sobota, 6 kwietnia 2013

2 odcinek ( rumba & quickstep )

Pierwsze koty za płoty! We wtorek zobaczyliśmy dziesięć wspaniałych tańców. Najlepszy okazał się walc angielski Moniki Mrozowskiej & Stefano Terrazzino, który zdobył uznanie jurorów i został oceniony na 35 punktów. Nie wszyscy mieli takie szczęście. Najsłabiej jurorzy ocenili cha chę pary z numerem 7. Andrzejowi Piasecznemu & Izabeli Janachowskiej zabrakło również głosów telewidzów, co sprawiło, że musieliśmy pożegnać się z tą bardzo sympatyczną dwójką. Zobaczymy ich dopiero w wielkim finale. Dzisiaj nasze gwiazdy zatańczą rumbę & quickstepa. Która para będzie stała na najwyższym miejscu podium, a która będzie musiała zapomnieć o Kryształowej Kuli? Tego dowiemy się w drugim odcinku "Tańczących Gwiazd" !!!

Ze studia BLOGSPOT TV
Tańczące Gwiazdy!!!

Przed państwem Patty!
Muzyka : Nie Ma Nas

Oto nasi prowadzący!

Paulina Sykut-Jeżyna
oraz
Artur Chamski

Artur & Paulina : Witamy państwa serdecznie!
Paulina : Brawa dla naszego gościa specjalnego Patty!
Artur : Wspaniale zaśpiewała, lubię jej piosenkę. Zobaczymy ją jeszcze raz, w tym samym utworze.
Paulina : Ale przed jej drugim występem, czeka nas 9 tańców.
Artur : Przypomnijmy, że w pierwszym odcinku odpadli Andrzej Piaseczny i Izabela Janachowska. Serdecznie ich pozdrawiamy!
Paulina : A dzisiaj nasze gwiazdy zmierzą się z rumbą i quickstepem. 
Artur : Tylko ósemkę z nich zobaczymy w kolejnym starciu. 
Paulina : Dla pary, która odpadnie, również fundujemy nagrodę.
Artur : Są to kwiaty oraz dwutygodniowy pobyt w ciepłych krajach.
Paulina : Może przedstawmy nasze wspaniałe gwiazdy? 
Artur : No nareszcie o to zapytałaś! Oto uczestnicy II edycji "Tańczących Gwiazdy"!!!

Para nr 1 to aktor, gwiazda serialu "Na krawędzi" Marek Bukowski  i jego partnerka Anna Głogowska!
Para nr 2 to piosenkarka Sasha Strunin i jej partner Jan Kliment!
Para nr 3 to aktor, gwiazda serialu "Julia" Krystian Wieczorek i jego partnerka Blanka Winiarska!
Para nr 4 to aktorka, gwiazda serialu "Przyjaciółki" Anita Sokołowska i jej partner Krzysztof Hulboj!
Para nr 5 to aktor, gwiazda serialu "Galeria" Tomasz Dedek i jego partnerka Paulina Biernat!
Para nr 6 to aktorka, gwiazda serialu "Rodzina Zastępcza" Monika Mrozowska i jej partner Stefano Terrazzino!
Para nr 8 to prowadząca program "Kobieta na krańcu świata" Martyna Wojciechowska i jej partner Robert Rowiński!
Para nr 9 to skoczek narciarski Piotr Żyła i jego partnerka Janja Lesar!
Para nr 10 to piosenkarka Dorota "Doda" Rabczewska i jej partner Rafał Maserak!

Paulina : Ależ te nasze gwiazdy piękne! A jakie mają wspaniałe stroje.
Artur : To za sprawą Małgosi Baczyńskiej, która zajmuje się stylizacją w naszym programie.
Paulina : Wielkie brawa dla niej. Tak, jak wspominaliśmy, dzisiaj pożegnamy kolejną parę. W 50% o werdykcie decydują głosy widzów. Drugie 50% należy do naszych jurorów w składzie :
Artur : Polska tancerka, mistrzyni w tańcu,  w tym w tańcach latynoamerykańskich & wicemistrzyni w tańcach standardowych - Iwona Szymańska-Pavlovic!
Paulina : Wokalista, kompozytor, muzyk & akordeonista, a także osobowość telewizyjna - Czesław Mozil!
Artur : Jurorka "Got To Dance, Tylko Taniec" oraz była choreografka "You Can Dance", a także m.in "Sopot TopTrendy festiwal" - Anna Jujka !
Paulina : Oraz polski choreograf, specjalizujący się w tańcu nowoczesnym, towarzyskim & jazzowym - Piotr Galiński!
Artur : Nawet jurorzy pięknie wyglądają, mam nadzieję, że tak samo będą oceniać. Oczywiście nie zapomnijmy o orkiestrze pod batutą Adama Sztaby! Brawa!
Paulina : Arturze, mam do Ciebie pytanie. Komu najbardziej kibicowałeś w tym roku w skokach narciarskich?
Artur : Hmm... No oczywiście, że Piotrowi Żyle! A czemu pytasz?
Paulina : Ja też mu kibicowałam, tak samo jak kibicuję mu w naszym programie. Piotr Żyła opowie nam o swojej przygodzie ze skokami....


Piotr : Zacząłem skakać, kiedy miałem 8 lat. W zawodach Pucharu Kontynentalnego zadebiutowałem w 2004 roku w Sankt Moritz. Było to 26 grudnia i ten dzień wspominam jako jeden z najlepszych. Niewątpliwie drugim najlepszym dniem był ten, kiedy wstąpiłem do Kadry A reprezentacji Polski. Miałem też swoje słabe sezony, kiedy zostałem oddalony z Pucharu Świata, ale teraz było bardzo dobrze i w końcu spełniają się moje największe marzenia. 

Quickstep'a zatańczy para nr 9
PIOTR ŻYŁA & JANJA LESAR

Muzyka : Marek Grechuta "Nie dokazuj"

Artur : No to był świetny występ. Wielkie brawa dla Piotra i Janji! Chyba nie było wielu błędów technicznych, ale o tym Piotrek. 
Piotr : Niestety były i to dość dużo. Po pierwsze mało tych figur dobrze wykonanych czyli m.in kicki, wykopy itd. Poza tym bardzo słabo technicznie zatańczony taniec, większość poza rytmem. Szkoda, że Ci dzisiaj nie poszło, liczyłem, że będzie świetnie a tu kicha. Bardzo mi przykro.
Artur : No to może Anna?
Anna : Dla mnie to był taki średni taniec, ale było bardzo wesoło i widać tą zabawę, a to też jest bardzo ważne. Podobały mi się niektóre figury, ale niektóre tak, jak powiedział Piotr nie były poprawnie wykonane. Z ramą też były problemy, nad nią trzeba popracować. Zdecydowanie wolę Cię w wersji latynoamerykańskiej. 
Artur : Te opinie nie są najlepsze, mam nadzieję, że punkty będą w miarę dobre. Zapraszam Was do Pauliny.

---

Paulina : Piotr i Janja są już z nami! Piotrku, lepiej Ci się tańczyło cha chę czy quickstepa?
Piotr : Zdecydowanie cha chę, bo w tym quickstepie trzeba się tyle nabiegać i jest trudniejszy od cha chy. Ja mam chyba pecha, bo cały czas trafiam na szybkie tańce. Z tego co wiem, to w kolejnym odcinku będzie tango i samba, a moje szczęście jest takie, że dostane sambę. 
Paulina : A może jednak los da ci szansę zatańczyć wolniejszy taniec za tydzień? Janja, jesteś zadowolona z dzisiejszego występu?
Janja : Tak i to bardzo. W ogóle się nie zgadzam z jurorami, bo Piotr bardzo dobrze zatańczył. Może na treningach było lepiej, ale przed widzami jest większy stres i myślę, że to jest tego przyczyną.
Paulina : Słyszeliście? Także pamiętajcie, wspierajcie Piotrka & Janję głosami, a za nim podam numer, na który wysyłamy głosy, zobaczmy punkty za ich quickstepa.

Iwona Pavlovic : 2
Czesław Mozil : 7
Anna Jujka : 4
Piotr Galiński : 2
Suma : 15

Paulina : Co ja widzę!? Tylko 15 punktów? To jest skandal. Jeżeli państwo, tak jak ja w 100% nie zgadzają się z ocenami, to wysyłajcie głosy o treści 9. Wy głosujcie, a my wracamy zaraz po przerwie. Zostańcie z nami!

REKLAMA

Artur : Jesteśmy z wami! Pierwszy występ za nami, czas na drugi. Jak Monika Mrozowska znalazła się w obsadzie serialu "Rodzina Zastępcza"?

Monika : To było tak, że mój brat chciał grać w tym serialu i poszedł na casting, a ja z nim, ale oczywiście nie po to, aby w nim uczestniczyć. Skończyło się na tym, że chcieli, abym ja za grała w serialu i tak oto pojawiłam się w 1999 roku w telewizji Polsat. Bardzo mile wspominam lata grania w "Rodzinie Zastępczej". Poznałam tam wspaniałych ludzi, a serial uważam za najlepszy, jaki do tej pory wyprodukowano w Polsce.

Rumbę zatańczy para nr 6
MONIKA MROZOWSKA & STEFANO TERRAZZINO

Muzyka : Black "Wonderful live"

Artur : Ale romantycznie się zrobiło w studio. Piękna rumba, taka pociągająca, jak Iwona Pavlovic. 
Iwona : No nie przesadzajmy, wiem, że jestem piękna i w ogóle, ale bez przesady Arturku. No dobra, koniec żartów, bo muszę coś powiedzieć o waszym występie. Powiem, ze tym razem zaskoczyliście i mogę postawić sprawiedliwą, wysoką ocenę. Rumba na bardzo wysokim poziomie. Zatańczyłaś pięknie, z seksapilem. Miło się oglądało ten taniec, tym bardziej, że było bardzo ładnie technicznie. 
Artur : No wielkie brawa, takich opinii więcej. A teraz Czesiek Mozil!
Czesław : Nie mogłem oderwać oczu od Twoich nóg Moniko, zatańczyłaś... no wiesz... fantastycznie. To był taki taniec, taki sexi i Stefano nie było w tym tańcu, znaczy był, ale się nie liczył. Znaczy się liczył, ale....
Artur : Czesław, teraz policz ile punktów dasz tej parze, a wy odwiedźcie Paulinę!

---

Paulina : Witamy Monikę i Stefa w naszym greenromie. To była bardzo gorąca rumba, ale czy łatwa? Monika?
Monika : Zdecydowanie nie! Ten taniec mogę zaliczyć do najtrudniejszych na pewno! Na początku to ja nic nie umiałam zatańczyć, to jest cud, że się nie przewróciłam. Wstydziłam się też Stefano, bo w rumbie trzeba być takim namiętnym, dlatego było dla mnie trudne zatańczyć ją z obcym mężczyzną. Ale to tylko na początku..... Teraz było wspaniale.
Paulina : Nie ma się czego bać, zwłaszcza przy takim partnerze! Prawda Stefano?
Stefano : No oczywiście, ja nawet muchy nie skrzywdzę. A co do tańca no to powiem, że jestem bardzo zadowolony z mojej partnerki. To dopiero drugi występ, a moim zdaniem bardzo profesjonalny ze strony Moniki. 
Paulina : Mam nadzieję, że jury okaże się profesjonalne i przyzna wysokie oceny. 

Iwona Pavlovic : 8
Czesław Mozil : 9
Anna Jujka : 9
Piotr Galiński : 10
Suma : 36

Paulina : No takie oceny to ja rozumiem. Chociaż mogłoby być więcej dziesiątek, to wynik jest wyższy niż w  pierwszym odcinku. 36 punktów czyli wspaniale. Gratuluje. Jeżeli Wam spodobała się rumba Moniki & Stefano wysyłajcie głosy na parę z numerem 6. 

Artur : Ile przeszła Doda, aby dostać rangę gwiazdy?

Doda : Pamiętam, jak w 2000 roku przyszłam na casting i spośród setki kandydatek zostałam wybrana wokalistką zespołu "Virgin". W tej grupie byłam do roku 2007, potem zaczęłam karierę solową. W 2007 roku otrzymałam, również 2 miejsce w kategorii muzyka w plebiscycie Telekamery 2007. Moje największe hity to "Szansa", "Nie daj się" czy "Dżaga". 

Quickstepa zatańczy para nr 10
DOROTA RABCZEWSKA & RAFAŁ MASERAK

Muzyka : Vaya con dios "Nah Neh Nah"

Artur : Nic Ci nie jest Doroto?
Doda : Nie nic, tylko wszystko mnie boli! Wszystko jest, w jak najlepszym stanie.... W ogóle kto wymyślił ten taniec? Ja nie będę takiego czegoś tańczyła!
Artur : Oj Doroto. No dobrze, zapytajmy o opinię Czesława.
Czesław : Hahahahah za tą wywrotkę masz u mnie dychę, bo prawie z krzesła nie spadłem ze śmiechu. Fajny quickstep, bardzo mi się podobało. W naszym programie potrzeba więcej takich osób.
Artur : Doda, no widzisz? Ten taniec nie jest jednak taki zły. Iwona.
Iwona : Śmiesznie było, ale walc angielski podobał mi się o wiele bardziej. O wiele! Tutaj widziałam dużo błędów technicznych i dodatkowo ta mała wpadka, w której fajnie wyglądałaś. Dobrze, że Ci się nic nie stało. Powiem Ci tak, ramę trzymałaś ładnie, ale gubiłaś się w krokach i wypadałaś z rytmu, ale co tam. Pierwszy raz w historii tego programu spojrzę na dobrą zabawę i podwyższę ocenę.
Artur : Ja nie poznaję Iwony, ale mam nadzieję, że Paulina pozna Was...

---

Paulina : Mi się bardzo podobał ten quickstep. Doroto co ty myślisz o tym występie?
Doda : Okropny ten taniec, tak się spociłam, że masakra. Dobrze, że ta Jujka nic nie mówiła, bo by całkiem zepsuła ten taniec. Ogólnie czekam na sambę, którą może zatańczę za tydzień.
Paulina : Rafał, czy Dorota na treningach też tak narzeka?
Rafał : Czasami tak, ale to jest naprawdę wspaniała osoba i dobrze mi się z nią pracuje. 
Paulina : No to teraz niech jurorzy z nami popracują i wysoko ocenią tego quickstepa.

Iwona Pavlovic : 5
 Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 2
Piotr Galiński : 6
Suma : 23

Paulina : Jedna z naszych jurorek jest dalej nie przekonana do tańca tej pary, ale widzę, że Czesławowi się podobało...
Doda : Won z tego jury Jujka! Masakra....
Paulina : Cii!! Jeżeli podobał się Wam taniec Dody & Rafała wysyłajcie głosy na numer 10. 

Artur : Zapraszam na taniec kolejnej naszej pary. Swoją historię opowie nam Anita Sokołowska. 

Anita : Pracą aktorki byłam zafascynowana od dzieciństwa. Jest to wspaniałe zajęcie, takie fantastyczne. Wspaniałe jest to, że można wcielić się w jakąś postać.  Ostatnio gram w serialach takich jak : "Na dobre czy na złe" oraz "Przyjaciółki". Bardzo cieszę się, że jestem na tyle popularna, osiągnęłam sukces i, że spełniły się moje marzenia. 

Rumbę zatańczy para nr 4
ANITA SOKOŁOWSKA & KRZYSZTOF HULBOJ

Muzyka : Tina Turner "Private Dancer"

Artur : To był chyba sen! Byłem w raju patrząc na tę rumbę. Co za piękny taniec, wielkie gratulacje. Jestem bardzo ciekawy jakie będą opinie jurorów, dlatego zapytajmy Anię Jujkę.
Ania : Co to było! Mmm, normalnie cud, miód i orzeszki. Niesamowicie czułam się oglądając waszą rumbę. Była przepełniona erotyzmem, kipiałaś w tym tańcu seksem. Bardzo mi się podobał ten występ, pod względem technicznym. Nie widziałam żadnych błędów. Oby więcej takich tańców, zwłaszcza, że widzę w tobie potencjał. Liczę na Ciebie i dziękuję za występ!
Artur : Wróżę Wam, że od Ani dostaniecie 10. Może wróżba się spełni, a może nie. A co powie Iwona?
Iwona : Ja będę jeszcze przy dziewiątkach, w Twoim przypadku przy mocnej dziewiątce, ponieważ było to rumba na bardzo wysokim poziomie. Figury zatańczone profesjonalnie, może były małe pomyłki, ale jak na drugi odcinek, było ich bardzo, ale to bardzo mało. To była taka rumba w rytmie cubana, świetnie się spisałaś. 
Artur : Jest wspaniale. Z uśmiechem zapraszam Was do Pauliny.

---

Paulina : No, no wielkie brawa! Powiem, że mnie też zaskoczyliście! Anito, zdradzisz nam co stanie się w kolejnym odcinku "Przyjaciółek" ?
Anita : Nie mogę powiedzieć, ale zdradzę, że będzie bardzo ciekawie, zresztą tak, jak zwykle.
Paulina : Ja już się niecierpliwię! Krzysiu, a ty oglądasz seriale, w których gra Anita?
Krzysztof : Ja szczerze mówiąc nie mam czasu na oglądanie seriali, ale czasami sobie podejrzę i uwielbiam, jak Anita gra.
Paulina : Ja też, jestem jej wielką fanką. A czy jurorzy są fanami tańca tej pary? Zobaczmy punktację za waszą rumbę. 

Iwona Pavlovic : 9
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 10
Piotr Galiński : 9
Suma : 38

Paulina : Rekord edycji jest pobity, tak więc gratuluję Wam. Zapraszam teraz na przerwę, a po niej kolejne emocje!


REKLAMA


Artur : Tęskniliście? Ale nie martwcie się, jesteśmy już z państwem. Czas na kolejny dzisiaj taniec. Co o swoim zawodzie sądzi Krystian?

Krystian : Aktorstwo to wspaniała praca. Niektórzy nie mają przyjemności z pracy, ale w tym zawodzie nie da się być niezadowolonym. No może czasami są takie chwile, że się nie wytrzymuje i  wybuchamy złością, ale to każdemu się zdarza. Najmilej, jak na razie wspominam granie w serialu "Julia", który niestety niedawno się zakończył. Ubolewam nad tym, ale zawsze jest "Julia 2" w internecie, na którą serdecznie państwa zapraszam. 

Quickstepa zatańczy para nr 3
KRYSTIAN WIECZOREK & BLANKA WINIARSKA

Muzyka : Various Artists - Tropicana 

Artur : Krystianie, jesteś takim dobrym tancerzem, jak aktorem. Bardzo fajny quickstep, taki żywy i wesoły. No, ale w końcu taki jest charakter tego tańca. Jestem ciekawy opinii Piotra Galińskiego.
Piotr : Quickstep ma charakter wesołego tańca, przepełnionego kickami i podskokami. Bardzo ładnie wykonaliście wymienione wcześniej kroki. Najbardziej mi się podobało zatańczenie figury Woodpecker, gorzej było z Rocketem, czyli połączeniem kicków i podskoków, ponieważ bardzo się pogubiłeś i to było widać. Ogólnie zrobiłeś postęp od poprzedniego występu i to nawet wielki. Dziękuję za to, że wziąłeś do serca te słabe oceny i postarałeś się zatańczyć, tak jak należy. 
Artur : Moim zdaniem jest dobrze.  A co powie Czesław Mozil?
Czesław : Mi się podobał ten taniec. No może mogliście szybciej się poruszać, ale i tak było fajnie. Mam nadzieję, że w tym odcinku się wam poszczęści i nie będziecie zagrożeni, bo na to nie zasługujecie.
Artur : Dwie dobre opinie. Mam nadzieję, że oceny będą w miarę dobre, a przynajmniej lepsze niż we wtorek. Zapraszam Was do Pauliny.

---

Paulina : Wielkie brawa. Krystian, ty widzisz ten postęp, który zauważyli jurorzy?
Krystian : Tak. W ogóle w tym tańcu czułem się o wiele lepiej niż w cha chy. Przyłożyłem się do quickstepa, jeżeli chodzi o technikę. Dobrze, że się udało. 
Paulina : Postępy widać gołym okiem. Blanko, jesteś zadowolona z Krystiana?
Blanka : Oczywiście, dzisiaj spisał się na medal. Jestem dobrej nadziei, jeżeli chodzi o oceny.
Paulina : Jak już mowa o ocenach, to zobaczmy je. Jak jurorom podobał się taniec tej pary?

Iwona Pavlovic : 6
Czesław Mozil : 8
Anna Jujka : 6
Piotr Galiński : 7
Suma : 27

Paulina : Waszego quickstepa oceniono na 27 punktów. Jest lepiej niż ostatnio, ale spodziewałam się wyższych punktów. No cóż, jeżeli państwa przekonał ten występ, to proszę wysyłać głosy o treści 3. 

Artur : Kim była na początku Martyna Wojciechowska i jak rozwinęła się jej kariera?

Martyna : W wieku 19 lat zadebiutowałam jako modelka, ale o tym zapomnijmy. Pracuję w telewizji TVN. Na swoim koncie mam prowadzenie programów tj. "Dzieciaki z klasą", "Big brother", "Misja Martyna" oraz "Studio Złote Tarasy" z Maxem Cegielskim. Teraz prowadzę program "Kobieta na krańcu świata". Bardzo lubię moją pracę, bo w niej poznaję nowych ludzi, a także tradycję i kulturę różnych miejsc. Mojego zawodu nie zamieniłabym na żaden inny.

Rumbę zatańczy para nr 8
MARTYNA WOJCIECHOWSKA & ROBERT ROWIŃSKI

Muzyka : Sting "Fields of Gold" 

Artur : Kolejny świetny taniec Martyny i Roberta. Bardzo seksi rumba, gratuluję. Anna Jujka.
Anna : Dzisiaj te rumby zaskakują. Zatańczyłaś ją na bardzo wysokim poziome. Świetna choreografia, która zachwyciła mnie bardzo. Wspaniały pomysł, mam nadzieję, że Roberta. Technicznie bardzo dobrze, nie widziałam jakiś błędnie zatańczonych kroków. Jestem zadowolona z tego występu, bardzo mnie zaskoczyliście i to pozytywnie rzecz jasna.
Artur : A co powie Piotr Galiński.
Piotr : Ja się w 100% zgodzę z Anią Jujką. Bardzo dobry występ, zresztą tak, jak wszystkie, a przynajmniej większość. Technicznie prawie profeska, bo był mały błąd. Emocje zostały przekazane, rumba była przepełniona tym erotyzmem. Byłaś w tym tańcu taka zmysłowa, że aż ooo! 
Artur : Ja zgadzam się z jurorami. Lećcie do Pauli.

---

Paulina : Wielkie brawa. Martyna, który taniec lepszy, walc angielski czy rumba.
Martyna : Może wszystkich zaskoczę, ale walc angielskim. W tym tańcu czułam się wspaniale i miałam przepiękną sukienkę.
Paulina : Dzisiaj też pięknie wyglądasz. A teraz wracając do komentarza Ani. Robercie, czy z choreografią, to był Twój pomysł?
Robert : Nie chwaląc się,  to tak - ja wymyśliłem choreografię do tej rumby. Cieszę się, że sie podobała.
Paulina : Mi bardzo, gratuluję. Zobaczmy teraz oceny za zmysłową, seksowną i erotyczną rumbę Martyny i Roberta.

Iwona Pavlovic : 8
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 10
Piotr Galiński : Co tam błędy, 10!
Suma : 38

Paulina : No takie punkty, to ja rozumiem. W sumie wyszło, że wasz wynik to 38. Gratulację!

Artur : Teraz zobaczmy występ Marka Bukowskiego. Ale przedtem krótki materiał filmowy.

Marek : Można powiedzieć, że ja idę na kilka frontów, bo jestem aktorem, reżyserem, scenarzystą oraz producentem. Dużo tego jest, ale pomimo wszystko kocham to co robię. Poznaję wielu wspaniałych ludzi. Dzięki mojej pracy mam dość dużo prawdziwych przyjaciół. Nie lubię, jak mylą mnie z postaciami z seriali i to jest jedyny minus bycia aktorem. 

Quickstepa zatańczy para nr 1
MAREK BUKOWSKI & ANNA GŁOGOWSKA

Muzyka : Bortherhood Of Man "Save Your Kisses for me"

Artur : Wasze stroje mnie rozwalają. Były one pomysłem naszej Małgorzaty Baczyńskiej! Wielkie brawa. Teraz przejdźmy do naszych sędziów. Co o quickstepie Marka i Anny sądzi Czesław.
Czesław : Mówię Wam, to było fantastyczne. Bardzo wczuliście się w ten taniec i w dodatku zatańczyliście go dobrze technicznie, bo mi tutaj podpowiada Iwonka. Z mojej strony świetnie, ocena będzie, jak najbardziej wysoka.
Artur : Nie ma podpowiadania. No to teraz Iwona Pavlovic.
Iwona : To był najlepszy dzisiaj quickstep pod względem technicznym. No nie mówię tutaj, że zatańczyłeś go na 9 czy 10, ale było w miarę dobrze. Woodpecker wykonany wspaniale, z innymi krokami było gorzej, ale to nie oznacza, że najgorzej. Ładnie trzymałeś ramę, bawiłeś się tańcem, a to też jest ważne. Dziękuję.
Artur : Opinie są dobre, jestem ciekawy jakie będą ocenę. Dowiemy się w greenroomie.

---

Paulina : Marku, jak Ci się dzisiaj tańczyło tego quickstepa?
Marek : Powiem, że bardzo dobrze, ale były trudności z nauczeniem się tego tańca. Na szczęście moją partnerką jest Anna i dzięki niej wszystko wydało się łatwiejsze.
Paulina : Dobra partnerka to podstawa. A czy Marek jest dobrym partnerem?
Anna : No oczywiście! Słucha się mnie zawsze. Czasami na treningach próbuję mnie rozśmieszać, bo krzyczę, jak on czegoś nie umie. Nasze przygotowania są bardzo wesołe, ale również przepełnione ramą, trzymaniem i krokami.
Paulina : Oj jak ja tęsknię za czasami, kiedy byłam w tym programie. No cóż, teraz wy w nim jesteście, dlatego zobaczmy punktację.

Iwona Pavlovic : 7
Czesław Mozil : 9
Anna Jujka : 6
Piotr Galiński : 6
Suma : 28

Paulina : Powiem Wam, że jest ok! Punkty są wysokie, myślę, że się jeszcze rozkręcicie. Głosy na Marka i Anię wysyłamy na numer 1.

Artur : Zapraszam na rumbę kolejnej pary, ale najpierw zobaczmy filmik o Sashy.

Sasha : Muzyką interesowałam się już, jak byłam mała. Zawsze, kiedy słyszałam jakiś lubiany kawałek, zaczynałam śpiewać. Była to dla mnie frajda. Pamiętam moje pierwszy sukcesy. Jednym z nich był tytuł laureatki 10. Festiwalu Piosenki Angielskiego w Brzegu. Przez cztery lata, do roku 2009 byłam wokalistką zespołu The Jet Set, z którym nagrałam album "Just Call Me".

Rumbę zatańczy para nr 2
SAHSA STRUNIN & JAN KLIMENT

Muzyka : Prince "Purple Rain"

Artur : Wzruszający taniec i piękna muzyka. No co tu mówić. Piotrek.
Piotr : No może i wzruszający, ale nie do końca poprawny, jeżeli chodzi o technikę. Niektóre kroki wykonywane były chaotycznie i błędnie. Rama była trzymana, ale spodziewałem się czegoś więcej. Jedyne co mnie zachwyciło w 100% to krok podstawowy. Pięknie go zatańczyłaś, aż bym chciał zobaczyć go jeszcze raz. 
Artur : To sobie obejrzysz powtórkę, a teraz Ania Jujka.
Ania : To była świetna rumba. Miałaś piękną sukienkę, a ta muzyka... Rozpłynęłam się w tym tańcu. W rumbie chodzi o erotyzm, miłość i seksapil. Podczas waszego tańca myślałam o miłości i, jak widzicie mam szkliste oczy. To był bardzo piękny taniec, bez względu na technikę, bo nie tylko ona się liczy. Emocje były duże, bardzo przeżyłam ten występ. 
Artur : Ania się nam popłakała. Wy biegnijcie do Pauliny Sykut, a ja ją pójdę pocieszyć.

---

Paulina : Czy wy to widzicie, jak ta para wzrusza swoim tańcem? Świetny występ. Sasha, na jaki taniec czekasz w naszym programie?
Sasha : Na kolejnego walca, ale wiedeńskiego tym razem. Widziałam, jak tańczy go pary z I edycji i mi też zachciało się w nim zaprezentować.
Paulina : No tak, walc wiedeński jest magiczny. Janie, myślisz, że Sashy udało się go zatańczyć?
Jan : Na pewno, ponieważ mamy poparcie widzów i myślę, że uda się nam dojść dalej i zatańczyć ten taniec.
Paulina : Ja też tak sądzę. A czy szansę na kolejny taniec dadzą wam jurorzy?

Iwona Pavlovic : 5
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 10
Piotr Galiński : 6
Suma : 31

Paulina : Dwie dziesiątki i dwie słabsze oceny dały nam sumę 31 punktów, także jest dobrze. Jeżeli Was również wzruszyła ta rumba głosujcie na Sashę i Jana.

Artur : Czas na deser odcinka. Na sam koniec wystąpi dzisiaj Tomek Dedek.

Tomasz : W roku 1981 ukończyłem studia na Wydziale Aktorskim, Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Warszawie. W tym samym roku zostałem aktorem Teatru Atenum w Warszawie. Teraz występuję w filmach i serialach. Niedawno w "Galerii", jeszcze dawniej w "Rodzinie Zastępczej Plus". Wspaniale wspominam lata mojego aktorstwa i mam nadzieję, że będę wspominał dalej.

Quickstepa zatańczy para nr 5
TOMASZ DEDEK & PAULINA BIERNAT

Muzyka : Orkiestra Adama Sztaby - "Sing, sing, sing"

Artur : To był pierwszy taniec w tej edycji do której muzykę przygotowała nasza wspaniała Orkiestra Adama Sztaby. Wielkie brawa! Iwonka.
Iwona : Ja powiem, że rozczarował mnie ten taniec. Spodziewałam się takiego wielkiego bum, a tu słaby taniec. Z wielka przykrością to mówię, ale tak niestety jest. Chciałabym postawić Ci wysoką ocenę, ale niestety dzisiaj będzie nisko. Popracujcie nad ramą. Zdecydowanie wolę Was w wersji latynoamerykańskiej,  przynajmniej na dzisiaj.
Artur : Słychać buu z widowni. Mam nadzieję, że sytuacje uratuje Czesław.
Czesław : Mogę powiedzieć, że troche uratuję, bo było widać w Was tą zabawę. Kroki nie są takie ważne, bo nie chcą Państwo widzieć, jak ja tańczę. No, ale mogę pokazać... 
Artur : Naprawdę nie musisz! My wiemy jaki jesteś wspaniały w tańcu.
Czesław : No, jak tak nalegacie to dobrze, ale wiem, że tego chcecie. No cóż. Na za tydzień przygotuję Wam tango.
Artur : Haha już to sobie wyobrażam, ale na razie mamy jeszcze ten odcinek i w tej chwili zapraszam Was do Pauliny. 

---

Paulina : Jurorzy nie za bardzo słodzili dzisiaj. A ty Tomku, jakie masz odczucia?
Tomek : Złe, bo chciałem zaskoczyć, a tu klapa. Zwłaszcza, że w pierwszym odcinku były takie wysokie oceny, dlatego chciałem pobić swój rekord, a wyjdzie na odwrót.
Paulina : Nie przejmuj się, w kolejnym tańcu pobijesz. A ty Paulinko, co o tym myślisz?
Paulina B. : Moim zdaniem było bardzo dobrze. Quickstep to trudny taniec i sama wiem, jak trudno jest się go nauczyć.
Paulina : Ja też coś o tym wiem. No dobrze, teraz punkty za wasz występ. Mam nadzieję, że innym się podobało....

Iwona Pavlovic : 4
Czesław Mozil : 8
Anna Jujka : 6
Piotr Galiński : 5
Suma : 23

Paulina : Buu! Jurorzy oceni Was bardzo srogo, bo tylko na 23 punkty. Trudno, jestem pewna, że widzowie Wam pomogą. Zakończyliśmy tańce konkursowe, dlatego zobaczmy tabelę po 9 występach.


Paulina : Cztery pary przebiły próg 30 punktów i są na podium. Najlepiej wypadli Anita & Krzysiek oraz Martyna i Robert. Te pary mają po 38 punktów. Srebro dla Moniki i Stefano, którzy uzyskali wynik 36 punktów, a podium zamykają Sasha z Jankiem. Najwięcej głosów potrzebują Piotrk & Janja. Mają państwo 5 min, aby uratować swoich faworytów, a teraz drugi występ gościa specjalnego. 

Przed państwem Patty!
Muzyka : Nie Ma Nas 


Artur : Patty dała nam dzisiaj dwa świetne występy. Brawa! A my mamy dla państwa wiadomość. Wszystkie głosy zostały już dokładnie podliczone, zsumowane z punktami, także znamy wyniki.
Paulina : Wiemy o tym, kto bezpowrotnie straci szansę na Kryształową Kulę.
Artur : Na najważniejszą wiadomość wieczoru czekają...
Paulina : Doda & Rafał, Piotrek & Janja, Martyna & Robert, Monika & Stefano, Tomasz & Paulina, Anita & Krzysiek, Krystian & Blanka, Sasha & Jan oraz Marek & Anna. 
Artur : Takiej sytuacji, żeby wyniki były takie wyrównane nie było. No cóż. Na I miejscu dzisiaj plasują się : Martyna & Robert!
Paulina : Wysoko sklasyfikowani zostali, również : Sasha & Jan!
Artur : Cieszyć się awansem na 3 miejscu mogą : Monika & Stefano!
Paulina : Miejsce zaraz za podium wywalczyli : Dorota & Rafał!
Artur : Tango lub sambę mogą przygotowywać już : Anita & Krzysiek!
Paulina : Szóste miejsce dzięki widzom i jurorom zdobywają : Krystian & Blanka!
Artur : A ostatnie nie zagrożone miejsce należy do : Marka & Anny!
Paulina : Zostały z nami dwie wspaniałe pary. Aż szkoda, że jedną z nich musimy pożegnać. W światłach jupiterów zostali : 

Tomasz & Paulina   oraz   Piotr & Janja

Artur : Niestety ja muszę przekazać tą smutną wiadomość. Głosy były bardzo wyrównane, dlatego kilka lub kilkanaście głosów decydowało o losie pary. Niestety, ale tym razem polegli..... Piotrek & Janja


Piotr : Oj szkoda, że tak szybko musiałem odpaść, ale to i tak była fajna przygoda. Ten program udowodnił mi, że tańczyć nie powinienem. No ale cóż, dziękuję moim rodzicom, znajomym, ekipie oraz Janji, która ze mną tyle wytrzymała i nauczyła mnie przynajmniej odrobinę tańczyć. 
Janja : Ja się dołączę do podziękowań Piotra. Dziękuję Ci, za to, że mogłam z Tobą tańczyć. Nasza znajomość była wspaniała i mam nadzieję, że się nie zakończy na naszym programie. 
Artur : Dziękujemy Wam bardzo za udział i fantastyczne tańce.
Paulina : A za tydzień 8 par zaprezentuje się w tango i sambę.
Artur : Kto tym razem opuści program? Gość specjalny będzie niespodzianką, na pewno wspaniałą. No dobrze, do zobaczenia w 3 odcinku!
Paulina : Zapraszamy też na naszego facebooka. Do widzenia!





6 komentarzy:

  1. Odcinek fajny i muzyka także. Co do upadku Dody to było bardzo śmiesznie. Co do moich faworytów to u jurorów poszło niektórym dobrze, ale niektórym słabo. U widzów sądzę, że podobnie jak u jurorów. Co do podium to miałem trzy faworytki. Co do głosów Dody to szok, że aż tyle zdobyła i jest pierwsza. Wczoraj była ostatnia, a dziś pierwsza. Głosów jak widać dostajesz ful :) Co do odpadki Piotrka i Janji, to mi ich zal. Byli moimi faworytami i uważam, że mimo słabego tańca powinni zostać. Szok trochę że wczoraj Piotr drugi, a dziś ostatni. Widać niezłe rewolucje były w glosach. Czekam na kolejny odcinek i głosuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję najpierw tylu głosów w głosowaniu. Dziś gwiazdy wypadły w miarę dobrze jak na drugi odcinek. Jestem pod wrażeniem szczerze mówiąc. Co do muzyki To były trzy kawałki, które bardzo lubię. A wszyscy faworyci od klasyfikacji jury na podium, jeden tylko troszkę niżej. Piora i Janji nie jest mi szkoda, nie lubię obu osób, nie chodzi o ich sukcesy, lecz o osobowości. Więc dobrze się stało. Ogólna klasyfikacji również mi się podoba, gdyż znowu faworyci zajęli całe podium. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  3. Rekord w naszych programach pobity. Gratuluję takiego wyniku, ciekawe czy da sie go pobic hehe :) Na początku pary nie do końca dobrze tańczyły, ale później się rozkręciły. Moi faworyci w punktacji jurorów wyszli bardzo dobrze, w głosowaniu już trochę mniej, ale źle nie jest. Świetnie, że odpadł Piotr, marzyłem, żeby tak było. No proszę, tak Mati rozpaczał, a Dodunia pierwsza w głosowaniu :) Czkam na następny odcinek i będe głosował [The Voice 4]

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje za taki wynik,należał ci się. Co do dzisiejszego odcinka bardzo fajny, pojawiły się już bardzo duże punty. Fajnie że w programie jest Doda bo przynajmniej się coś dzieje, anie tylko słodzenie i słodzenie. Czekam na kolejny odcinek [Stars on Ice 2]

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały odcinek, bardzo mi się spodobał przede wszystkim dlatego, bo uwielbiam quickstepa i rumbę. Dzisiaj moi faworyci znaleźli się w połowie tabeli, najlepsza z nich była Sasha. Piotrek niestety zdobył najmniej punktów i odpadł, szkoda, był moim faworytem. Ale słabo zatańczył więc może i dobrze że odpadł. Ogółem wyniki głosowania mi się nie podobają. Mogłaby odpaść Doda, ale przynajmniej dzięki niej jest śmiesznie, robi show. Czekam na kolejny odcinek, będę głosowac. [Dancing 4You 8]

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem to jestem bardzo zaskoczony! Wprowadzasz nowe terminologie do opinii sędziów na temat tańca, nawet o niektórych rzeczach dowiedziałem się pierwszy raz i w swoich opiniach nawet ich nie stosuję. Zaimponowałeś mi tym! Dodzia się wywaliła, hahaha! No cóż, taniec jej nie wyszedł, nie przepadam za nią, ale ja myślę, że w rumbie by się spisała o wiele lepiej. Poza tym kilka utworków wpadło mi w ucho, wszystkie rumbowe i do quickstepa Dody. W głosowaniu nie było wielkich różnic, moje faworytki wysoko, znów podium dla nich, Tomek zagrożony niestety i inni trochę niżej. Piotra Żyły mi nie szkoda, chciałem, by odpadł i stało się tak, hehe :D Czekam na kolejny odcinek, czekam na całkowite BUM! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń