niedziela, 28 kwietnia 2013

5 odcinek ( jive & walc wiedeński )

W czwartym odcinku było wiele niespodzianek. Padły pierwsze cztery dziesiątki - zdobyli je Martyna Wojciechowska i Robert Rowiński za swoje paso doble. Z programu odpadli jedni z największych faworytów show - Dorota Rabczewska i Rafał Maserak. Tym razem nie udało im się zgromadzić dużej ilości głosów widzów, ani punktów. Z parą numer 10 spotkamy się dopiero w wielkim finale. Dzisiaj o kryształową kulę i mercedesa walczy już tylko 6 par. Ich zadaniem będzie zatańczyć wesołego jive'a lub dostojnego walca wiedeńskiego. Która para poleganie na naszym parkiecie i pozna gorzki smak porażki? Tego dowiemy się w 5 odcinku "Tańczących Gwiazd" !!!

Ze studia BLOGSPOT TV
Tańczące Gwiazdy!!!

Przed państwem Kamil Bednarek!
Muzyka : Cisza

Przed państwem nasi prowadzący
Paulina Sykut-Jeżyna i Artur Chamski

Artur i Paulina : Witamy serdecznie w 5 odcinku show!
Paulina : Wielkie brawa dla Kamila Bednarka - zaśpiewał jedną ze swoich najnowszych piosenek. Ale ten czas szybko leci. Niedawno było 10 par, teraz jest już 6. 
Artur : Ostatnio odpadli faworyci programu - Dorota Rabczewska i Rafał Maserak.
Paulina : Pozdrawiamy ich gorąco! A w 5 odcinku gwiazdy zatańczą dostojnego walca wiedeńskiego oraz wesołego jive'a.
Artur : Któraś z sześciu par straci dzisiaj szansę na kryształową kulę i mercedesa klasy E coupe.
Paulina : Jestem ciekawa która. Ale na tę wiadomość poczekamy jeszcze cały odcinek. Czas więc poznać najważniejszych bohaterów programu, czyli....
Artur : Nasze gwiazdy! Oto sześć par II edycji "Tańczących Gwiazd"!!!

Podkład : She Bangs
Para nr 1 to aktor, gwiazda serialu "Na krawędzi" Marek Bukowski  i jego partnerka Anna Głogowska!
Para nr 2 to piosenkarka Sasha Strunin i jej partner Jan Kliment!
Para nr 3 to aktor, gwiazda serialu "Julia" Krystian Wieczorek i jego partnerka Blanka Winiarska!
Para nr 5 to aktor, gwiazda serialu "Galeria" Tomasz Dedek i jego partnerka Paulina Biernat!
Para nr 6 to aktorka, gwiazda serialu "Rodzina Zastępcza" Monika Mrozowska i jej partner Stefano Terrazzino!
Para nr 8 to prowadząca program "Kobieta na krańcu świata" Martyna Wojciechowska i jej partner Robert Rowiński!

Paulina : Wspaniałe pary i fantastyczne stroje, które przygotowała niezastąpiona Małgorzata Baczyńska.
Artur : Ważnym aspektem w programie jest także muzyka, o którą dba nam orkiestra pod batutą Adama Sztaby. Wielkie brawa.
Paulina : Zostało nam przedstawić jurorów - czyli tych, którzy w 50% decydują o losie naszych par.
Artur : Polska tancerka, mistrzyni w tańcu,  w tym w tańcach latynoamerykańskich & wicemistrzyni w tańcach standardowych - Iwona Szymańska-Pavlović!
Paulina : Wokalista, kompozytor, muzyk & akordeonista, a także osobowość telewizyjna - Czesław Mozil!
Artur : Jurorka "Got To Dance, Tylko Taniec" oraz była choreografka m.in"You Can Dance", a także "Sopot TopTrendy festiwal" - Anna Jujka!
Paulina : Oraz polski choreograf, specjalizujący się w tańcu nowoczesnym, towarzyskim & jazzowym - Piotr Galiński!
Artur : Oni również decydują o tym, która para straci szansę na kryształową kulę.
Paulina : Czas zacząć występy konkursowe. Jak wyglądają treningi Moniki Mrozowskiej i Stefano Terrazzino?

Stefano : Na naszych treningach jest więcej niepotrzebnych rzeczy niż tańca. Zresztą zobaczcie sami (fragment treningów) Monika : Nigdy mnie nie złapiesz. No Stefano goń mnie! Stefano : A co z walcem wiedeńskim? Monika : Potem poćwiczymy, a teraz biegajmy. Stefano : Jak państwo widzą z Moniką jest tak, że nie da się cały czas trenować. Przy każdym tańcu się śmieje. Dobrze, że jak tańczymy na żywo, to tak nie jest, bo nie wiem jakie wtedy byłyby oceny. 

Walca wiedeńskiego zatańczy para nr 6
MONIKA MROZOWSKA I STEFANO TERRAZZINO


Artur : Poczułem się jakbym był w innej krainie. Oczarowujący walc wiedeński zostanie oceniony przez Iwonę Pavlović.
Iwona : W obrazku był to profesjonalny walc, gorzej było technicznie. A mianowicie przeszkadzało mi stawianie kroków, ponieważ nie powinno się stawiać ich od palców, a od pięty, a ja cały czas te nieszczęsne palce widziałam. Jest to bardzo duży błąd i będę musiała odjąć kilka punktów. A tak poza tym było bardzo dobrze. 
Artur : Mogłem się spodziewać, że coś się Iwonie nie spodoba. No cóż. Czesław.
Czesław : Olśniewający występ. Dopiero początek odcinka, a tu taki taniec. Jestem pozytywnie zaskoczony poziomem naszych par, mam nadzieję, że wszyscy taki utrzymają. Każdy zasługuje na awans do kolejnego odcinku. Dziękuję wam za tego walca.
Artur : Brawa dla Moniki i Stefano. Zmykajcie do Pauliny.

---

Paulina : Monika i Stefano są już z nami. Gratuluję Wam tego występu. Czy jesteś z siebie zadowolona po tym walcu, Moniko?
Monika : Mogę powiedzieć, że tak aczkolwiek, nie jest to mój ulubiony taniec, mogłam zatańczyć lepiej.
Paulina : Moim zdaniem i tak było dobrze. A ty co myślisz Stefano?
Stefano : Ja też tak uważam, że było dobrze. Monika pokazała swoje dobre strony w każdym występie i można powiedzieć, że tańczy świetnie.
Paulina : Słyszałaś Moniko? A czy słyszeli jurorzy.? Proszę o oceny.

Iwona Pavlović : 7
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 7
Piotr Galiński : 8
Suma : 32

Paulina : Są 32 punkty, czyli całkiem niezły wynik. Gratuluję. Jeżeli państwa porwał ten walc wiedeński, to nie mają państwo wyjścia, trzeba zagłosować na numer 6. Teraz krótka przerwa, a po niej kolejny występy.

REKLAMA

Artur : Czas na naszych faworytów, którzy zgarnęli ostatnio cztery dziesiątki. Jaka była ich reakcja na najwyższy możliwy wynik?

Martyna : To jest niemożliwe, że jury oceniło nas na 40 punktów. Do teraz nie mogę uwierzyć w taki sukces. Bardzo dziękuję sędziom i oczywiście widzom, bo jestem naprawdę szczęśliwa, że znowu udało się nam wygrać odcinek. Robert : Te głosy i punkty motywują Martynę do jeszcze większej pracy. Mam nadzieję, że jive wyjdzie tak dobrze jak paso, a może jeszcze lepiej. 

Jive'a zatańczy para nr 8
MARTYNA WOJCIECHOWSKA I ROBERT ROWIŃSKI


Artur : Jive to chyba najtrudniejszy taniec, a wam i tak świetnie poszło. Zapytajmy kogoś z profesjonalistów o opinię. Może Ania Jujka?
Anna : Ostatnio było fantastycznie, bezbłędnie, pięknie i tak dalej, a dzisiaj? Dzisiaj było słabo. To znaczy, było dobrze, ale to nie wasz poziom i szkoda, bo spodziewałam się, że będzie "nuda" i znowu dam dziesiątkę. Trzeba popracować nad techniką w tym jivie, bo kompletnie zawaliłaś.
Artur : Uu ostro się zrobiło. Mam nadzieję, ze Piotrowi Galińskiemu się podobało.
Piotr : Ja się nie zgadzam z Anią, bo było naprawdę dobrze. Może nie było zaskoczenia, ale technika wcale nie była zła, wręcz przeciwnie, był to jeden z lepszych jive'ów w tym programie. Mogę powiedzieć, że dalej jestem waszym  fanem i bardzo wam kibicuję, bo tańczycie wspaniale.
Artur : Brawa, proszę państwa brawa, bo są one zasłużone dla Martyny i Roberta. Zapraszam Was do Pauliny.

---

Paulina : Martyna z Robertem są już w naszym greenromie. Dzisiaj opinie troszkę ostrzejsze, co się stało Martyna?
Martyna : Oj sama nie wiem, ale jive sprawił mi trudność i nie chcę już o nim słyszeć. Piekielnie szybki taniec, zdecydowanie najgorzej mi się go tańczyło. Mam tylko nadzieję, że nie odpadnę. 
Paulina : Na to nie ma szans. Większe szanse są na to, że widzowie znowu Wam pomogą i wygracie. Robert, myślisz, że Martynie leży bardziej standard czy łacina?
Robert : Nie mogę powiedzieć, bo np. w paso doble poszło jej dobrze, w jivie gorzej. W walcu angielskim gorzej, w tango lepiej. To zależy od tańca, ale Martyna tańczy i tak wspaniale.
Paulina : I ja się z tym zgodzę. Zobaczmy oceny, mam nadzieję, ze będzie blisko czterech dziesiątek, bo na nie to już raczej nie ma szans dzisiaj.

Iwona Pavlović : 8
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 6
Piotr Galiński : 9
Suma : 33

Paulina : Nie był to na pewno wynik, jakiego ta para się spodziewała, ale 33 punkty to wysoko i mam nadzieję, że państwo obsypią tę parę wieloma głosami, bo oni naprawdę się starają i szkoda byłoby gdyby np. odpadli.

Artur : A nasza kolejna para postanowiła iść na lody i to na podwójne! Miejmy nadzieję, że nie zapomnieli o treningach.

Marek : Nie ma to, jak gorąca pogoda i my na lodach. Postanowiliśmy odpuścić sobie trochę treningi walca i wykorzystać, to że na zewnątrz świeci słońce. Po co grzać się w czterech ścianach, jak można zjeść coś zimnego? Świetnie spędziliśmy czas, ale nie zapomnieliśmy o walcu - tym razem chcemy zachwycić w 100%. Anna : Marek miał świetny pomysł z tym wyjściem. Do tego wspaniale idzie mu walc wiedeński, że aż sama jestem zaskoczona. Będzie szał!

Walca wiedeńskiego zatańczy para nr 1
MAREK BUKOWSKI I ANNA GŁOGOWSKA


Artur : Mnie osobiście ten walc zachwycił. A Czesława?
Czesław : To jest na razie najlepszy występ dzisiaj, nie mam żadnych zastrzeżeń, bo ten taniec zatańczyliście świetnie i możecie być z siebie zadowoleni. Nareszcie pokazaliście na co Was tak naprawdę stać. Myślę, że reszta jurorów podzieli moje zdanie.
Artur : Ja też tak myślę. No cóż, sprawdźmy. Iwona Pavlović.
Iwona : Aż nie wiem co powiedzieć, bo to było takie dobre, że aż mnie zatkało. Nie mogę się do kompletnie niczego przyczepić w tym tańcu. Po Tobie Marku bym się tego nie spodziewała, że pokażesz taki wspaniały występ. A jaki piękny fleckerl! Jeżeli ktoś nie potrafi walca wiedeńskiego, to Anna i Marek na pewno wam pomogą, bo są w nim świetni. Ruszaliście się - jak przystało w walcu, płynnie i dostojnie. Wielkie brawa, aż wstanę!
Artur : Iwona wstała, a to staje się bardzo rzadko. Marku, Aniu z bananami na twarzy biegnijcie do Pauliny.

---

Paulina : Takie opinie to marzenie dla wielu par. Spodziewałeś się takich Marku?
Marek : Szczerze? Jest to dla mnie szok, że jury tak powalił mój walc. Myślałem, że będą słabe opinie, jak zwykle, a tu pani Iwona wstała.
Paulina : Jednak cuda się zdarzają. Anna, a ty co powiesz o tym występie?
Anna : Jestem naprawdę zadowolona z mojego partnera. Odwalił kawał dobrej roboty i zasługuję na pochwałę ode mnie. Brawa Mareczku!
Paulina : Czas zobaczyć oceny. Jestem bardzo ciekawa, czy pojawią się cztery dziesiątki...

Iwona Pavlović : 10
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 10
Piotr Galiński : 10
Suma : 40

Paulina : I mamy znowu cztery dziesiątki. Ta para została zaskoczona przez jurorów i o to samo prosimy Was! Zaskoczcie Marka i Annę głosując na nich. Ich numer to 1.

Artur : Ta para ostatnio poczuła, jak to jest być w strefie zagrożenia. Co zatańczą w kolejnym odcinku i co zrobią, aby nie odpaść?
Krystian : Niefajnie być w strefie zagrożenia. Najgorsze jest to, że byliśmy tam już drugi raz, a to jest naprawdę wielki stres. Mówią, że "Do trzech razy sztuka". Mam nadzieję, że to powiedzenie się nie sprawdzi i potańczę jeszcze w tym programie. Do zaprezentowania dostaliśmy jive'a. Bardzo trudny taniec, ale chyba dam radę. Chyba... Blanka : Ja widzę w moim partnerze potencjał na tancerza i wierzę, że poradzi sobie w tej roli i nieraz nas zachwyci. Ale żeby zatańczył dla nas jeszcze jakieś tańce, potrzebujemy głosów. Z góry dziękujemy. 

Jive'a zatańczy para nr 3
KRYSTIAN WIECZOREK I BLANKA WINIARSKA

Muzyka : "Havanna"

Artur : Aż ja pokręciłem tyłkiem. Chciałem do Was dołączyć, ale zepsułbym taniec. Posłuchajmy opinii, Piotrek.
Piotr : Taki ten taniec smętny i nawet nie chcę mi się na jego temat wypowiadać. Było bardzo słabo dzisiaj. No dobra, niektóre kroki były wykonane w miarę dobrze, ale reszta to klapa. A już myślałem, że was to zagrożenie zmotywuje i będzie dobrze, ale jednak trochę się pomyliłem. Dzisiaj słabo, ale nie chcę żebyście się z nami żegnali.
Artur : Buu, Piotrze, buuu!! Ania Jujka.
Ania : Dla mnie nie było najgorzej, ale nie powalił mnie ten występ na kolana. Trochę więcej luzu by się przydało, wtedy wszystko wyszłoby lepiej, a tak było średnio. Czekam na jakieś zaskoczenie od Was, bo dzisiaj było tak sobie.
Artur : Nie słuchajcie ich, dzisiaj nie mówią do rzeczy. Zapraszam was do Pauliny.

---

Paulina : Ja się nie zgadzam z naszymi jurorami. Myślisz, że widzom się podobało, Krystian?
Krystian : Tego nie wiem, ale mam taką nadzieję. Starałem sie zatańczyć jak najlepiej, ale wyszło, jak wyszło.
Paulina : Czyli bardzo dobrze. Blanka, jesteś zadowolona z Krystiana?
Blanka : Oczywiście, dał z siebie wszystko i ten jive dobrze mu wyszedł. 
Paulina : Ja też tak sądzę. Zobaczmy, jak jurorzy ocenią waszego jive'a.

Iwona Pavlović : 5
Czesław Mozil : 9
Anna Jujka :
Piotr Galiński : 4
Suma : 25

Paulina : To nie jest najlepszy wynik, ale zawsze mogło być gorzej. Jeżeli chcecie uratować Krystiana i Blankę to głosy na nich ślijcie na numer 3. Czas na krótką przerwę, a po niej wystąpią Sasha Strunin i Tomek Dedek.

 

REKLAMA

 

 Artur : Jesteście ciekawi, jak śpiewa Jan Kliment? No to zaraz się dowiecie!
 Sasha : Postanowiłam, że jak Janek uczy mnie tańczyć, to ja go nauczę śpiewać. Jestem ciekawa, jak wyjdzie mu piosenka "To nic kiedy płyną łzy" Jan : To na pewno będzie masakra, ale spróbuję ! ( Janek śpiewa ) Sasha : Śpiewasz super, ale najlepszy jesteś w tańcu i przy tym zostań. Jan : Może kiedyś zostanę gwiazdą muzyczną, kto wie. Ale wiem jedno, Sasha na pewno będzie znana nie tyko jako piosenkarka, ale też jako tancerka.

Walca wiedeńskiego zatańczy para nr 2
SASHA STRUNIN I JAN KLIMENT


Artur : Jak zwykle zachwycających standard w waszym wykonaniu. Iwonka.
Iwona : To był wasz najlepszy taniec zdecydowanie. Kroki dobrze wykonałaś Sasho, ramę trzymałaś poprawnie. Nie mam dużych zastrzeżeń, trochę ta sylwetka wisiała, ale i tak było bardzo dobrze. Najbardziej podobały mi się obroty i "wirówka". Jestem pod wrażeniem.
Artur : Iwona, jak widać zadowolona, a teraz Czesiek.
Czesław : A mi się też bardzo podobało. Może nie był to najlepszy dzisiejszy taniec, ale i tak było świetnie. W każdym odcinku nas zaskakujesz i oczarowujesz. Poczułem się jak w 1815 podczas kongresu wiedeńskiego, kiedy ten taniec został po raz pierwszy zatańczony.
Artur : Dziękujemy za te opinie. A teraz zmykajcie do Paulinki. 

---
Paulina : Czesław wykazał się wiedzą o historii walca wiedeńskiego. Brawa, bo osobiście nie wiedziałam takich rzeczy. Dobrze, przejdźmy do Was. W skali 0-10, na ile śpiewa Janek?
Sasha : Oczywiście, że na dyszkę. Jak na tancerza śpiewa bardzo dobrze.
Paulina : A na ile tańczy Sasha, Janek?
Janek : No bez wahania, mówię, że na 10. Ona zachwyca wszystkich, włącznie ze mną. Jest wspaniała i w śpiewie i w aktorstwie i w tańcu.
Paulina : Nasza Sasha idzie na trzy fronty. A na ile frontów idą nasi jurorzy? Zobaczmy punkty.
Iwona Pavlović : 9
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 9
Piotr Galiński : 10
Suma : 38

Paulina : Mężczyźni dali dziesiątki, kobiety dziewiątki. Razem to 38 punktów, gratuluję. Głosy na Sashę i Jana wysyłamy o treści dwa .

Artur : I na deserek wystąpią nam Tomasz Dedek i Paulina Biernat, którzy bardzo cieszą się ze sukcesu, ponieważ zdobyli ostatnio 3 miejsce.

Tomasz : Jestem mega zaskoczony, bo nie spodziewałem się, że będę na podium. Dziękuję za głosy, mam tylko nadzieję, że będzie ich jeszcze więcej. Paulina : Tomek w pełni zasłużył na takie wysokie miejsce. Tanecznie jest świetny i nie zasługuje na odpadanie. Tomek : Na kolejny odcinek dostaliśmy jive'a, który jest dla mnie bardzo trudny i nie wiem czy sobie poradzę.

Jive'a zatańczy para nr 5
TOMASZ DEDEK I PAULINA BIERNAT

Artur : Ale było słabo ! Co wy tutaj robicie! Oczywiście żarcik, posłuchajmy opinii Ani. 
Ania : To był dosyć dobry jive, najlepszy dzisiaj. Podobały mi się podskoki, kicki i ogólnie większość zatańczonych przez Was kroków. Widać w Was tę energię i ja ją czuję. Jestem zadowolona z tego tańca.
Artur : Wasz jive jest najlepszym według Anki, a co powie Piotr?
Piotr : Mi się tak średnio podobało, był to jeden z waszych gorszych tańców i trochę mnie rozczarowaliście. Technicznie było dobrze, ale tylko dobrze. Mam nadzieję, że przejdziecie do kolejnego odcinka, bo pomijając tę wpadkę jesteście świetną parą.
Artur : Ten taniec był godny czterech dziesiątek, ale jurorzy niestety sądzą inaczej. Biegnijcie szybciutko do Paulinki.

----

Paulina : Wielkie brawa dla Tomka i Pauliny. Myślisz, że dzisiaj staniesz znowu na podium?
Tomek : Po tym tańcu to ja się boję, że odpadnę, więc o podium to nawet nie myślę!
Paulina : Oj tam, jurorzy ci czegoś nagadali i już masz takie myśli. Dam ci radę - nigdy nie słuchaj sędziów, chyba że chwalą. Paulinko, w jakim tańcu Tomek spisał się do tej pory najlepiej?
Paulina B : Zdecydowanie w sambie, otworzył się wtedy całkowicie na taniec, a jury wtedy było jedno zgodne i dało nam same dziewiątki.
Paulina : Dzisiaj tez liczymy na takie wysokie oceny. Jakie oceny zobaczymy za wszego jive'a?

Iwona Pavlović : 6
Czesław Mozil : 8
Anna Jujka : 8
Piotr Galiński : 5
Suma : 27

Paulina : Nie jest źle, nie martwcie się. Poszło Wam nieźle i myślę, że widzowie podzielają moje zdanie i zaraz zagłosują na parę z numerem 5. My zakończyliśmy już tańce konkursowe, więc czas zobaczyć tabelę.

Paulina : Najlepiej spisali się dzisiaj Marek z Anią - ich taniec został oceniony na 40 punktów. Na miejscu drugim Sasha z Janem i 38 punktów, a podium zamykają Martyna z Robertem i 33 punkty. Na najniższej pozycji są Krystian i Blanka, ale wszystko się może jeszcze zmienić. Macie jeszcze 5 min na głosowanie, a teraz krótka przerwa.

REKLAMA


Artur : Proszę państwa! Mam już wyniki! Na najważniejszą wiadomość tego wieczoru czeka 6 par : Martyna i Robert, Monika i Stefano, Tomek i Paulina, Krystian i Blanka, Sasha i Jan oraz Marek i Anna.
Paulina : A na najwyższej pozycji podium stanęli dzisiaj... Monika i Stefano!
Artur : Srebrna pozycja należy do pary takiej, jak... Martyna i Robert!
Paulina : Brązowy medal otrzymują dzisiaj zasłużenie... Sasha i Jan!
Artur : Miejsce zaraz za podium, a tym samym ostatnie niezagrożone otrzymują... Marek i Anna!
Paulina : W światłach jupiterów zostali...

Krystian i Blanka   oraz  Tomek i Paulina.

Artur : Niestety, ale po zsumowaniu wszystkich punktów z programu nieodwołalnie odpadają... Krystian i Blanka!
 Paulina : Wielka szkoda, byliście wspaniałą parą, ale ktoś musiał odpaść i dzisiaj padło na Was. 
Krystian : Spodziewałem się tego i nawet dobrze, że odpadłem, bo byłem dzisiaj najsłabszy. Dziękuję wszystkim, którzy mi kibicowali, ale także tym którzy mi nie kibicowali. Wielkie podziękowania kieruję też do mojej wspaniałej partnerki, to dzięki niej nauczyłem się troszkę tańczyć.
Blanka : Ja się dołączę do podziękowań Krystiana. Świetnie mi się z Tobą pracowało.
Artur : Wielkie brawa dla tej pary. A za 3 dni spotkamy się z piątką uczestników. Zatańczą oni różne tańce, a tematem będzie muzyka z lat 80. Bądźcie z nami już w środę!
Paulina : Do zobaczenia!
Artur : Dobranoc!

6 komentarzy:

  1. Bardzo dobry odcinek, lubię walca wiedeńskiego i jivea. Wreszcie przyszły odcinki tematyczne i fajnie, że będzie muzyka z lat 80. - tych, bo dużo jest świetnych piosenek. Moi faworyci u jurorów w środeczku, górę i dół wypełniły pary, które lubię, choć do faworytów nie należą. W głosowaniu poszło lepiej! Podium bardzo mi się podoba, szkoda, że Tomek był zagrożony, Krystiana i Blanki też, ale najmniej tę parę lubię. Blankę uwielbiam, więc to przeważa, że mi jest ich szkoda. Czekam na kolejny odcinek i będę głosował tym razem! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jive to jeden z moich ulubionych tańców, walca wiedeńskiego też lubię. Co do najlepszego utworu to uważam, że miała go para nr 8, uwielbiam ten kawałek. Padła czterdziestka, fajnie, że dla Marka, zasługuje na to. Szkoda, że Krystianowi się nie powiodło, ale szczerze to nie był moim mocnym faworytem i na niego nie głosowałem. Najważniejsze, że Monika pierwsza :) Czekam na kolejny odcinek z muzyką lat 80'tych. Na pewno będzie ciekawie [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny odcinek, bardzo fajne tańce. Bardzo fajne piosenki, ale najlepszą miał chyba Marek z Anią. Zdobyli na dodatek 40 punktów z czego bardzo się cieszę, ale w głosach słabo niestety. Przyznam, że bardzo mało głosowałam, ale teraz będę starała się głosować więcej. Odpadł niestety mój faworyt, ale tańczył słabo więc może to i dobrze.. Cieszę się z trzeciego miejsca Sashy, a chciałabym też aby była wyżej. Trzeba się postarać z głosami, czekam na kolejny odcinek. [Dancing 4You 8/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój największy faworyt odpadł, ale nie mogłem wtedy głosować, bo internatu nie miałem. Odcinek jak zawsze fajny i przyjemnie się czytało. Moi faworyci tzn akurat dwójka z nich poradziła sobie wyśmienicie, ale jeden faworyt odpadł niestety ;c Muzykę znam, ale nie przepadam z większością utworów. Gość specjalny bardzo fajny. Teraz czekam na kolejny odcinek. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcinek bardzo fajny. Emocje były :) Piosenki mi się bardzo podobają. Jeżeli chodzi o moich faworytów to u jurorów i u widzów poszło im dobrze. Na podium miałem trzech faworytów :) Jeżeli chodzi o Krystiana to mi go nie szkoda. Nie był moim faworytem. Lubiłem z tych wszystkich par ich najmniej. Czekam na kolejny odcinek i głosuje. [Dancing With The Stars]

    OdpowiedzUsuń
  6. No nic trzeba trochę nadrobić zaległości, Uwielbiam jive trochę mniej walc ale też jest dobry. Moje wszystkie faworytki na podium. Dobrze się stało, że Krystian odpadł, bo go nie lubię jako aktora i wgl. [Stars on Ice 2]

    OdpowiedzUsuń