sobota, 4 maja 2013

7 odcinek ( Ćwierćfinaliści tańczą do polskiej muzyki )

W szóstym odcinku gwiazdy tańczyły do piosenek z lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. Najlepiej według jurorów poradzili sobie Sasha Strunin i Jan Kliment, którzy za swoją cha chę zgarnęli prawie komplet, bo aż 39 punktów. Dużym zaskoczeniem było zwycięstwo Tomasza Dedka i Pauliny Biernat. Kto by się spodziewał, że to właśnie oni będą triumfowali w tym odcinku? Mniejsze szczęście miała para numer 1 - Marek Bukowski i Anna Głogowska. Chociaż nie zatańczyli najgorszego tańca, musieli opuścić nasz program. Z tą parą spotkamy się dopiero w wielkim finale. Dzisiejszy odcinek, to ćwierćfinał, a w nim walczą cztery pary : Martyna i Robert, Monika i Stefano, Tomek i Paulina oraz Sasha i Jan. Ćwierćfinaliści zatańczą dzisiaj po dwa tańce do muzyki polskiej. Jedna z par będzie musiała zapomnieć o kryształowej kuli i mercedesie klasy e coupe. Która? O tym zadecydują nasi jurorzy i państwo! Zaczynamy ćwierćfinał "Tańczących Gwiazd"!!!

Ze studia BLOGSPOT TV
Tańczące Gwiazdy!!!

Przed państwem gość specjalny wieczoru
Sylwia Grzeszczak
Muzyka : Karuzela

Oto nasi prowadzący
Paulina Sykut-Jeżyna i Artur Chamski

Paulina i Artur : Dzień dobry państwu!
Artur : Nie do wiary, ale to już ćwierćfinał, w którym zostały cztery najlepsze pary.
Paulina : Powalczą one o półfinał. Dzisiaj nasze gwiazdy zatańczą po dwa tańce do polskiej muzyki.
Artur : Ostatnio pożegnaliśmy się z przedostatnim facetem w programie - Markiem Bukowskim i z jego partnerką Anią Głogowską.
Paulina : Brawa dla nich, bo doszli naprawdę daleko. A zauważyłeś, że w tej edycji górują znowu panie?
Artur : No niestety...
Paulina : Czy ty sugerujesz, że kobiety nie zasługują na wygraną?
Artur : Nie, broń Boże!
Paulina : Dobra, dobra nie tłumacz się. Nie odzywaj się do mnie, bo mnie uraziłeś!
Artur : Ale ja... I poszła! I widzicie, jak tu zrozumieć kobietę? Zaprośmy nasze pary, a ja pójdę ją przeprosić. Oto nasi ćwierćfinaliści!

Podkład : Dwudziestolatki
Para nr 2 to piosenkarka Sasha Strunin i jej partner Jan Kliment!
Para nr 5 to aktor, gwiazda serialu "Galeria" Tomasz Dedek i jego partnerka Paulina Biernat!
Para nr 6 to aktorka, gwiazda serialu "Rodzina Zastępcza" Monika Mrozowska i jej partner Stefano Terrazzino!
Para nr 8 to prowadząca program "Kobieta na krańcu świata" Martyna Wojciechowska i jej partner Robert Rowiński!

Artur : Udało się! Wybaczała mi. A co do naszych par, to znowu wyglądają wspaniale. A to dzięki Małgosi Baczyńskiej!
Paulina : Tak, jak wspominałam nasze pary zatańczą dzisiaj po dwa tańce.
Artur : Jeden nowy, którego nie mieli okazji zatańczyć.
Paulina : Drugi powtórzony, tylko w innej choreografii i do innej muzyki.
Artur : A jak już mowa o muzyce, to o nią dba, jak zwykle Adam Sztaba i jego orkiestra!
Paulina : Zostało nam przedstawić naszych jurorów...
Artur : Jurorów, diabłów, potworów, pancernych... Ile jest synonimów opisujących naszych sędziów! A oto oni!
Paulina : Polska tancerka, mistrzyni w tańcu, w tym w tańcach latynoamerykańskich & wicemistrzyni w tańcach standardowych - Iwona Szymańska-Pavlović!
Artur : Wokalista, kompozytor, muzyk & akordeonista, a także osobowość telewizyjna - Czesław Mozil!
Paulina : Jurorka "Got To Dance, Tylko Taniec" oraz była choreografka m.in "You Can Dance" oraz "Sopot TopTrendy festiwal" - Anna Jujka!
Artur : Oraz polski choreograf, specjalizujący się w tańcu nowoczesnym, towarzyskim & jazzowym - Piotr Galiński!
Paulina : Oni również decydują o tym, kogo zobaczymy w półfinale.
Artur : Nikt z naszego programu nie wychodzi z niczym! Dla pary, która odpadnie fundujemy kwiaty oraz tygodniowy wyjazd do ciepłych krajów.
Paulina : No to może zacznijmy, bo się niecierpliwię.
Artur : Ja tak samo. Martyna Wojciechowska i Robert Rowiński wystąpią zaraz po przerwie!

REKLAMA


Martyna : Ostatni odcinek był pełen niespodzianek. Cha cha wyszła mi dosyć dobrze, jednak stałam w strefie zagrożenia. Jest to okropne uczucie. Modliłam się, aby nie odpaść i się udało. Teraz muszę się naprawdę postarać, aby przejść do kolejnego odcinka, bo odpaść może każdy.
Robert : Jako nowy taniec przygotowujemy walca wiedeńskiego. Jak na razie Martyna sprawdza się w nim wspaniale.
Martyna : Druga runda, to tańce powtórzone, więc będzie łatwiej, zwłaszcza że dostałam rumbę, którą kocham!

Walca wiedeńskiego zatańczy para nr 8
MARTYNA WOJCIECHOWSKA & ROBERT ROWIŃSKI

Muzyka : Waldemar Kazanecki "Noce i dnie"

Artur : Jurorzy klaszczą na stojącą, to dobry znak! Przepiękny walc. A teraz przepiękna Iwonka Pavlović.
Iwona : Oj dziękuję. A co do występu, to powiem, że jestem po raz kolejny zaskoczona tym, jak tańczysz. Jak nie profesjonalne paso doble, to czarujący walc wiedeński. Byłaś taką perełką na tym parkiecie i płynęłaś z muzyką. Ja ci powiem, że jesteś bardzo dokładna, bo widać, że każdy krok jest przemyślany i za to wielkie brawa. Wspaniały taniec. Dziękuję za te emocje.
Artur : Jak Iwona chwali, to musi być świetnie. To może Czesław jeszcze.
Czesław : Ja się przeniosłem w ogóle do innego świata. Po pierwsze kocham polską muzykę, po drugie wasz piękny walc zrobił na mnie duże wrażenie. To był taniec godny finału bez dwóch zdań i dla mnie jesteście po prostu najlepsi.
Artur : Można chwalić? Można! Zapraszam Was do Pauliny.

---

Paulina : Są już z nami Martyna i Robert. Brawa! Kawał dobrej roboty wykonaliście. Martyna, jak się czujesz z myślą, że to już ćwierćfinał?
Martyna : Szczerze? Jestem bardzo zaskoczona, że doszłam aż tutaj. Jest to duży wyczyn i nawet jakbym zajęła czwarte miejsce, to i tak jest ono dla mnie wysokie.
Paulina : Robert, przed wami jeszcze drugi taniec. Idzie on lepiej Martynie niż ten walc?
Robert : Ja myślę, że tego walca nie przebije nic, ale rumba w jej wykonaniu też państwa zachwyci i to państwu gwarantuję.
Paulina : Nie mów już nic, bo coraz bardziej nie potrafię się doczekać. Zobaczmy punkty.

Iwona Pavlović : Ja jeszcze czuję tego walca, 10!
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 10
Piotr Galiński : Nie mam ocen, 10!
Suma : 40

 Paulina : Druga czterdziestka dla tej pary! Zobaczcie, jak oni się cieszą! Teraz trzeba na nich zagłosować. W sondzie mają numerek 8!

Artur : Co na dzisiejszy odcinek muszą przygotować Sasha Strunin i Jan Kliment i jak im to wychodzi?

Sasha : Myślałam, że cha cha mi nie wyjdzie, a tu aż trzy dziesiątki. Teraz nastał czas, kiedy trzeba przygotować aż dwa tańce. Z powtórzonym nie będzie dużych problemów, bardziej boję się o nowy, a jest nim fokstrot czyli najtrudniejszy taniec. Obawiam się go strasznie, zresztą zobaczcie sami, jak mi idzie.
<fragment treningów>
Sasha : Janek, nie rozumiem tego tańca!
Jan : Spokojnie, wszystko wyjdzie dobrze.
Sasha : Ale ja nic nie umiem!
Jan : Sasha myśli, że nie potrafi fokstrota, ale to nieprawda. Nie będę jej tego mówił, sama się przekona.

Fokstrota zatańczy para nr 2
SASHA STRUNIN I JAN KLIMENT


Artur : Sasha, w materiale filmowym mówiłaś, że nie umiesz fokstrota, a ja widziałem coś zupełnie innego. Zacznie Piotrek Galiński.
Piotr : Sasho, ty nie wiesz, co mówisz, fokstrot to jeden z Twoich najlepszych tańców. Jest takie powiedzenie "Pokaż mi swojego fokstrota, a powiem Ci jakim jesteś tancerzem" i ty pokazałaś fokstrota z górnej półki, co świadczy o tym, że tancerką jesteś wspaniałą. Krok podstawowy, czyli Feather step - Three step wykonałaś, jak zawodowa tancerka. Bardzo dobry taniec, tyle.
Artur : Dziękujemy Piotrowi i zapytajmy jeszcze Anię.
Ania : Dla mnie to nie był fokstrot z górnej półki, ale bardzo mi się podobał i w obrazku, i technicznie, chociaż widziałam parę błędów. I ta sylwetka dzisiaj troszkę się zaokrąglała, ale i tak źle nie było.
Artur : Oj tam, nie może się troszkę zaokrąglić. Czepiasz się! Biegnijcie do Pauliny.

---

Paulina : Brawa! Nie przejmujcie się małą krytyką Anki myślę, że wszystkim się podobało. Sasha jesteś zaskoczona, że fokstrot wyszedł Ci aż tak dobrze?
Sasha : Tak! Nie spodziewałam się, że panu Piotrowi się spodoba. Bardzo się cieszę.
Paulina : Pamiętam mojego fokstrota, dostał bodajże 27 punktów i był to mój najgorszy taniec, dlatego gratuluję Ci, że sobie z nim poradziłaś. Janek, jak idzie Sashy drugi taniec, który przygotowujecie?
Jan : Bardzo dobrze, naprawdę. Za pierwszym razem, kiedy go tańczyliśmy wyszedł całkiem nieźle i myślę, że teraz też tak będzie. 
Paulina : No dobrze, a teraz zobaczmy punkty za waszego fokstrota..

Iwona Pavlović : 8
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 8
Piotr Galiński : 10
Suma : 36

Paulina : 36 punktów! Wielkie brawa. Jeżeli według państwa Sasha i Jan poradzili sobie z najtrudniejszym tańcem, to proszę głosować w sondzie na numer 2.

Artur : Ta para od kilku odcinków może liczyć na bardzo duże wsparcie widzów. A mówię o Monice Mrozowskiej i Stefano Terrazzino!

 Monika : Po słabym tańcu myślałam, że odpadnę, a tu trzecie miejsce! Nie spodziewałam się, że zdobędę najwięcej głosów. Dziękuję i do dla Was będzie mój kolejny taniec, czyli quickstep. Obawiam się tego tańca, ale na razie wychodzi dobrze.
Stefano : Monika bardzo się cieszyła z naszego sukcesu w poprzednim odcinku. Mam nadzieję, że teraz też państwo wyślą na nas tyle głosów.

Quickstepa zatańczy para nr 6
MONIKA MROZOWSKA I STEFANO TERRAZZINO


Artur : No tak, najtrudniejszy krok to właśnie ten pierwszy. Pierwszy taniec macie już za sobą, a teraz posłuchajmy pierwszych opinii. Czesław Mozil.
Czesław : Ja bardzo lubię quickstepa, ponieważ jest to szybki i wesoły taniec, podczas którego można się odprężyć. Wy zatańczyliście po raz kolejny świetnie i nie mam zastrzeżeń.
Artur : I jeszcze Iwonka Pavlović. 
Iwona : Widziałam tam małe potknięcie przy końcu, ale ono nie wpływa na moją ocenę. To był bardzo dobry quickstep pod względem technicznym. Poradziłaś sobie z kickami i wykopami, poza tym w 100% oddałaś charakter tego tańca, bo było wesoło, bawiłaś się tańcem. Największe zastrzeżenia mam do sylwetki. Ona sprawia dzisiaj problem parom i u Was nie było z nią za dobrze, ale reszta super.
Artur : Nieszczęsna sylwetka! Po co ona w tańcu? Zapraszam Was do Pauliny.

---

Paulina : Ale wy zmęczeni dzisiaj. Ale co się dziwić, quickstep łatwym i wolnym tańcem nie jest. Monika, powiedz który taniec najlepszy do tej pory? Chodzi o te, które miałaś okazję zatańczyć.
Monika : Dużo jest takich, ale jednak wybieram paso doble. To jest mój najlepszy taniec i gdybym miała okazję je jeszcze zatańczyć, to byłabym szczęśliwa. 
Paulina : Stefano, a Tobie zadam pytanie o najgorszy wasz taniec. Przy którym występie mieliście najwięcej problemów?
Stefano : Wydaję mi się, że przy tango, ale moim zdaniem Monika nie zatańczyła wtedy tak źle, jak ocenili ją jurorzy.
Paulina : Dobrze, że Stefano broni swoją partnerkę. Tak zachowuje się tylko prawdziwy mężczyzna. Zobaczmy czy wśród naszych jurorów są prawdziwi mężczyźni i prawdziwe kobiety...

Iwona Pavlović : 8
Czesław Mozil : 9
Anna Jujka : 7
Piotr Galiński : 9
Suma : 33

Paulina : 33 punkty trafia na wasze konto. Jest to bardzo dobry wynik, dlatego gratuluję wam serdecznie. Jeżeli Wam podobał się taniec Moniki i Stefano, to wysyłajcie głosy w sondzie na parę nr 6!

Artur : Nasza kolejna para nie spodziewała się tego, co stało się w ubiegłym odcinku... Jak na wygraną zareagowali Tomasz Dedek i Paulina Biernat?

Tomek : Do teraz nie mogę uwierzyć, że...
"Artur : Wyniki są dowodem na to, że nasz program jest nieprzewidywalny. Z przyjemnością ogłaszam, że odcinek po zsumowaniu punktów jurorskich i głosów widzów wygrywają... Tomek i Paulina!"
Tomek : Radość moja i Pauliny była nie do opisania. Cieszyliśmy się, jak dzieci. Dziękujemy serdecznie za te głosy, nie wiedzą państwo, jak taka mała rzecz może ucieszyć człowieka. 
Paulina : Tomek tak bardzo ucieszył się z naszego małego sukcesu, że nauka nowych tańców przyszła mu z łatwością i myślę, że w tym odcinku zachwyci.

Tango zatańczy para nr 5
TOMASZ DEDEK I PAULINA BIERBAT


Artur : Kolejny wspaniały występ dzisiaj i myślę, że opinie po raz czwarty będą pozytywne. Ania!
Anna : Szczerze, to nie jestem zachwycona tym występem, bo widziałam błędy techniczne. Jeżeli chodzi o sam obrazek, to było wspaniale, ale jakby do tego dodać technikę, to niestety trzeba odjąć kilka punktów. To było takie tango na dobrym poziomie, ale jak dla mnie za niskim na etap ćwierćfinałowy. Liczę na jakiś szał w kolejnym tańcu.
Artur : Dla mnie to tango było dużym szałem. Piotrek.
Piotr : A mi wręcz przeciwnie do Ani, podobał się ten taniec. Ona ma dzisiaj zły dzień, nie słuchajcie jej. Bardzo ładna rama. Był to taniec bez bajerów i to na duży plus. Widziałem tylko małe zachwianie na początku, ale na szczęście malutkie i wielu punktów nie odejmę.
Artur : Opinie słodko-słone dzisiaj, ale Piotr na pewno poprawił humor tej parze. Zostało mi zaprosić was do Paulinki.

---

Paulina : Jurorzy się dzisiaj czepiają, zwłaszcza Anna tym razem taka marudna. No cóż, każdy ma czasami złe dni. Tomek z Pauliną są już w naszym greenromie. Tomku, co przygotowujecie na drugą rundę?
Tomek : Może to zostanie małą tajemnicą, ale jest to szybki taniec i mam nadzieję, że podołam jemu.
Paulina : Ja już się nie mogę doczekać. A ty Paulinko zdradzisz nam coś jeszcze związanego z waszym drugim tańcem?
Paulina : Ja powiem tyle, że dla mnie Tomek jest w tym tańcu mistrzem, zresztą sami zobaczycie.
Paulina : Wy jesteście jednak uparci, nic nie powiecie, ale trudno. Zobaczmy ostatnie punkty w pierwszej rundzie.

Iwona Pavlović : Ja to tango przeżyłam, więc 10!
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 7
Piotr Galiński : 9
Suma : 36

Paulina : Rzadko zdarza się w naszym programie, żeby Iwona dała 10, a inni jurorzy niżej. No cóż, wynik bardzo wysoki, więc super. Jeżeli państwo przeżyliście to tango, to musicie oddać głosy na tę parę, a ich numerek to 5. My zakończyliśmy I rundę, więc czas na tabelkę...

Paulina : Najlepiej na razie spisali się Martyna i Robert z czterema dziesiątki, a na ostatnim miejscu są Monika i Stefano oraz 33 punkty. Ale to był dopiero pierwszy taniec i wszystko może się jeszcze zmienić. a teraz po raz pierwszy zobaczmy cząstkowe wyniki głosowania.

Paulina : Największą ilość głosów do tej pory zdobyli Martyna i Robert, bo aż 41%. Drugie miejsce Monika i Stefano z 26%. Na podium są jeszcze Sasha i Jan i 21%, a ostatnie miejsce w tej chwili maja Tomek i Paulina. Ale to wszystko może się jeszcze zmienić. Zapraszam na krótką przerwę, a po niej druga runda!

REKLAMA


Artur : Ze studia BLOGSPOT TV ćwierćfinał "Tańczących Gwiazd". Zobaczmy, czy zmieniły się cząstkowe wyniki głosowania.

Artur : Troszkę się pozmieniało. Sasha z Janem są na ostatnim miejscu z 15%, Tomek i Paulina wzbili się na podium i mają niewiele więcej, bo 16%. Na drugim miejscu Martyna i Robert i 31%, a wygrywają Monika i Stefano oraz 38% głosów. Dwie pary przodują w głosach, ale myślę, że po drugiej rundzie dużo może się zmienić. Zaczynamy drugą rundę!


Rumbę zatańczy para nr 8
MARTYNA WOJCIECHOWSKA I ROBERT ROWIŃSKI


Artur : Brawa! Po raz drugi wszyscy stoją podczas waszego występu. Zapytajmy więc Piotrka Galińskiego, wpatrzonego cały czas w Martynę.
Piotr : Jeżeli nie mieli państwo okazji zobaczyć fantastycznej pod względem technicznym rumby, to właśnie ją państwo zobaczyliście. To był taki majstersztyk taneczny, a to oznacza, że w krokach było po prostu bezbłędnie. Dziękuję Wam za ten występ, nie wyobrażam sobie półfinału i finału bez Was.
Artur : Jeżeli słyszymy takie opinie, to naprawdę możemy poczuć, że poziom jest wysoki. Ania Jujka!
Ania : To, co przed chwilą widziałam chyba mi się śniło! Nie no, ja jestem zachwycona waszym występem i aż nie wiem co powiedzieć. Do każdej pary oprócz Was miałam dzisiaj jakieś zastrzeżenia i to świadczy o tym, że jesteście jedną z najlepszych par w tej edycji. Ja nie będę mówiła o technice, bo tu nie ma o czym mówić. Ja po prostu czułam te emocje. Magia po prostu!
Artur : Gorące brawa dla naszych mistrzów! Biegnijcie z radością do Pauliny!

 ---

Paulina : Martyna! Robert! Daliście dzisiaj kolejny wspaniały występ. Martynko, sądzisz, że dałaś z siebie wszystko?
Martyna : Myślę, że dzisiaj pokazałam wszystko co potrafię i czuję się z tym świetnie.
Robert : Ja myślę, że Martyna pokaże ful umiejętności przy freestyle, ale to czy uda się nam zatańczyć ten taniec zależy od państwa.
Paulina : Dla formalności zobaczmy punkty, ale myślę, że zaskoczenia nie będzie...

Iwona Pavlović : "Chwilo, trwaj wiecznie! Jesteś taka piękna!" 10!
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : Dla Was to za mało! 10
Piotr Galiński : 10
Suma : 40

Paulina : I znowu czterdziestka! Myślę, że jakby jurorzy mieli jedenastki, to też by dali. Wielkie brawa! Jeżeli według Was Martyna z Robertem dali z siebie wszystko, to wysyłajcie głosy na numer 8.


Paso doble zatańczy para nr 2
SASHA STRUNIN I JAN KLIMENT

Artur : Co prawda, to prawda. Zgodzę się z tekstem tej piosenki. No pięknie. Posłuchajmy opinii sędziów - Iwona Pavlović.
Iwona : Oj, to nie był udany występ, jak na ćwierćfinał. Coś tutaj nie grało, nie było za dobrze. Ja się uczepię sylwetki znowu! Leżałaś na tym Janku, tak jak przy poprzednim paso. Nie podobało mi się to, ale jest to bardziej udane paso niż poprzednie. Będę się musiała zastanowić, jaką dać ocenę, ale wysoka ona nie będzie...
Artur : Uu! Takich ostrych opinii nam nie potrzeba. Czesław Mozil.
Czesław : Mi się tam podobało i nie rozumiem Iwonki. Były emocje, była technika, była wspaniała para - Sasha i Jan. Bardzo fajne paso doble i brawa dla Janka za choreografię!
Artur : Wielkie brawa. Ja już Wam dziękuję, teraz czas abyście przeszli do Pauliny.

---

Paulina : Sasha i Janek są już z nami. Mi się osobiście podobało, nie wiem o co chodzi Iwonie. Sasha, który paso doble lepsze, to dzisiejsze czy to poprzednie?
Sasha : Sama nie wiem, ale chyba to dzisiejsze. Ta muzyka polska jest taka magiczna, chociaż błędy dalej były, dlatego proszę o głosy na nas, bo bardzo zależy nam na półfinale.
Jan : Ja też bardzo proszę. I pani Iwonko, Sasha na mnie nie wisiała, ja się z panią w ogóle nie zgadzam.
Paulina : Janek ostry, jak lew broni swojej partnerki i za to brawa. Zobaczmy oceny za wasze ogniste paso!
Iwona Pavlović : 6
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 9
Piotr Galiński : 7
Suma : 32

Paulina : Nie jest za dobrze, ale wynik jest nie najgorszy. Jeżeli państwo chcą uratować tą średnią sytuację Sashy i Jana, to muszą państwo wspierać ich głosami. Ich numer to dwójeczka!


Rumbę zatańczy para nr 6
MONIKA MROZOWSKA I STEFANO TERRAZZINO

Artur : Ale drapieżna rumba. Co się dziwić, jak dostaliście taką drapieżną muzykę. Ania Jujka.
Ania : Dzisiaj większość tańców zachwyca i wasz można do nich zaliczyć. Podobała mi się ta rumba i Twoja drapieżność Moniko. Był w tej rumbie erotyzm i seksapil i za to Ci dziękuję. Nareszcie pokazałaś te piękne nogi. Zatańczyłaś świetnie.
Artur : Ileż tego seksapilu! Piotr Galiński!
Piotr : Moniko, dzisiaj udowodniłaś na co Cię tak naprawdę stać. To był kolejny taniec dzisiaj na wysokim poziomie. Jak zatańczyłaś krok podstawowy, to byłem wniebowzięty. Twoje biodra pięknie pracowały, nogi również. Super.
Artur : Jurorzy są zadowoleni, Monika i Stefano też. Dziękuje Wam, biegnijcie do Pauliny.

---

Paulina : Nasza drapieżna Monika ze swoim drapieżnym partnerem są już z nami. Moniko, jak traktujesz udział w tym programie?
Monika : Traktuje to jak wspaniałą przygodę, która niestety kiedyś musi się zakończyć. Dla mnie ten program na pewno nie jest jakąś rywalizacją. Ja się cieszę, że poznałam tutaj tylu wspaniałych ludzi i to jest moja nagroda w tym show.
Paulina : Stefano, zamierzasz wziąć udział w III edycji?
Stefano : To, że wezmę udział jest już pewne. Nawet poznałem już moją partnerkę, za niedługo zaczną się treningi do pierwszego tańca. 
Paulina : Tak przy okazji chciałam państwa poinformować, że nie ma się co martwić, po zakończeniu drugiej edycji, będzie trzecia. Ale o tym już pisaliśmy na facebooku. No dobrze, nie będę przedłużała. Zobaczmy czy nasi jurorzy są już przygotowani na dawanie dziesiątek w kolejnej serii...

Iwona Pavlović : 10
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 10
Piotr Galiński : 10
Suma : 40

Paulina : O takie punkty nam chodziło. Kolejna para zdobyła cztery dziesiątki. Wam już dziękuję, a państwa zachęcam do głosowania na tę parę, jeżeli podobał się państwu ich taniec.


Cha chę zatańczy para nr 5
TOMASZ DEDEK I PAULINA BIERNAT


Artur : "Opowiem wam, że ktoś mi powiedział...." Świetny tekst. Super cha cha, a o technicznej stronie tego tańca Iwona.
Iwona : Aż miło się patrzy, jak para tak dobrze tańczy. Super lockstepy i przeprosty. Podobało mi się, to jak się tak ruszałeś. Świetna była Twoja mimika twarzy, a to też jest ważne w cha chy. Zobaczyłam mały błąd w krokach, ale i tak będzie wysoko. Mam nadzieję, że zobaczymy Cię jeszcze w jakiś tańcach. Dziękuję.
Artur : Czyli to oznacza, że Tomek powinien znaleźć się w półfinale? Ja się zgadzam, a Czesław?
Czesław : Ja nie będę nic mówił, bo jesteście kolejną parą, która reprezentuje wysoki poziom w tym programie. Nie zazdroszczę dzisiaj widzom, bo trudno będzie wybrać półfinalistów, ale myślę, ze wśród nich na pewno powinniście się znaleźć. Tomku, ruszasz się precyzyjnie i to mi się podoba.
Artur : No to teraz ostatni raz zapraszam was do greenromu, gdzie czeka na Was Paulinka!

---

Paulina : Czekałam, czekałam i się doczekałam. Tomek i Paulina! Tomku, co zrobisz, jak dzisiaj odpadniesz?
Tomek : Na początku nie będę potrafił uwierzyć w to, że nie spotkam się już z Pauliną na sali treningowej. Myślę, że raczej odpadnę, bo moim zdaniem nie dorównuje dziewczynom.
Paulina : Ja uważam, że fajnie byłoby gdyby jakiś facet był w półfinale, bo w I edycji się tak nie zdarzyło. Paulina, wystąpisz w kolejnej edycji programu?
Paulina B. : Nie wiem czy mogę już mówić takie rzeczy, ale Stefano też powiedział, więc jakby co to razem wylecimy <śmiech>. Tak wystąpię, ale jeszcze nie poznałam mojego partnera. Jestem ciekawa, kto to będzie.
Paulina : Myślę, że producent Was nie wyrzuci, mam nadzieję, że nie wyrzuci też naszych jurorów, którzy często krytykują. Czy tym razem punkty będą bardzo wysokie i sprawiedliwe? Oto oceny za waszą cha chę...

Iwona Pavlović : Były błędy, ale 9!
Czesław Mozil : 10
Anna Jujka : 10
Piotr Galiński : 9
Suma : 38

Paulina : I bardzo wysoki wynik trafia na wasze konto. Wasza cha cha została oceniona na 38 punktów. Jeżeli państwo zgadzają się z werdyktem jury, to myszki do ręki i głosujemy na Tomka i Paulinę! My zakończyliśmy już wszystkie tańce konkursowe, dlatego czas zobaczyć tabelkę, która podsumuje dzisiejsze zmagania naszych gwiazd.

Paulina : Mamy tabelkę. Najlepsi dzisiaj okazali się bezapelacyjnie Martyna i Robert, którzy zdobyli maksymalną ilość punktów za dwa tańce. Brawa dla nich! Srebrny medal Tomek i Paulina, a dwa ostatnie miejsca dla Moniki i Stefano oraz Sashy i Jana i to te pary potrzebują najwięcej głosów od państwa, chociaż każdy ich potrzebuje, bo naprawdę każdy może odpaść. Zapraszam teraz na 10 minutową przerwę. Głosowanie trwa dokładnie 8 minut, więc ratujcie swoich faworytów!'

REKLAMA


Artur : Ze studia BLOGSPOT TV - Tańczące Gwiazdy!!! Mam ważną wiadomość. Wszystkie głosy zostały już podliczone i znamy skład półfinalistów II edycji programu. 
Paulina : Wiemy też kto odpadnie i nie zdobędzie kryształowej kuli i mercedesa. A na najważniejszą wiadomość tego wieczoru czekają : Martyna i Robert, Monika i Stefano, Tomasz i Paulina oraz Sasha i Jan.

Artur : Z wielką przyjemnością ogłaszam, że zwycięzcami ćwierćfinałowego odcinka "Tańczących Gwiazd" zostają.... MARTYNA I ROBERT !!!
Paulina : Bardzo zasłużona wygrana. Moim zdaniem zasłużone jest też drugie i ostatnie niezagrożone miejsce, które zdobywają.... MONIKA I STEFANO !!!
Artur : Emocje sięgają zenitu. Zostały z nami dwie świetnie tańczące pary. Jednej z nich nagroda przejdzie koło nosa...
Paulina : Której? Zostali z nami : Tomasz i Paulina oraz Sasha i Jan.
Artur : Sasha z Jankiem zawsze mieli bardzo duże poparcie widzów. Z Tomkiem i Pauliną było różnie, ale ostatnio mieli bardzo dużo głosów. Dzisiaj zdecydowało, to kto jest po prostu lepszy. Nasi widzowie oraz jurorzy zadecydowali, że w półfinale nie zatańczą już.... SASHA I JAN !!!

Paulina : Tomek i Paulina chcieli już do nas podejść, ale odpadli Sasha i Jan. Jest to dla mnie duże zaskoczenie, bo byliście typowani na finalistów. No cóż, takie emocje i zaskoczenia tylko w naszym show! Oddaję ci głos.
Sasha : Troszkę jestem zaskoczona, bo zawsze mieliśmy dużo głosów, tym razem ich nie wystarczyło. Czuję się i tak świetnie, że doszłam do ćwierćfinału i zatańczyłam kilka tańców. Dziękuję bardzo mojemu partnerowi Jankowi, które dzielnie uczył mnie tańczyć. Dziękuję Małgosi Baczyńskiej, orkiestrze, jurorom, prowadzącym za ciepłe słowa. I oczywiście widzom za tyle głosów wysłanych dla nas. Wspaniałe przygody zawsze się kończą. Szkoda.
Jan : Ja Ci dziękuję Sasha... No widzicie, nie potrafię! 
Paulina : Jan się nam rozpłakał. Wielkie brawa dla tej pary. Pokazali klasę. Dziękujemy Wam za te emocje.
Artur : A już za tydzień w półfinale zmierzą się trzy pary.
Paulina : Tym razem zatańczą nowy taniec latynoamerykański, a powtórzony standardowy. 
Artur : Dowiemy się, kto powalczy w wielkim finale. To będzie walka między Tomaszem Dedkiem, Martyną Wojciechowską a Moniką Mrozowską. Bądźcie z nami w sobotę! Do zobaczenia!
Paulina : Pa pa!


6 komentarzy:

  1. Ależ co to był za ćwierćfinał! Jestem pod wrażeniem! Druga runda piosenek była mega! Jurorzy wystawili bardzo dużo dziesiątek, nawet Iwona Pavlović przy jednym tańcu wystawiła, gdy inni dali niżej, a jednak Czarna Mamba nie taka zła jest! ;) Tym razem pary pokazały, kto zasługuje na półfinał, a kto nie... Niestety Sashka się nie spisała, miała najmniej głosów (za późno zacząłem działać) i odpadła z programu... Wielka szkoda. Janek jak zwykle się wzruszył, właśnie cenię go m.in. za to, że pokazuje, że łez nie należy się wstydzić. Ojej, teraz to naprawdę nie wiem, kogo pożegnać w półfinale, bo wszyscy tańczą na równym poziomie. Nie wiem, ale będę głosował! [Let's Dance 6]

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcinek pełen emocji i na pewno na wysokim poziomie. Działo się i działo się, nie zabrakło ani krytyki, ani pochwał. Wszystko grało jak powinno, muzyka hmmm... dwa utwory mi się podobały, ale to ze względu, że polska stara muzyka jest według mnie słaba, co nie zmienia faktu, że odcinek był bardzo fajny. Moi faworyci no dobrze wypadli, ale jedna z nich (NAJWIĘKSZA) odpadła i to mnie boli najbardziej. Może powinienem więcej głosować, nie rozumiem co tu jeszcze Tomek robi. Czekam na półfinał. [xFactor-Stars]

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde, jak ten czas leci, przecież dopiero co był pierwszy odcinek, a tu już ćwierćfinał! I to naprawdę na bardzo wysokim poziomie pod względem wszystkiego. Może tylko trochę piosenki nie takie rewelacyjne. Moja największa faworytka, czyli Monika nie za bardzo dzisiaj się popisała w pierwszej rundzie, ale za to w drugiej dała z siebie wszystko. I do tego pierwsze miejsce w głosowaniu, a drugie w klasyfikacji odcinka. A na prowadzeniu znowu Martyna, chyba mamy już pierwszą finalistkę. Szczerze powiedziawszy, to nie spodziewałem się, że zajdzie tak daleko. Sasha odpadła, też wielki szok, bo przecież prawie w każdy odcinku była na drugiej pozycji. Ale zatańczyła dziś najsłabiej, to może się jej należało? Teraz została cała trójka faworytów i każdego będzie szkoda. Czekam na kolejny odcinek i będę głosował [The Voice 5]

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcinek świetny. Piosenki bardzo fajne i ciekawe :) Co do ćwierćfinału to bardzo duże emocje. Wszystkich z tej czwórki lubiłem i trzeba powiedzieć, że wszyscy dobrze się spisali :) co do rankingu widzów to fajnie, że Martyna, ale szkoda mi Sashy, że ostatnia. Ogólnie klasyfikacja ciekawa i nigdy bym tak nie stawiał. Myślałem, że tomek odpadnie, a tu Sasha. Sashy mi szkoda bo była moją pierwszą lub drugą faworytką. Mam jeszcze 3 faworytów i teraz najbardziej chce Tomka pożegnać. Czekam na odcinek i głosuje. [Dancing With The Stars]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy odcinek, świetny! Wybrałeś ciekawą muzykę, do rumby Martyny po prostu wyjątkowa, zasłużona czterdziestka. Mam w tym gronie, a właściwie miałam jedną faworytkę która niestety odpadła.. Szkoda mi Sashy bo tańczyła świetnie, może nie w tym odcinku ale ogółem. A tak chciałam pożegnać Tomka który moim zdaniem zaszedł za daleko, powinien wcześniej odpaść. Mam nadzieję że to jego nie zobaczymy w finale, a wśród dziewczyn niech wygra najlepsza. Czekam na kolejny odcinek i będę głosowała. [Dancing 4You 9/ Fashion Queen 1]

    OdpowiedzUsuń
  6. O ta to duża niespodzianka, myślałam że ten odcinek będzie ostatnim dla Tomka jednak jeszcze widzowie potrafią zaskoczyć. Będę mu kibicować oby wszedł do finału wraz z Moniką. Ale też kibicuje Martynie więc robi się ostra jazda. Czekam na półfinał. [Stars on Ice 2]

    OdpowiedzUsuń