzyka : Edyta Górniak & Mietek Szcześniak "Dumka na dwa serca"

Paulina : Z krańca świata, doszła do naszego programu. A raczej "dotańczyła". Piękny taniec, myślisz, że dojdziesz daleko?
Martyna : Tego nie wiem. Zależy czy widzowie mnie polubią. Mam nadzieję, że tak, ale wszystko może się zdarzyć.
Paulina : Robercie, cieszysz się, że tańczysz z Martyną?
Robert : No ba! Ona zapamiętuje te kroki, tak szybko, że masakra! Jest bardzo fajną i posłuszną uczennicą. Cieszę się, że to akurat na mnie padło, żeby z nią tańczyć. Po prostu cud !
Paulina : Cóż za zgrana para, czyż nie? Moim zdaniem, taka samo zgraną parą będzie ta z numerem 9.


Cha chę zatańczy para nr 9 
PIOTR ŻYŁA & JANJA LESAR

Muzyka : Pablo Beltran Ruiz "Sway"

Artur : I to rozumiem. Żeby tak dobrze skakać i tańczyć, to trzeba być kimś niesamowitym. Dobrze, że kończy się sezon, bo jak pogodziłbyś skoki z tańcem?
Piotr : Podszedł bym do tego na luzie, zajął się tym i tym. Ja jestem człowiekiem, który lubi lecieć na dwa fronty. Oczywiście tylko w niektórych sprawach.
Artur : No ja mam nadzieję! A ty Janja, miałaś do czynienia ze skokami narciarskimi?
Janja : Nie i nie zamierzam! Haha! Ja bym skoczyła na tej skoczni, ale chyba po moim trupie.
Artur : No to trochę sobie poczekamy, ale nie tak długo jak na przedstawienie ostatniej pary, która na pewno wywoła duże kontrowersje. Oto oni!


Walca angielskiego zatańczy para nr 10
DOROTA"DODA" RABCZEWSKA & RAFAŁ MASERAK

Muzyka : Stanley Myers "He Was Beautiful"

Paulina : Doda, to był świetny występ. Liczysz na sukces w tym programie?
Doda : Wiadomo, że jestem najlepsza i wygram. To widać, jak ja tańczę, myślę, że posypią się dziesiątki. Ale tak na serio, to podoba mi się w tym programie, liczę na widzów, że dadzą mi szansę i, że jurorom spodoba się mój taniec. Sama jestem zaskoczona tym, że zgodziłam się na udział. Mam nadzieję, że tego nie pożałuję.
Paulina : Z takim partnerem, jak Rafał na pewno nie pożałujesz swojej decyzji. W I edycji nie udało Ci się daleko dojść, jak myślisz, czy teraz będzie lepiej?
Rafał : Z taką gwiazdą, jak Dorota na pewno. Bardzo fajnie się nam pracuje, nie ma żadnych kłótni..
Paulina : I na Was zakończyliśmy prezentację par. Zobaczmy jeszcze raz listę uczestników II edycji "Tańczących Gwiazd".

1. Marek Bukowski & Anna Głogowska
2. Sasha Strunin & Jan Kliment
3. Krystian Wieczorek & Blanka Winiarska
4. Anita Sokołowska & Krzysztof Hulboj
5. Tomasz Dedek & Paulina Biernat
6. Monika Mrozowska & Stefano Terrazzino
7. Andrzej Piaseczny & Izabela Janachowska
8. Martyna Wojciechowska & Robert Rowiński
9. Piotr Żyła & Janja Lesar
10. Dorota "Doda" Rabczewska & Rafał Maserak

Artur : Dziękujemy za uwagę i zapraszamy na pierwszy odcinek. O dacie zostaną państwo poinformowani na naszym oficjalnym facebookowym profilu. Do zobaczenia!
Paulina : Pa pa!

Dziękuję Krzysiowi za pomoc w kompletowaniu ekipy. :)

7 komentarzy:

  1. Konferencja super. Ekipa fajna. Grafika cudna i fajnie, że sam ją robiłeś. Co do faworytów to mam ich 6 lub 7. A co do tych podziękowań to nie ma za co. Czekam na odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że wracasz do tego programu :) Grafika i kolorystyka wspaniała!! Świetni prowadzący i jurorzy. Wśród par mam 4 faworytów, ale są też 2 osoby których nie lubię. Czekam na odcinek i będę oddawać głosy :) [Dancing 4You 8]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tych niespodzianek u nas! Śpiewające Gwiazdy znów będą i Tańczące Gwiazdy.. Bardzo mi się podoba kolorystyka i obrazki, są świetne! Muzyka niestety taka sobie, prócz walców Dody i Martyny, bo akurat te dwa utwory są fantastyczne. Co do faworytów to jest ich... piątka, a są też pary, które lubię i które nie. Czekam na pierwszy odcinek! [ŚG/Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wróciłeś, ale mam nadzieję, że tym razem doprowadzisz profesjonalnie program do końca i nie będziesz przerywał. Mam 5 mocnych faworytów, na których będę głosował :) Tylko czemu Doda tu jest? Pożal się Boże ;c Prowadzący i jury wspaniali :) [xFactor-Stars]

    PS. Usuń jak możesz kod przy dodawaniu komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta edycja musi byc skazana na ... sukces! I proszę cię, doprowadź ją do końca. Świetny skład programu, prowadzacy fajni, jurorzy jeszcze lepsi. Mam aż 6 faworytów oraz jedną osobę, którą chciałbym pożegnac już na samym początku [The Voice 4]

    OdpowiedzUsuń
  6. O super że powracają tańczące gwiazdy. Skład jest dosyć dobry mam 6 faworytów. Są też nowe twarze. Doskonała ekipa życzę sukcesu [Stars on Ice 2]

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń