środa, 1 maja 2013

6 odcinek ( Półmetek zmagań naszych gwiazd i muzyka z lat 80' i 90' )

W naszym programie może zdarzyć się wszystko. Para, która dwa tygodnie temu zdobyła 19 punktów, tym razem oczarowała sędziów zgarniając czterdziestkę za swojego walca wiedeńskiego. A mowa tutaj o Marku Bukowskim i Annie Głogowskiej. Jednak to nie oni zostali zwycięzcami odcinka. Tym razem triumfowała Monika Mrozowska ze swoim partnerem. Nie poszczęściło się parze numer 3 - Krystianowi Wieczorkowi i Blance Winiarskiej, którzy zostali ocenieni najsłabiej przez jury i nie zostali obdarowani wystarczającą liczbą głosów, aby przejść do kolejnego odcinka. Z tą parą spotkamy się dopiero podczas finałowego starcia. Jak pech, to pech... Dzisiaj o kryształową kulę i mercedesa klasy E coupe walczy tylko 5 par, które zostaną poddane statystykom. Dowiemy się, która gwiazda ma największe szanse na wygraną, a która jest najniżej w klasyfikacji generalnej jury. Uczestniczy zaprezentują się w różnych tańcach do muzyki z lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. Której parze muzyka z tych dekad przyniesie pecha i zabierze szanse na odebranie nagrody? Tego dowiemy się w 6 odcinku "Tańczących Gwiazd"!!!

Ze studia BLOGSPOT TV
Tańczące Gwiazdy!!!

Przed państwem Maryla Rodowicz
Muzyka : Mława

Przed państwem nasi prowadzący
Paulina Sykut-Jeżyna i Artur Chamski

Paulina i Artur : Witamy państwa w 6 odcinku!
Artur : Odcinek otworzyła Maryla Rodowicz. Wielkie brawa dla niej! 
Paulina : Aż trudno uwierzyć, ale to już półmetek naszego programu. Nasze gwiazdy dzisiaj zatańczą do muzyki z lat 80' i 90'. 
Artur :  O to Twoje lata - wtedy byłaś młoda! 
Paulina : Wtedy to ja byłam malutka, a teraz też jestem młoda, chyba ślepy jesteś.
Artur : Nie sądzę. No dobra, koniec. O kryształową kulę walczy tylko 5 par i dzisiaj pożegnamy kolejną.
Paulina : Nasze gwiazdy oprócz tańców konkursowych, zaprezentują jeszcze wspólnego walca wiedeńskiego.
Artur : Będzie się działo, będzie! To jest walka o ćwierćfinał, a tam zaraz będą schodzić nasze gwiazdy. Oto uczestnicy II edycji "Tańczących Gwiazd"!

Podkład : Sabrina "Boys"
Para nr 1 to aktor, gwiazda serialu "Na krawędzi" Marek Bukowski  i jego partnerka Anna Głogowska!
Para nr 2 to piosenkarka Sasha Strunin i jej partner Jan Kliment!
Para nr 5 to aktor, gwiazda serialu "Galeria" Tomasz Dedek i jego partnerka Paulina Biernat!
Para nr 6 to aktorka, gwiazda serialu "Rodzina Zastępcza" Monika Mrozowska i jej partner Stefano Terrazzino!
Para nr 8 to prowadząca program "Kobieta na krańcu świata" Martyna Wojciechowska i jej partner Robert Rowiński!

Artur : Pięknie wyglądają te nasze pary i mają fantastyczne stroje, które zaprojektowała nasza wspaniała i wszechstronna Małgosia Baczyńska!
Paulina : Nie zapomnijmy też o przystojnym Adamie Sztabie i jego orkiestrze! Wielkie brawa.
Artur : Jest jeszcze straszna czwórka. Brakuje psa, to moglibyśmy powiedzieć "Czterej pancerni i pies", a tak to mam tylko czterech sprawiedliwych ( nie zawsze ) pancernych!
Paulina : Polska tancerka, mistrzyni w tańcu,  w tym w tańcach latynoamerykańskich & wicemistrzyni w tańcach standardowych - Iwona Szymańska-Pavlović!
Artur : Wokalista, kompozytor, muzyk & akordeonista, a także osobowość telewizyjna - Czesław Mozil!
Paulina : Jurorka "Got To Dance, Tylko Taniec" oraz była choreografka m.in"You Can Dance", a także "Sopot TopTrendy festiwal" - Anna Jujka!
Artur : Oraz polski choreograf, specjalizujący się w tańcu nowoczesnym, towarzyskim & jazzowym - Piotr Galiński!
Paulina : Oni również w małym stopniu decydują o losie naszych par. To w sumie przez nich odpadli Krystian Wieczorek i Blanka Winiarska, których serdecznie pozdrawiamy.
Artur : Ta para nie zasługiwała na odpadkę, ale tym razem im się nie poszczęściło. No trudno, ale teraz jesteśmy w 6 odcinku i czas na małe podsumowanie zmagań naszych gwiazd. Na pierwszy ogień idą Marek Bukowski i Anna Głogowska. Jak przedstawiają się ich statystyki?

 Marek i Anna zdobyli do tej pory 145 punktów, co daje im średnią 29. Niestety plasuje ich to na piątym miejscu w tabeli jurorów. Najlepszy taniec tej pary to walc wiedeński z poprzedniego odcinka, za który dostali aż 40 punktów. 
Marek : Walc wiedeński to było coś pięknego. Postanowiłem płynąć w tym tańcu, nie przejmować się techniką. I się udało, bo zachwyciłem jurorów.
Najgorzej wyszła im samba - za nią zgarnęli tylko 19 punktów.
Marek : O sambie to ja nie chcę nawet słyszeć. To była tragedia i mam nadzieję, że nie będę miał już do czynienia z tym tańcem.

Jive'a zatańczy para nr 1
MAREK BUKOWSKI I ANNA GŁOGOWSKA


Artur : Mieliście nie lada wyzwanie, bo dostaliście trudną muzykę. Ale było ładnie i myślę, że zgodzi się ze mną Czesław.
Czesław : Ja się zgadzam ze wszystkim, co mówisz Arturze. Dzisiaj podobała mi się Anna, no przepraszam Marku. Ty byłeś troszeczkę sztywny, ale ten jive bardzo mnie zaskoczył i w sumie nie mam jakiś zastrzeżeń. Krytyki ode mnie nie usłyszycie, bo po takie usługi, to do Iwony <śmiech z widowni>.
Artur : Jak już mowa o Iwonie Pavlović, to zapytajmy Piotra Galińskiego <śmiech>.
Piotr : Trochę dzisiaj słabiej było niż się tego od Was spodziewałem, ale technicznie nie było jakiejś masakry, wręcz przeciwnie. Wolę cię jednak w standardzie. Kicki i wykopy były dobrze zatańczone inne figury także. Z rytmem też nie było problemów, więc gratuluję Wam kolejnego dobrego tańca.
Artur : Jest pozytywnie, a jeszcze pozytywniej będzie, jak zobaczymy wysokie oceny. A teraz zapraszam Was do Pauliny.

---

Paulina : Przyszli do nas wymęczeni jivem Marek z Anią. Jak się z tym czujesz, że jesteś ostatni u jurorów?
Marek : Trochę mi smutno, ale staram się to nadrobić. Bardzo szczęśliwy byłem po tym, jak zdobyliśmy czterdziestkę. Szkoda tylko, że nie dostaliśmy wielu głosów.
Paulina : Nie martw się, dzisiaj będzie ich na pewno więcej. Ja też miałam często mało głosów, a doszłam do półfinału. Aniu, myślisz że Marek ma szansę na ćwierćfinał?
Ania : Tak i to wielkie, ponieważ robi bardzo duże postępy i to widać gołym okiem. Mam nadzieję, że docenią to widzowie.
Paulina : Na pewno, ale najpierw zobaczymy czy docenią to nasi jurorzy. Jak sędziowie ocenią waszego jive'a?

Iwona Pavlović : 7
Czesław Mozil : 9
Anna Jujka : 8
Piotr Galiński : 8
Suma : 32

Paulina : Bardzo wysoki wynik, bo aż 32 punkty. Gratuluję Wam, bo jive do łatwych tańców nie należy. Jeżeli państwa rozbawił i zachwycił taniec tej pary, to trzeba wysyłać głosy na numer 1. Teraz czas na krótką przerwę, a po niej kolejne zmagania naszych gwiazd.

REKLAMA


Artur : Ze studia BLOGSPOT TV - Tańczące Gwiazdy! Wracamy do państwa z jeszcze większą dawką emocji. Czas na kolejną parę, a mianowicie na Tomasza Dedka i Paulinę Biernat. Zobaczmy, jak radzą sobie w naszym programie...

 Tomasz i Paulina zebrali w sumie 154 punkty, co daje im średnią 31. Plasuje ich to na czwartej pozycji u sędziów. Najlepszy taniec tej pary to zdecydowanie samba i fokstrot - za nie uzyskali po 36 punktów. 
Tomek : Zdecydowanie samba była najlepszym tańcem w moim wykonaniu. Wtedy otworzyłem się na ten program i tak jakoś poczułem, że chociaż troszeczkę potrafię tańczyć.
Pochlebnych opinii para numer 5 nie usłyszała za zatańczenie quickstepa. Za ten taniec zdobyli 23 punkty.
Tomek : Quickstepa wspominam najgorzej ze wszystkich moich tańców, ale i tak nieźle się wtedy bawiłem.
Tomek z Pauliną na podium stawali dwa razy, ale także dwa razy mogli poczuć gorzki smak zagrożenia.

Paso doble zatańczy para nr 5
TOMASZ DEDEK I PAULINA BIERNAT


Artur : Ale wspaniałą muzykę dostaliście. Piękny taniec, Anna Jujka.
Anna : Było naprawdę dobrze, szybko otrząsnąłeś się po tym jivie. Technicznie dzisiaj pokazałaś klasę i to, że zasługujesz na półmetek i na przejście do ćwierćfinału. Gratuluję i nawet jestem trochę wzruszona.
Artur : Brawa! Iwona Pavlović.
Iwona : Gdyby nie kilka błędów w krokach i trochę zła sylwetka, to dałabym dyszkę, a tak będzie niżej. Bardzo podobało mi się to paso doble, ale nie był to wasz najlepszy taniec. Czułam to wzrastające napięcie podczas waszego występu i wzbudziliście we mnie entuzjazm tym ostatnim uderzeniem. Żeby zatańczyć ten taniec efektownie, wymaga się od tancerzy sztuki pełnej wyrazu oraz umiejętności i Wam się udało tak właśnie zatańczyć. Dziękuję.
Artur : Szkoda, że były te błędy, ale myślę, że punkty i tak będą bardzo wysokie. Biegnijcie do Pauliny.

---

Paulina : Są już z nami Tomek i Paulina. Jak się czujecie z tym, że jesteście już na półmetku rywalizacji o kryształową kulę, Tomek?
Tomek : Naprawdę świetnie, nigdy nie spodziewałbym się, że zajdę z moją partnerką tak daleko, ale jednak się udało. 
Paulina B. : Jestem bardzo zadowolona z Tomka, bo to dzięki jego pracy udało nam się zajść do tego odcinka.
Paulina : I dzięki Tobie też, Paulinko. Zobaczmy czy jurorzy dają wam szanse na ćwierćfinał.

Iwona Pavlović : 8
Czesław Mozil : 9
Anna Jujka : 10
Piotr Galiński : 8
Suma : 35

Paulina : I 35 punktów trafie na wasze konto. Jest to naprawdę wysoki wynik i jeżeli państwo zgadzają się z nim, to proszę wysyłać głosy na numer 5.

Artur : Ja jestem ciekawy, jak przedstawia się statystyka Sashy Strunin i Jana Klimenta?

Sasha i Jan przez pięć odcinków zebrali 161 punktów, co daje średnią 32. Najlepiej ta para poradziła sobie w walcu wiedeńskim, za który zdobyli aż 38 punktów.
Sasha : Walca wiedeńskiego wspominam bardzo dobrze, chociaż tańczyliśmy go w poprzednim odcinku. Czułam się w tym tańcu wspaniale i chciałabym zatańczyć go jeszcze raz.
Para numer 2 nie poradziła sobie z walcem angielskim. Jury oceniło ich wtedy na 27 punktów.
Sasha : Walc angielski był naszym pierwszym tańcem, więc co się dziwić, że wyszedł tak słabo? 
Sasha z Janem na podium stawali za każdym razem.

Cha chę zatańczy para nr 2
SASHA STRUNIN I JAN KLIMENT


Artur : Jak ja uwielbiam tę piosenkę. Michael Jackson słusznie nazywany był "Królem Popu". Dziękujemy za występ, pięknie wyglądacie. Piotr Galiński.
Piotr : Bardzo dobrą cha chę dzisiaj zaprezentowaliście. Wspaniale wykonane lockstepy i przeprosty. Świetna praca nóg, rąk i bioder. Jesteście bardzo dobrą parą tanecznie i zasługujecie na ten ćwierćfinał. Zdecydowanie najlepszy dzisiejszy występ. Gratuluję.
Artur : Oni nie zasługują na ćwierćfinał, oni zasługują na finał! Czesław Mozil.
Czesław : Nie mogłem oderwać oczów, oczy, ocz... Jak to się mówi? A już wiem! Oczu! Nie mogłem oderwać oczu od Twoich zgrabnych nóg i pięknie wyrzeźbionych bioder. Bardzo mi się podobał ten taniec i to jak kręciłaś tyłkiem. Dzięki.
Artur : Brawa dla tej pary! Zmykajcie do Pauliny.

---

Paulina : Jurorzy dzisiaj słodzą, więc zapowiadają się dobre oceny. Sasha, jak wspominasz udział w naszym programie?
Sasha : Wspaniale, jest to dla mnie fantastyczna przygoda. Mam szczęście, że dostałam zaproszenie tutaj, bo naprawdę nie spodziewałam się, że taniec sprawia taką przyjemność.
Paulina : Ja na początku mojej przygody też się tego nie spodziewałam, a jednak. Janku, jak się spisała Sasha dzisiaj?
Jan : Jak zwykle fantastycznie. Cha cha jej leży i cieszę się, że jurorom się podobało.
Paulina : Teraz nasi sędziowie wyrażą swoje opinie w punktach. Jak ocenią cha chę z lat dziewięćdziesiątych?

Iwona Pavlović : 10
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 9
Piotr Galiński : 10
Suma : 39

Paulina : Jak Iwona dała dychę, to byłam pewna, że będzie czterdziestka, ale trudno. 39 punktów to też wysoki wynik. Zachęcam do wysyłania głosów na numer 2.

Artur : Na którym miejscu w klasyfikacji jurorów plasują się Monika Mrozowska i Stefano Terrazzino?

Monika i Stefano są na drugim miejscu u jurorów z 167 punktami. Ich średnia to 33. Najwyżej jurorzy ocenili ich paso doble, bo na 39 punktów.
Monika : W paso doble poczułam, że umiem choć trochę tańczyć. Bardzo dobrze wspominam ten odcinek.
Małą porażkę para numer 6 osiągnęła przy tangu. Wtedy dostali 25 punktów.
Monika : Chciałabym powtórzyć ten taniec, bo wiem, że potrafię go zatańczyć, a ja jestem taka, że jak coś mi się nie uda, to chcę to poprawić.
Monika i Stefano na podium stawali trzy razy, w tym dwa razy wygrali odcinek.

Sambę zatańczy para nr 6
MONIKA MROZOWSKA I STEFANO TERRAZZINO


Artur : Bardzo przyjemnie oglądało się wasz taniec. Co powie nam Ania Jujka?
Ania : No co ja mogę powiedzieć, Arturze? W obrazku bardzo mi się podobało, gorzej było z techniką. Ta muzyka z lat 80' i 90' dobrze na mnie działa, więc nie będę dzisiaj ostra. Trochę nie podobały mi się Twoje biodra dzisiaj, było bardzo sztywno... Nie buczcie! Nie podoba mi się dzisiaj Twój strój, musisz te piękne nogi pokazać, bo na pewno jest na co patrzeć.
Artur : Miałaś nie być ostra! Czasami nie rozumiem naszego jury, dlatego zapytam Iwonę Pavlović... Zaraz, zaraz... Przecież jej też nigdy nie rozumiem. No ale cóż, Iwonka. 
Iwona : Ja się zgodzę w pełni z Anią, co do nóg i bioder. W sambie nogi powinny być odsłonięte, a biodra powinny być w ciągłym ruchu, czego u Ciebie nie było...
Artur : No Iwona!
Iwona : Przykro mi Arturze, dziś jest Dzień Pracy, a nie Dzień Dobroci dla Par :). Nie było najgorzej, ale spodziewałam się czegoś lepszego. I nawet ta muzyka na mnie nie zadziałała, chociaż kawałek do którego zatańczyliście kocham!
Artur : W następnym odcinku robimy obowiązkowo Dzień Dobroci dla Par, bo inaczej będziemy musieli słuchać krytyki cały czas. No ale czego się mieliśmy spodziewać od Iwony? Biegnijcie do Pauliny.

---

Paulina : Monika i Stefano są już w naszym greenromie. Zmęczeni po sambie, odpowiedzą teraz na moje nieskomplikowane pytania. Moniko, myślisz, że przejdziesz do ćwierćfinału?
Monika : W tym odcinku może zdarzyć się wszystko. Nie zdziwiłabym się, jakbym odpadła. W programie zostało pięć najlepszych par i każda zasługuje na kolejny etap.
Paulina : Też tak sądzę.. Stefano, wierzysz w swoją partnerkę?
Stefano : Ja wierzę w każdą swoją partnerkę. Monika tańczy wspaniale i nie wyobrażam sobie, żeby nie dostała się do kolejnego odcinka.
Paulina : I ja tak samo. A jurorzy wyobrażają sobie Monikę i Stefano w ćwierćfinale czy wręcz przeciwnie?

Iwona Pavlović : 6
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 6
Piotr Galiński : 8
Suma : 30

Paulina : Jest 30 punktów, także nie jest źle. Jeżeli państwo chcą pomóc tej parze dojść do ćwierćfinału, to trzeba wysyłać głosy na numer 6.

Artur : Dzisiaj szybko kończymy występy konkursowe, bo par tylko 5. Czas na tą ostatnią, czyli najlepszą... Martyna Wojciechowska i Robert Rowiński!

Martyna i Robert są zdecydowanymi liderami u sędziów. Zgromadzili 178 punktów, co daje im średnią 36. Najlepiej para zaprezentowała się w paso doble za 40 punktów.
Martyna : W paso doble poczułam się, jak królowa parkietu. Nie mogę opisać tego, co czułam kiedy na ekranie pojawiły się same dziesiątki. Raj dla oczu!
Najgorszy taniec pary numer 10 to walc angielski i 30 punktów.
Martyna : Walc angielski był niby moim najgorszym tańcem, ale tak nie uważam, bo czułam się w nim bajkowo i miałam wtedy fantastyczną muzykę.
Martyna z Robertem na podium stanęli aż pięć razy w tym aż trzy razy wygrali odcinek.

Cha chę zatańczy para nr 8
MARTYNA WOJCIECHOWSKA I ROBERT ROWIŃSKI


Artur : Nie wiem co się ze mną dzieje, ale podczas każdego tańca, nawet ja tańczę. Szkoda tylko, że nikt na mnie nie patrzy. Piotr.
Piotr : Ja tam czasami obserwuję Twój taniec. Bardzo dobra cha cha, ale był to jeden z waszych słabszych tańców, co nie oznacza, że mi się nie podobało. Byłaś rozluźniona i wczułaś się w tę cha chę. Ogólnie podobało mi się, ale ta technika trochę dzisiaj poszła na drugi plan.
Artur : Nawet Piotr Galiński się czepia! Nieładnie! Na sam koniec Czesław.
Czesław : Jak tak na Was patrzę, to sobie myślę, że widzę zwycięzców tego programu, bo dla mnie jesteście mistrzami w tańcu i powinniście bez problemu przejść do ćwierćfinału, potem do półfinału, następnie do finału, a tam wygrać. Dziękuję Wam za wszystkie Wasze występy. Zauważyłem, że ostatnio macie samą łacinę, czekam na jakiś standard. 
Artur : Opinie dla tej pary raczej dobre. Nie macie nic innego do roboty niż powędrowanie do Pauliny!

---

Paulina : Nasi liderzy są z nami. Brawa dla Martyny i Roberta. Martynko, myślisz, że wygrasz nasz program?
Martyna : To jest trudne pytanie, bo nie wiem. Ja mogę odpaść dzisiaj, mogę odpaść w półfinale. Nic nie jest wiadome w tej chwili, ale już teraz chcę podziękować wszystkim, którzy namówili mnie na udział w show, bo to jest coś wspaniałego. 
Paulina : Zgadzam się z Tobą w 100%. Robert, razem z Kasią Skowrońską-Dolatą odpadliście tuż przed ćwierćfinałem. Czy Martynie uda się dojść dalej?
Robert : Myślę, że tak, ale to nie oznacza, że Kaśka jest gorsza, bo w I edycji było 14 par, więc dojście do etapu, kiedy zostanie tylko 5 par to wielki wyczyn. 
Paulina : I edycja była bardzo trudna, bo żeby wygrać trzeba było pokonać 13 gwiazd. Ale to nie oznacza, że teraz tez nie jest trudno. Zobaczmy, jakie szanse dają wam jurorzy na ćwierćfinał?

Iwona Pavlović : 7
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 10
Piotr Galiński : 7
Suma : 34

Paulina : O! 34 punkty, jak na dzisiejszy odcinek to dobry wynik, bo jury bardzo ostre tym razem. Jeżeli państwa rozluźniła cha cha tej pary to głosy na nich wysyłamy na numer 8. Teraz czas zobaczyć tabelkę po pięciu tańcach konkursowych.

Paulina : I mamy podsumowanie dzisiejszych występów. Jurorzy największe szanse na ćwierćfinał dają Sashy i Janowi, ich taniec ocenili na 39 punktów. Drugie miejsce Tomek i Paulina, a trzecie Martyna i Robert. Najbardziej zagrożeni mogą czuć się Monika i Stefano, ale myślę, że po doliczeniu głosów widzów tabelka może odwrócić się do góry nogami. Na głosowanie zostało Wam 8 minut. Czas na krótką przerwę, a po niej wspólny taniec oraz wyniki. Zostańcie z nami!

REKLAMA


Artur : Ze studia BLOGSPOT TV - Tańczące Gwiazdy!!! To już półmetek programu. Teraz mam dla państwa niespodziankę, ponieważ nasze pary zatańczą wspólnego walca wiedeńskiego. Zobaczcie jak się do niego przygotowywali.

Agustin : Aż się boję tych przygotowań, bo już widzę, jak nasze pary będą się wygłupiały...
Sasha : Trzeba trochę podenerwować Agustina, bo to w końcu tradycja naszego programu. 
Agustin : Nie wytrzymam! Wszyscy robią co chcą, biegają, a Martyna z Anną grają w piłkę! Masakra!
Martyna : Trzeba się trochę rozluźnić, ale potem weźmiemy się do pracy.
Monika : Mam nadzieję, że wszystkim spodoba się nasz wspólny taniec.
Tomek : Żebym tylko się nie wywalił przez te obroty w walcu. 
Marek : Po długiej zabawie, trzeba zacząć słuchać się Agustina, żeby zachwycić widzów.

Walca wiedeńskiego zatańczą wszystkie nasze pary!
*Marek Bukowski i Ania Głogowska
*Sasha Strunin i Janek Kliment
*Tomek Dedek i Paulina Biernat
*Monika Mrozowska i Stefano Terrazzino
oraz 
*Martyna Wojciechowska i Robert Rowiński


Paulina : Wielkie brawa dla naszych par i dla Maryli Rodowicz, która wykonała utwór, do którego tańczyły nasze pary. Czas na opinie jury, jedziemy po kolei od Iwony.
Iwona : Dla każdej pary był to najlepszy taniec dzisiaj, ale jednak byli lepsi i gorsi. Najlepiej spisali się Marek Bukowski i Ania Głogowska - mistrzowie walca wiedeńskiego. Podobały mi się bardzo obroty w prawo w wykonaniu Sashy Strunin i Moniki Mrozowskiej. Reszta par też wspaniale i ta muzyka...
Czesław : Dla mnie wszystkie pary pokazały klasę, jednak największą uwagę przyciągała zdecydowanie Monika Mrozowska.
Anna : A ja wyróżnię Tomka Dedka i Paulinę Biernat, którzy dla mnie zatańczyli bezbłędnie. I technicznie, i w obrazku mi się podobało. Pozostałe pary także mistrzowsko. 
Piotr : Ja najchętniej wyróżniłbym każdą parę, ale jeżeli mam wyróżnić tą najlepszą, to Marek i Anna. Pokazali co to znaczy zatańczyć walca wiedeńskiego i moim zdaniem najbardziej się do niego przyłożyli.
Artur : Brawa dla każdej pary! A my mamy dla państwa ważną wiadomość. 
Paulina : Zakończyliśmy głosowanie i wszystkie głosy zostały już podliczone.
Artur : Wiemy, która z pięciu par straci dzisiaj szansę na kryształową kulę i mercedesa klasy e coupe. 
Paulina : Na najważniejszą wiadomość wieczoru czekają niecierpliwie : Martyna i Robert, Monika i Stefano, Tomek i Paulina, Sasha i Jan oraz Marek i Anna.
Artur : Wyniki są dowodem na to, że nasz program jest nieprzewidywalny. Z przyjemnością ogłaszam, że odcinek po zsumowaniu punktów jurorskich i głosów widzów wygrywają... Tomek i Paulina!
Paulina : A zaraz za nimi, na równie wysokim miejscu są... Sasha i Janek!
Artur : Trzecie miejsce, a tym samym ostatnie nie zagrożone trafia do... Moniki i Stefano!
Paulina : Ja jestem szczerze zaskoczona. Dwie wspaniałe pary w dogrywce. Zostali z nami : Martyna i Robert oraz Marek i Anna.
Artur : Niestety to ja muszę ogłosić tą smutną informację. W kolejnym odcinku nie zobaczymy występu.... Marka i Ani..
Paulina : Wielkie brawa dla Was, bo byliście naprawdę wspaniałą parą taneczną. No to ja oddaję głos Markowi.
Marek : Nawet nie wiem co powiedzieć, bo cieszę się, że tak daleko doszedłem. Jest to dla mnie duże zaskoczenie, bo bycie wśród pięciu najlepszych par edycji jest bardzo miłe i chcę podziękować widzom za każdy głos wysłany na mnie. Chcę podziękować też mojej rodzinie, która namówiła mnie na udział w tym programie, bo gdyby nie oni to bym mnie tutaj nie było. Wielkie podziękowania kieruje też do osobom z ekipy. W tym programie panuje wspaniała atmosfera, którą tworzy właśnie ekipa i osoby, których nie widać przed kamerą. Nie mogę też zapomnieć o mojej wspaniałej partnerce Ani! Jest to wspaniała i ciepła osoba, która wiele mnie nauczyła. Dziękuję też producentowi za zaproszenie i za to, że o mnie pomyślał w ogóle.
Ania : Ja też Ci dziękuję Marku za fantastyczną współpracę. Cieszę się, że mogłam z Tobą tańczyć, był to dla mnie zaszczyt.
Artur : Wielkie oklaski dla tej pary. Dziękujemy Wam za udział w programie, a w sobotę spotkamy się z czwórką par.
Paulina : Po raz pierwszy zatańczą aż dwa tańce konkursowe.
Artur : Nowy standardowy i powtórzony latynoamerykański.
Paulina : Będzie się działo! Tematem będą wspaniałe, polskie piosenki.
Artur : A naszymi ćwierćfinalistami są : Tomasz Dedek, Monika Mrozowska, Martyna Wojciechowska oraz Sasha Strunin! Do zobaczenia !
Paulina : Papa!

7 komentarzy:

  1. Odcinek świetny. Emocje niesamowite. na tym etapie wszystkich lubię i wszystkich mi jest zal kto odpada. Ogólnie to poziom był wysoki i dobrze wszystkim poszło. Co do rankingu widzów to tu totalne zaskoczenie. Nigdy bym tak nie obstawił. Tomek drugi? Niespodzianka myślałem że będzie ostatni lub przedostatni. Co do klasyfikacji to Tomek był pierwszy, a myślałem ze już odpadnie :) Oj to był jego odcinek. Co do odpadki Marka i Anny to jest mi ich szkoda, bo byli moimi faworytami. Mam jeszcze 4 :) Czekam na kolejny odcinek i głosuje. [Dancing With The Stars]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry odcinek. Na sam początek wystąpiła Maryla, bardzo ją lubię i cieszę się, że zaprosiłeś ją do programu :) Fajne statystyki, można było się wielu rzeczy dowiedziec. Bałem się o moim faworytów, mimo że głosował. Została najlepsza piątka (a raczej już czwórka), więc wszystko zdarzyc się może. Kiedy Monika dostała najmniej punktów, byłem pewien, że odpadnie. A jednak nie! Zaskoczenie, że Tomek na pierwszej pozycji, ale fajnie, bo go lubię. Strefa zagrożenia delikatnym szokiem, szczególnie, że znalazła się w niej Martyna, liderka wśród jury. Ale na szczęście przeszła dalej. Co do Marka to jest mi go szkoda, ale nie był moim mocnym faworytem. Czekam na następny odcinek, na pewno będzie tak samo emocjonujący, jak ten. [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  3. Z odcinka na odcinek jest coraz więcej tych pozytywnych emocji! O jaaa... nikt nie spadł poniżej bariery 30, ale też nikt nie zdobył 40 pkt. Sasha była blisko, ale już OK, niech będzie tak. Może innym razem. Piosenki świetne, czuło się ten prawdziwy klimat tamtych lat, choć nie pamiętam ich, bo mnie jeszcze w latach 80-tych nie było na świecie, ale szczerze mówiąc wolałbym się w tych czasach urodzić z wielu naprawdę względów. Wyniki końcowe to szok! Bałem się o Tomka, że mimo świetnego tańca może odpaść, a tu niespodzianka! Jeszcze większy szok, że Martyna stała zagrożona. Bałem się, że odpadnie, ale tabela tak się wywróciła, że nie było innego wyboru. Marka i Ani jest mi szkoda, ale najmniej ich lubiłem z tej piątki, więc chciałem, by ich pożegnać. Teraz to nie wiem, kogo mam wziąć do TOP3, nie wiem, kogo wolałby, pożegnać. Myślę, że mogłaby być to Monika albo Tomek. No cóż, będę jeszcze głosował, ale po dzisiejszych wynikach raczej wszystko się zdarzyć może i może odpaść nawet Sasha lub Martyna! Pozdrawiam i czekam na kolejny odcinek! :) [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny odcinek, przyniósł dużo emocji. Zaczęło się od świetnego gościa specjalnego. Muzyka do tańców bardzo mi się podobała. Moi faworyci zatańczyli jive'a średnio - mowa tu o Marku i Ani, ale byli świetni w walcu wiedeńskim. Niestety odpadli, przykro trochę jest no ale trudno. Pozostała mi ostatnia faworytka, dziś poszło jej świetnie i znalazła się na podium, zasłużenie. A brakowało tak mało głosów aby przegonić Martynę i resztę.. Może następnym razem się uda. Ze zwycięstwa Tomka się nie cieszę, chciałabym żeby odpadł. Czekam na kolejny odcinek i będę oddawała głosy ;) [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny odcinek. Dużo emocji, finał tuż tuż i są one coraz większe. Zdecydowanie uczestnicy tego odcinka poradzili sobie dobrze. Poziom rośnie i pary tańczą coraz lepiej i mnie to cieszy, bo moi faworyci wyrastają na faworytów programu. Odpadli Marek i Ania... hymmm nie jest mi ich szkoda, w sumie nie kibicowałem im i tak jakby zawsze zlewali się z tłem. Moi faworyci, a wśród nich są aż 3 pary są dalej i cieszę się bardzo z tego powodu. Czekam na kolejny odcinek. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry repertuar był w tym odcinku muzyka z lat 80 i 90 jest po prostu niesamowita. Jestem trochę zaskoczona wynikiem, takiego podium się nigdy nie spodziewałam. Ale dobrze, że odpadł Marek bo mu nie kibicowałam, więc dobrze się stało, że go pożegnaliśmy [Stars on Ice 2]

    OdpowiedzUsuń