sobota, 20 kwietnia 2013

4 odcinek ( paso doble & fokstrot )

W ostatnim odcinku pary zaprezentowały się w tango i sambie. Najlepsi okazali się Martyna Wojciechowska i Robert Rowiński, którzy zdobyli 37 punktów i drugie miejsce w klasyfikacji widzów. Nie był to szczęśliwy odcinek dla Anity Sokołowskiej i Krzysztofa Hulboja. Jednak nie pożegnali się oni z programem, z powodu małej ilości punktów czy głosów, ale z własnej inicjatywy. Anita jest w ciąży i nie zatańczyła dla nas w trzecim odcinku, tym samym ustępując miejsca innym parom. Dzisiaj nasze gwiazdy zatańczą paso doble i fokstrota. Wszystkie głosy i punkty z poprzedniego odcinka będą się liczyły do tych dzisiejszych. Która para po zsumowaniu punktów pożegna się z programem, a która będzie triumfowała? Tego dowiemy się w czwartym odcinku drugiej edycji "Tańczących Gwiazd"!!!

Ze studia BLOGSPOT TV
Tańczące Gwiazdy !!!

Przed państwem Ewelina Lisowska

Przed państwem nasi prowadzący
Paulina Sykut-Jeżyna i Artur Chamski

Artur i Paulina : Witamy serdecznie ! 
Paulina : To już czwarty odcinek naszego programu.
Artur : Dzisiaj nasze pary zatańczą hiszpańskie paso doble oraz amerykańskiego fokstrota. 
Paulina : Ostatnio z programu musieli odejść Anita Sokołowska i Krzysiek Hulboj.
Artur : Pozdrawiamy ich serdecznie i życzymy Anitce, żeby jej dzidziuś był zdrowy.
Paulina : A o kryształową kulę i mercedesa klasy E Coupe walczy już tylko siedem par.
Artur : Tylko szóstka będzie cieszyła się awansem do kolejnego odcinka.
Paulina : Dla pary, która odpadnie fundujemy dwutygodniowy wyjazd do ciepłych krajów oraz kwiaty.
Artur : Może poznajmy nasze gwiazdy, bo się niecierpliwie!
Paulina : Ok! Oto cztery gwiazdy i trzech gwiazdorów drugiej edycji "Tańczących Gwiazd"!

Podkład : It's My Live
Para nr 1 to aktor, gwiazda serialu "Na krawędzi" Marek Bukowski  i jego partnerka Anna Głogowska!
Para nr 2 to piosenkarka Sasha Strunin i jej partner Jan Kliment!
Para nr 3 to aktor, gwiazda serialu "Julia" Krystian Wieczorek i jego partnerka Blanka Winiarska!
Para nr 5 to aktor, gwiazda serialu "Galeria" Tomasz Dedek i jego partnerka Paulina Biernat!
Para nr 6 to aktorka, gwiazda serialu "Rodzina Zastępcza" Monika Mrozowska i jej partner Stefano Terrazzino!
Para nr 8 to prowadząca program "Kobieta na krańcu świata" Martyna Wojciechowska i jej partner Robert Rowiński!
Para nr 10 to piosenkarka Dorota "Doda" Rabczewska i jej partner Rafał Maserak!

Artur : Pięknie wyglądają nasi uczestnicy, a to dzięki naszej kochanej, pięknej i utalentowanej projektantce Małgosi Baczyńskiej! Wielkie brawa, bo te stroje naprawdę robią wrażenie. Jest szał!
Paulina : Muzykę podczas, której prezentowały się nasze pary, zagrała nam wspaniała orkiestra pod batutą Adama Sztaby!
Artur : W naszym programie oprócz pięknych, miłych i uśmiechniętych osób są groźne, straszne i ostre.
Paulina : A mowa o naszych jurorach w niezastąpionym składzie!
Artur : Polska tancerka, mistrzyni w tańcu,  w tym w tańcach latynoamerykańskich & wicemistrzyni w tańcach standardowych - Iwona Szymańska-Pavlović!
Paulina : Wokalista, kompozytor, muzyk & akordeonista, a także osobowość telewizyjna - Czesław Mozil!
Artur : Jurorka "Got To Dance, Tylko Taniec" oraz była choreografka "You Can Dance", a także m.in "Sopot TopTrendy festiwal" - Anna Jujka!
Paulina : Oraz polski choreograf, specjalizujący się w tańcu nowoczesnym, towarzyskim & jazzowym - Piotr Galiński!
Artur : Oni również decydują o tym, które pary zobaczymy w kolejnym odcinku, a którą będziemy musieli pożegnać.
Paulina : Ja już chcę zobaczyć pierwszą gwiazdę. A ty?
Artur : Ja też. No to zaczynamy! Z odcinka na odcinek sympatia do nich wzrasta, jednak jury ocenia ich tak, że po podsumowaniu lądują na drugim miejscu. Czy dzisiaj Sasha Strunin i Jan Kliment oczarują naszych jurorów i wzbiją się na samą górę tabeli?
Sasha : My mamy jakiś syndrom drugiego miejsca, bo nie zdarzyło się, żebyśmy byli na innej pozycji, niż druga. Ale to nie oznacza, że się nie cieszymy, bo myślałam, że będziemy niżej. Dziękuję widzom za głosy, ale chcielibyśmy zachwycić tańcem, co ostatnio się prawie udało. Nasze tango zaowocowało 33 punktami i pierwszym miejscu w głosowaniu. Teraz przygotowujemy paso doble. Radzę sobie z tym tańcem, ale mam małe obawy, co do figur, bo są strasznie trudne.
<fragment treningów>
 Jan : Sasha, nie jedz tych ciastek, tylko chodź walczyć, bo oto w końcu chodzi w paso doble!
Sasha : Ale ja nie chcę walczyć z bykiem, boję się!
Jan : Oj tam, nie bój się, on Ci nic nie zrobi.

Paso doble zatańczy para nr 2
SASHA STRUNIN & JAN KLIMENT

Muzyka : Rósin Murphy "Ramalama"

Artur : Paso doble jest jednym z moich ulubionych tańców. Wy mnie zaskoczyliście, podobało mi się niezmiernie. Mam nadzieję, że jurorzy się ze mną zgodzą. Iwona Pavlović.
Iwona : To było takie nietypowe paso doble. Dostaliście bardzo trudną muzykę, więc nie dziwię się, że za dobrze wam nie poszło. Dzisiaj wisiałaś na tym Janku zamiast z nim walczyć, jak to jest w tym tańcu. Technicznie było wiele błędów, zachwiałaś się tańcząc niektóre figury. Będę musiała dokładnie zastanowić się nad oceną.
Artur : Iwonka musi się czepiać zawsze i to możemy zaliczyć do tradycji naszego programu. A czy nietypowa wersja paso doble przypadła do gustu Czesławowi?
Czesław : Przypadła. Świetnie mi się Was oglądało w tym tańcu. Zatańczyliście świetnie, dodaliście do tego paso aktorstwa. Sasha, ujawniłaś nam nowy talent. Czemu nie zostałaś aktorką? Ogółem to jestem zachwycony.
Artur : Ta para z każdym tańcem coraz bardziej zachwyca. No dobra, nie będę Was stresował, więc lećcie do Paulinki. 

---

Paulina : Zatańczyliście świetne paso doble. Ja dołączę się do pytania Czesława - dlaczego nie zostałaś aktorką, jeżeli tak dobrze Ci to wychodzi?
Sasha : Nigdy nie myślałam o aktorstwie. Swoje życie całkowicie poświęciłam muzyce i tego nie żałuję.
Paulina : Janku, a ty marzyłeś kiedyś o aktorstwie?
Sahsa : W I edycji trochę uczyła mnie Karolina Nowakowska, z którą tańczyłem i wtedy mi się to podobało, ale przyznam, że jest to trudne zajęcie i raczej zostanę przy tańcu. 
Paulina : A ja zostanę przy prowadzeniu "Tańczących Gwiazd". Zobaczmy oceny za wasze paso doble.

Iwona Pavlović : 5
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 9
Piotr Galiński : 8
Suma : 32

Paulina : Trochę nie potrzebna ta piątka, bo psuje całość, ale ogółem jury przyznało wam 32 punkty. Mam nadzieję, że państwo dołożą do tego masę swoich głosów. Numer Sashy i Jana to dwójeczka i na nich głosujemy w sondzie, bo na to zasługują. Teraz czas chwilę odpocząć, bo czeka nas kolejna dawka emocji. Zapraszam na przerwę.

REKLAMA

Artur : Ze studia BLOGSPOT TV - Tańczące Gwiazdy!!! Nasza kolejna para miała ostatnio szczęście, bo mogli odpaść. Głosy na nich idą różnie. Można powiedzieć, że są "Raz na wozie, raz pod wozem". 


Dorota : Nie rozumiem trochę głosowania widzów. Kiedy tańczę słabo wysyłają dużo głosów, co daje mi pierwsze miejsce, a kiedy zatańczę swój lepszy taniec, mam najmniej głosów. Trochę niepewnie się czuję, bo w każdej chwili możemy odpaść. Było tak prawie tydzień temu, ale zrezygnowała Anita, co mnie uratowało. Mam nadzieję, że dzisiaj zatańczę słabo, to dostanę wiele głosów <śmiech>.
Rafał : Na ten odcinek przygotowujemy fokstrota. Na razie idzie nam dobrze, Doda wszystko rozumie. Schody pojawiają się przy ramie, której Dorota nie umie opanować. Nie wiem, jak to będzie. Jestem pełen nadziei, że wyjdzie dobrze. 

Fokstrota zatańczy para nr 10
DOROTA RABCZEWSKA & RAFAŁ MASERAK


Artur : Piękny fokstrot, piękny. Ja czuję się zachwycony, nie wiem, jak Juja. 
Anna : Ja nie za bardzo dzisiaj. Zatańczyłaś ten taniec słabo technicznie, mało figur było dobrze wykonanych. Raziło mnie, jak stawiałaś kroki od palców, to jest naprawdę wielki błąd, który nie powinien się pojawiać. Tym razem w ogóle nie zachwyciłaś.
Artur : Ja się nie zgadzam z tą opinią. Piotr Galiński.
Piotr : Dla mnie też nie był to występ na dobrym poziomie. Straszne błędy technicznie w figurach i duże problemy z tą ramą, która kompletnie leży. Dostaliście wspaniałą muzykę, a taniec niestety słabiutki. Miałem nadzieję, że jednak będzie lepiej, ale trudno.
Artur : Dzisiaj jurorzy nie słodzą, ale widzowie na pewno mają inne zdanie. Zapraszam Was do Pauliny.

---

Paulina : Nie przejmujcie się jurorami, oni czasami nie wiedzą o czym mówią. Dorotko, mam do Ciebie takie pytanie. Jaki taniec najlepszy z tych czterech, które udało Ci się zatańczyć.?
Dorota : Zdecydowanie samba, tam otworzyłam się na ten program. Drugim w miarę fajnym tańcem był walc angielski.
Paulina : Rafale, myślisz, że kiedyś dobijecie do 40 punktów?
Rafał : Z taką partnerką na pewno. Ona potrafi tańczyć, ale musi się przyłożyć jeszcze bardziej, chociaż moim zdaniem i tak jest nieźle. 
Paulina : O tym czy jest nieźle zadecydują niestety nasi jurorzy. Jakie punkty dostaniecie za fokstrota?

Iwona Pavlović : 6
Czesław Mozil : 8
Anna Jujka : 3
Piotr Galiński : 3
Suma : 20

Paulina : Tylko 20 punktów. Muszą państwo ratować tę parę, bo jest źle. Numer na, który głosujemy w sondzie na Dodę i Rafała to 10.

Artur : Jak do odcinka przygotowują się Monika Mrozowska i Stefano Terrazzino?

Monika : Dzisiaj zamiast ćwiczyć na sali treningowej poszliśmy na zewnątrz. Tańczyliśmy paso doble, korzystając z ładnej pogody i wiosny, która w końcu do nas przyszła. Taki trening dobrze nam zrobił, a najbardziej mi, bo paso doble wydało mi się wtedy łatwiejsze.
Stefano : Obiecuję, że w 4 odcinku Monika zachwyci i jurorów i widzów, a może nawet siebie. Paso idzie nam świetnie i mamy do niego wspaniałą muzykę. 

Paso doble zatańczy para nr 6
MONIKA MROZOWSKA & STEFANO TERRAZZINO

Muzyka : "Ole Espańa"

Artur : Monika, jaka piękna sukienka. Świetne paso doble, a czy jurorom się podobało? Czesław.
Czesław : Mi się to bardzo podobało. Moniko, masz piękne nogi, które w tym paso doble było przynajmniej troszkę widać. Wspaniale zatańczony taniec i fantastyczna choreografia, na pewno ułożył ją Stefano.
Artur : Tego dowiemy się u Pauliny, a teraz Iwonka.
Iwona : Twój najlepszy taniec moja droga, chociaż było małe zachwianie, to najlepszy. Bardzo dobra technika, rama, choreografia i najważniejszy aspekt czyli emocje. Podobała mi się corrida i figury, które zatańczyłaś. Krok podstawowy bez zastrzeżeń. Mogę powiedzieć jedno słowo - gratulacje.
Artur : To najlepsze opinie w dzisiejszym odcinku! Mam nadzieję, że punkty będą bardzo wysokie. Zapraszam Was do Pauliny.

---

Paulina : Wielkie brawa. Wspaniałe paso doble, zatańczone przez wspaniałą parę. Moniko, jak Ci się tańczyło?
Monika : Świetnie. Nareszcie trafiłam na taniec, który nie sprawił mi jakiś wielkich problemów, ale to nie oznacza, że się nie starałam.
Paulina : Czesław mówił, że choreografię na pewno ułożył Stefano. Czy to prawda?
Stefano : Nie chwaląc się, choreografia jest mojego autorstwa i cieszę się, że się podobała jurorom.
Paulina : Na pewno dzięki niej oceny będą bardzo wysokie. A jak już o nich mowa, to je zobaczmy.

Iwona Pavlović : 9
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 10
Piotr Galiński : 10
Suma : 39

Paulina : Ta para oszalała! Zobaczcie jaka jest ich radość z 39 punktów. Bardzo wysoki wynik, na który zasłużyliście. Jeżeli państwu też podobał się ten taniec, proszę o głosy na numer 6.

Artur : Krystian Wieczorek i Blanka Winiarska postanowili odpuścić sobie dzień treningów i pójść... Gdzie? Zobaczymy w materiale filmowym.

Krystian : Postanowiliśmy pójść do parku. Oprócz treningów potrzebny jest relaks. Huśtaliśmy się, zjeżdżaliśmy. Ludzie, którzy przechodzili obok nas, pytali się, co zatańczymy i mówili, że bardzo nam kibicują. Było to bardzo miłe i dało nam to jeszcze większą motywację. 
Blanka : Teraz przygotowujemy fokstrota, czyli bardzo wolny, ale za to jak to mówią "Najtrudniejszy spacer". Krystianowi idzie w miarę dobrze, ale są jednak problemy z figurami. Myślę, że będzie lepiej niż ostatnio.

Fokstrota zatańczy para nr 3
KRYSTIAN WIECZOREK & BLANKA WINIARSKA

Artur : Bardzo dobry fokstrot. Dzisiaj nasi jurorzy w średnim humorze. Mam nadzieję, że będziecie tą parą, która dostanie wysoki punkty. Piotr.
Piotr : To nie był dobry fokstrot, powiem szczerze. Mało kroków dobrze zatańczonych, dużo źle. Jestem trochę zły, że ten taniec wam nie wyszedł, bo miałem nadzieję, że będzie zaskoczenie, a tu taka klapa. Życzę wam powodzenia, na pewno się jeszcze rozwiniecie.
Artur : Oni się już rozwinęli, ale co ja tam wiem. Ania Jujka.
Ania : A mi się podobało i nie mam jakiś dużych zastrzeżeń. Zatańczyliście fajnego, żywiołowego fokstrota i mi taka wersja przypadła do gustu. Technicznie też było dobrze, ale tylko dobrze, nic więcej. Dziękuję wam za ten taniec, możecie być z siebie dumni.
Artur : I o takie opinie chodzi w naszym programie. Brawa dla Krystiana i Blanki! Biegnijcie do Pauliny.

---

Paulina : Wspaniały fokstrot zatańczony przez wspaniałą parę. Krystian, czy wy nie jesteście już za starzy na huśtawkę i tak dalej?
Krystian : Na to nigdy nie jest się za starym. Czasami trzeba zamienić się w dziecko. Jest to bardzo przyjemne.
Paulina : Blanka, dobrze zrobił Krystianowi taki relaks?
Blanka : Bardzo, bo bez niego taniec wyszedłby gorzej, a moim zdaniem wyszedł świetnie.
Paulina : Zobaczmy czy jurorzy podzielają Twoje zdanie...

Iwona Pavlovic : 5
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 9
Piotr Galiński : 5
Suma : 29

Paulina : 29 punktów, czyli wasz najwyższy wynik. Możecie się cieszyć. Jeżeli państwu ten fokstrot też podobał się najbardziej ze wszystkich tańców Krystiana wysyłajcie głosy na numer 3. Teraz przerwa, a po niej kolejne występy i emocje.

REKLAMA

Artur : Nasza kolejna para wyrasta na faworytów programu. Drugi raz z rzędu wygrali odcinek. Czy w dzisiejszym odcinku Martyna Wojciechowska i Robert Rowiński znów zgarną najwyższą pozycję na podium?

Martyna : Drugi raz pierwsze miejsce, to dla mnie wielkie zaskoczenie. Dziękuję państwu za głosy. Tym razem też nie chcę zawieść, dlatego chcę, żeby Robert podniósł mi poprzeczkę w paso doble.
Robert : Zastanawiam się czy już w tym odcinku podnosić Martynie poprzeczkę, bo nie chcę, żeby potem tego żałowała. Paso doble idzie jej świetnie i zostańmy na razie przy tym szczeblu tanecznym, może za tydzień pomyślę nad podwyższeniem poziomu. 

Paso doble zatańczy para nr 8
MARTYNA WOJCIECHOWSKA & ROBERT ROWIŃSKI

Artur : Ten taniec był wspaniały. Normalnie uczta dla oka. Wielkie brawa! Iwona Pavlović.
Iwona : Na reszcie zobaczyłam taniec godny dziesiątki... Tak dziesiątki! Perfekcja, czysta perfekcja. Technicznie było bezbłędnie. Podobało mi się wszystko, nie mam do tego tańca żadnych zastrzeżeń. Cieszę się, że jesteś w tym programie. Najlepsze paso doble dwóch edycji "Tańczących Gwiazd".
Artur : Cóż za opinie! Takich jeszcze nie było. Zapytajmy jeszcze Cześka.
Czesław : Ja dużo nie będę mówił. To było paso doble na bardzo wysokim poziomie. Czułem te emocje, które próbowaliście przekazać w tym tańcu. Martynko, bardzo rozwijasz sie tanecznie, chyba najbardziej w tym programie. Dziękuję Ci, że jesteś, bo dodajesz temu programowi perfekcji. "Tańczące Gwiazdy" to taki tort, a ty jesteś wisienką. Brawa.
Artur : Miało być krótko, ale opinia jest bardzo pochlebna. Ja nic nie będę mówił, tylko zaproszę Was do Pauliny.

---

Paulina : Takich opinii jeszcze nie słyszałam w tej edycji. Jak się z tym czujesz Martynko?
Martyna : Świetnie. W ogóle się nie spodziewałam, że jurorom tak bardzo spodoba się moje paso doble.
Paulina : A jednak! Robercie, jesteś dzisiaj zadowolony z Martyny?
Robert : I to jak! Dzisiaj pokazała takiego powera, że nie wiem co powiedzieć. Nawet ja nie spodziewałem się, że tak dobrze zatańczy.
Paulina : Czas zobaczyć punkty, a myślę, że będzie ich bardzo dużo.

Iwona Pavlović : 10
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 10
Piotr Galiński : 10
Suma : 40

Paulina : Jeest! 40 punktów po raz pierwszy w naszym programie. Wielkie brawa i gratulacje, bo taki wynik jest dużym powodem do radości i to widać po Martynie i Robercie. Jeżeli dla państwa ten występ również był dużym zaskoczeniem to proszę wysyłać głosy na numer 8!

Artur : Ale emocje! Gratuluję Martynie i Robertowi i zapraszam na kolejny występ. Jak gotuje Paulina Biernat i czy dania przygotowane przez Paulinę smakują Tomkowi Dedkowi?

Tomasz : Po co chudnąć. Paulina zaproponowała, że coś dla mnie ugotuje. Jestem ciekawy co to będzie. Paulina : Przygotowałam dla Tomka przystawkę, kolację oraz deser. Mam nadzieję, że będzie mu smakowało. Tomasz : Żeby tylko nie poszło w brzuszek. No dobrze idę do Pauliny. Paulina : I jak ci smakuje? Tomasz : Świetne, a teraz może poćwiczymy fokstrota? Paulina : Jestem zdziwiona, że Tomek jest taki chętny do pracy. Mam nadzieję, że pokażemy w odcinku.

Fokstrota zatańczy para nr 5
TOMASZ DEDEK & PAULINA BIERNAT


Artur : Kolejny świetny występ dzisiaj. Mam nadzieję, że opinie będą takie dobre, jak przy sambie. Piotrek Galiński.
Piotr : Ale porażka. To był taki występ, że aż chciało się, żeby się zakończył. Nie no, nie bójcie się - żartowałem. Bardzo dobrze poradziliście sobie z fokstrotem. Technicznie jesteś Tomku bez wątpliwości najlepszy z facetów i jednym z lepszych w całej edycji, a może w obu. Poradziliście sobie wspaniale, życzę wam więcej takich występów.
Artur : Piotrek, nie rób takich żartów, bo potem nawet ja, ten silny, odważny(...) się boi. No to jeszcze Ania J.
Anna : A co ja jestem oskarżona, że mówisz o mnie Ania J. Ja nie matka Madzi. Co do występu to bardzo mi się podobał. Mam jeszcze małe zastrzeżenia, co do techniki, ale i tak jest naprawdę nieźle. Gratuluję dobrego występu. 
Artur : Możecie być z siebie zadowoleni, bo opinie są raczej dobre. Biegnijcie do Pauliny.

---

Paulina : Świetny występ, w sumie kolejny w waszym wykonaniu. Ile kilogramów przybyło, po kolacji u Pauliny?
Tomek : Mi nic, bo przez ten taniec to cały czas chudnę. Cieszę się, bo ten program daje mi same plusy.
Paulina : Paulinko, a kiedy mnie zaprosisz na taką kolację, bo chodzą plotki, ze gotujesz tak świetnie, jak tańczysz.?
Paulina B : A nie wiem, ale kiedyś na pewno. I to będzie kolacja zadedykowana specjalnie dla Ciebie.
Paulina : Oj dziękuję. A teraz nasi jurorzy zadedykują punkty dla Was. Mam tylko nadzieję, że wysokie. 

Iwona Pavlović : 8
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 8
Piotr Galiński : 10
Suma : 36

Paulina : Dwie ósemki i dwie dziesiątki dały nam sumę 36 punktów. Gratuluję. Jeżeli państwa powalił ten fokstrot, to trzeba wysyłać głosy na Tomka i Paulinę, a ich numer to 5.

Artur : Nasza ostatnia para będzie musiała się bardzo postarać, ponieważ ostatnio ich występ nie powalił jurorów, tak jakby na pewno tego chcieli...
 Marek : W ostatnim odcinku mówiąc szczerze było źle. 19 punktów to bardzo słaby wynik i mam nadzieję, że w paso doble pokażę się z lepsze strony. Idzie mi ono dobrze, ale czy tak dobrze, żeby zachwycić jurorów?
Anna : Ta 19-nastka zmotywowała Marka do jeszcze większej pracy. Przewiduję, że paso doble będzie naszym najlepszym tańcem. Prosimy bardzo o głosy, bo są one dla nas bardzo ważne.

Paso doble zatańczy para nr 1
MAREK BUKOWSKI & ANNA GŁOGOWSKA


Artur : Paso doble godne wysokich punktów i dobrych opinii. Mam nadzieję, że jedną z takich usłyszymy od Czesława.
Czesław : To był świetny taniec i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Jestem przerażony, że daje dzisiaj tyle dziesiątek, ale co mam zrobić, jak występy są takie profesjonalne? Muszę sypać tymi notami. Dziękuję Wam za to paso, wszystko było świetne. 
Artur : Pierwsza opinia dla Marka i Anny jest dobra, a co powie Iwona.
Iwona : Jest to wasz najlepszy taniec, co nie oznacza, że jakiś perfekcyjny. Było dobrze technicznie. Bardzo ładnie trzymałeś ramę. Podobało mi się partnerowanie oraz figury, chociaż nie wszystkie były poprawnie zatańczone. Ogólnie podobało mi się i mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej. 
Artur : Ważne, że nie będzie 19 punktów... Chyba... Nie! Na pewno! Lećcie do Paulinki.

---

Paulina : Opinie o wiele lepsze, ale punkty z kolejnego odcinka będą wliczane do tych dzisiejszych, więc tak kolorowo nie będzie. Ale najważniejsze jest to co dzieje się teraz. Jak myślisz, które miejsce dzisiaj?
Marek : Obstawiam, że odpadnę i wcale bym się nie zdziwił, po takim tańcu tydzień temu. Mam nadzieję, że przynajmniej to paso mnie uratuje.
Paulina : Ja bym nie stawiała, że człowiek, który ma tyle fanek odpada. No coś ty. Anna, a ty co myślisz?
Anna : Ja uważam, że było świetnie i dałabym Markowi 10 oraz może nawet pierwsze miejsce, ale to zależy od punktów i widzów. 
Paulina : My zobaczmy teraz co sądzą Ci pierwsi - czyli ostrzejsi. Jakie noty zobaczymy za wasze paso doble?

Iwona Pavlović : 7
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 9
Piotr Galiński : 8
Suma : 34

Paulina : 34 punkty to niezły wynik. Co ja mówię bardzo dobry wynik. Głosujcie na parę numer 1, jeżeli podobało wam się ich paso doble. To był już ostatni taniec, więc czas zobaczyć tabelę po dwóch odcinkach.

Paulina : Trochę tych punktów po dwóch odcinkach jest. Najlepsza okazała się zdecydowanie Martyna Wojciechowska z Robertem Rowińskim. Druga lokata należy to Tomka i Pauliny, a na podium są jeszcze Sasha z Janem. Na samym końcu są Doda i Rafał. Ale to nie tylko punkty decydują o losie naszych par, ale także państwo, dlatego warto głosować. Zapraszam teraz na specjalny występ naszych par! 

W Rock'n' Rollu
Wszystkie nasze pary!


Artur : To był najlepszy występ każdej pary dzisiaj! Wielkie brawa. Nasze pary świetnie wypadły. A teraz zapraszamy na drugi występ Eweliny Lisowskiej! Macie 2 minuty na oddawanie głosów. 

Przed państwem Ewelina Lisowska

Paulina : Wielkie brawa dla naszego gościa specjalnego! A my znamy już wyniki.
Artur : Wiemy, która z par straci szansę na Kryształową Kulę oraz mercedesa.
Paulina : A na najważniejszą wiadomość wieczoru czekają...
Artur : Doda i Rafał, Martyna i Robert, Monika i Stefano, Tomek i Paulina, Krystian i Blanka, Sasha i Jan oraz Marek i Anna. 
Paulina : A największą ilość punktów po zsumowaniu punktacji jury i głosów widzów z dwóch odcinków otrzymują... Martyna i Robert!
Artur : Srebrny medal otrzymują dzisiaj... Sasha i Jan!
Paulina : I trzecie miejsce, jeszcze na podium mają... Tomek i Paulina!
Artur : Cieszyć się awansem do kolejnego odcinka mogą... Monika i Stefano!
Paulina : A ostatnie niezagrożone miejsce trafia do... Marka i Anny!
Artur : Zostały z nami dwie wspaniałe pary, niezasługujące na pozycję zagrożoną.

Krystian i Blanka  oraz  Doda i Rafał

Artur : Niestety, ale o kryształową kulę nie powalczą dalej... Dorota Rabczewska i Rafał Maserak!

Paulina : Bardzo szkoda, że odpadnie, bo byliście typowani na faworytów show. Co powiesz Doroto?
Dorota : Ja powiem, że dziękuję moim znajomym, jury oprócz Jujki, widzom, prowadzącym oraz mojemu wspaniałemu partnerowi, który pomagał mi zawsze w trudnych chwilach i próbował mnie nauczyć tańczyć. To była fajna przygoda, na pewno długo pozostanie w mojej pamięci. 
Rafał : Ja dołączę się do podziękowań Doroty. Jest to wspaniała kobieta, cieszę się, że mogłem z nią tańczyć.
Artur : Bardzo nam smutno, że musimy Was pożegnać. A w kolejnym odcinku czeka nas walc wiedeński i jive.
Paulina : O kryształową kulę powalczy jeszcze 6 par.
Artur : Ciekawe kto podzieli los Dody i Rafała. A na dzisiaj to już wszystko. Dziękujemy za uwagę. Papa!
Paulina : Dobranoc!


6 komentarzy:

  1. Odcinek fajny. Muzyka dobrana świetnie. Co do gościa to też bardzo fajny. Dobrze, że punkty z poprzedniego odcinka były też liczone. Co do moich faworytów to poszło im nawet dobrze. Na podium miałem 2 faworytki. Co do odpadki Dody to szok. Doda zawsze była 1 u widzów a tu przedostatnia? Widać dużo Doda straciła. Dody mi nie szkoda. Czekam na kolejny odcinek i głosuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcinek rewelacyjny. Jeszcze do teraz żałuję, że nie tańczy już Anita, ale trzeba się z tym pogodzic. Świetny gośc specjalny, uwielbiam i ją, i jej piosenki. Muzyka do tańców też bardzo dobra. Martyna pierwsza, bardzo się cieszę, bo jej jedną z moich największych faworytek. Trochę słabo Monika, liczę na to, że za tydzień będzie lepiej. Doda odpadła, no cóż, chyba każdy wie, jakie ja mam o niej zdanie. Dobrze, że wyleciała, tańczyła najsłabiej. [The Voice 4]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobał odcinek, dużo emocji i świetne tańce. Jedynym minusem było to, że nie zaskoczyłeś mnie jakoś piosenkami, jedynie kilka było dobrych. Bardzo się cieszę, że Martyna ma cztery dziesiątki, są one należyte dla tej pary! Podium bajeczne, fajnie, że nawet Tomek się wspiął, bo jest też moim faworytem i nawet zagłosowałem na niego. No i wreszcie! Doda odpadła! Cóż - była najsłabsza i nawet głosów nie miała dużo, choć trochę żałuję, bo bardzo chętnie zobaczyłbym ją w rumbie... Chyba ten taniec pasowałby do niej. Ale dobrze, że odpadła, inni bardziej zasługują na przejście. Czekam na kolejny odcinek. [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ten odcinek długo czekałem, aż w końcu się doczekałem. Cieszę się, że moi faworyci znaleźli się tym razem na podium i że Doda w końcu pożegnała się z programem. Dobrze nie tańczyła. Muzykę dobrałeś fajną, sporo emocji i dobrej zabawy. Ogólnie poziom nie jest wyrównany i aż boje się co będzie dalej. Zatem czekam na odcinek i będę oddawał głosy na moich faworytów :) [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny odcinek! Jurorzy dziś wysoko ocenili wszystkie pary, po za jedną - Dodą i Rafałem, cieszę się że ta para w końcu pożegnała się z programem. Za to moja faworytka na drugim miejscu, drugi faworyt w środku no i jeden zagrożony.. Bardzo mi się podobała muzyka, a w szczególności ta do paso-doble Marka. Czekam na kolejny równie emocjonujący odcinek jak ten :) [Dancing 4You 8/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  6. Szokujący odcinek Doda odpada. Aż oczom nie wierzę. Ale to powinie przez to że była za bardzo pewna siebie. Cieszę się z wysokich ocen dla moich faworytów. Robi się na prawdę gorąco i teraz każdy może odejść. Fajnie że Ewelina była gościem specjalnym bardzo ją lubię.Czekam na kolejny odcinek, a i bardzo dobrze że sumowałeś też oceny z poprzedniego odcinka wydaje mi się to bardzo sprawiedliwe [Stars on Ice 2]

    OdpowiedzUsuń